Aga te minge kõik kampas koos ja tehke ise üks uuring. Minge tehke kaubakeskuste parklaid pidi üks uuring millega TEGELIKULT inimesed ringi sõidavad. Juurde pange veel mõningaid andmeid ja siis saaks veel põnevamaid järeldusi teha. (nt auto maksumus, umbmääraseltki). Mina näiteks sattusin olukorda, kus pidin pikalt rahvaürituse ajal kõndima mööda maanteed oma autoni. Tegemist oli siis Tartu Lennupäevadega. Kuna oli suht igav, siis hakkasin vaatama sõidukitel all olevaid jalavarje, marki ja kulumit jne, mis mööda kõndides kiirelt silma jäi. Ja mis ma märkasin?

Väga suur protsent autoomanikke tundub meil ka südasuvel +20-25-ga eelistama üldse talverehve, nii naeltega eksemplare kui ilma, st lamelle. Täiskomplektseid naeltega eksemplare oli siiski vähe, aga oli, enamusel olid siiski naelad vastavalt seaduses nõutule eemaldatud. Küll aga võis täheldada seda, et ju nad hindavad isegi südasuvel seda talvist kummisegu paremaks pidajaks, kui suvine, sest väga mitmetel oli see lastud suisa slikiks kuluda. Ju siis sileda elik no-jeeli-lubatava mustriga talverehvid on kah veel paremad, kui täiesti korralikud uued suverehvid?

Ja eraldi lisan märke, et seda ei saa ei vaeste ega rikaste, ei 1. ei 2. Eesti, ei konservatiivide ega liberaalide, ei kõigesallijate ega traditsiooniliste, ega muude rahvagruppide eripäraks lugeda, ei lame- ega ümarmaalaste kaasa arvatud. Kõike on viimasest sarabanist kuni just sel talvel (tõenäoliselt liisingusse võetud) uute autodeni. See jutt, mida keegi anonüümselt eelistab ei pruugi üldse kokku sobida sellega, mis sõidukitel tegelikult all on.
Järgmiseks saaks teemat laiendada niimoodi:
* Kas tutikas hiinlane oleks mõttekam vähe- või keksmiselt kasutatud (nt 6-8 mm jääk) tuntud Euroopa kaubamärgist? Või vastupidi? (Nt rehvimüüjad/rehviliit jne ütlevad omavahel vesteldes, et no ei ole hiinlasel õiget segu...).
* Ja kui mitu aastat vana eurooplane, oleks veel parem tutikast hiinlasest? (Kui üldse on?) (Kas on vahet ka suve ja talverehivde hinnangutes?)
* Kas tuntud Euroopa kaubamärgi nt Poolas või nt Venemaal toodetud eksemplarid on võrdsed emamaa toodanguga?
Ka sellest aspektist vaadatuna võib tõdeda, et nii nagu on arvamusi seinast seina, nii võib ka igatsugu "hui-dai-longe" leida näiteks isegi väärikate nt Porscede vmt alt. jne. "Made in France" Guudiari või Mikut on ikka väga raske näha, kui üldse trehvad, siis on Made in Poland... Samas kurtis üks tuttav, et ostetud uus jooks ja auto justkui undab ühest nurgast nüüd, soovitasin rattad ringi tõsta. Tagajärg: nüüd undab teine nurk.... Lõin rehvi (Miku) guuglisse ja terve esimene lehekülg tuli vasteid- Poola tehase eksemplaridel on täheldatud undamist ja tungivalt soovitatakse ostes kontrollida, et oleks Made in France....
Lõpetuseks: Rehviliit on korduvalt juhtinud tähelepanu Eesti autode jalavarjude kehvakesele olukorrale....
Häid turu-uuringuid teile nii rehvide vaatlemisel kui ka rahvaküsitluste korraldamisel, ja noh võiks ju ka erinevaid rehviteste liskas vaadata!
Valetada oskavad nad kõik (mida nad jutujärgi eelistavad), aga vaatlusel selgub, mida nad "tegelikult" eelistavad.
"Ärge käige mu tegude, käige hoopis mu sõnade järgi!" ??
