188. leht 666-st
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 18:44
Postitas klemmikas
Kapten Trumm kirjutas:Lamellide puhul on veel see teema, et kui auto kipub libedal aegsasti jamama, siis ei pingutata kiirusega üle. Kindlasti enamik teist tooks ka näiteid, kuidas NSVL ajal uisutati suverehvidega talvel ja ainsagi avariita.

Aegsasti jamama? Inimene sõidab 90 km/h ja järsku viskab auto minema musta jää peal.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 18:46
Postitas klemmikas
muruniiduk kirjutas:Võiks nentida, et naastupooldajate arvamused on naelutatud maasse.
Lamellikasutajate õnnetuste väiksem osakaal võibki sellest tuleneda, et pidamise kaotus ei tule nii suure üllatusena ja sõidetaksegi pigem ettevaatlikult. Seevastu naastukasutaja on oma rehvis enesekindlam (nagu ka naastupooldajate sõnavõttudes kostub) ja see kajastub ka nende sõidustiilis.
Ise kasutan oma masinatel mõlemat tüüpi rehve ja ei väida, et kumbki asendamatu on. Sh siin eelnevalt oli õige tähelepanu juhtimine, et tegelikult on naastrehvil samamoodi lamell olemas ja kui on hea lamelliga naastrehv, siis naast sealjuures on juba boonus.
Parem küsimus oleks, kui paljud ostavad tutikaid kalleid naastrehve ja kui paljud ostavad kasutatud?
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 18:48
Postitas frantzus
mida mõõdab dünostend"? rõhk sõnal "dyno"!
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 18:51
Postitas klemmikas
to 2korda2
Ma ei ole ennast lolliks teinud, sina lihtsalt ei paista eriti loogiliselt mõtlevat, kui aru ei saa, et 5000 inimest nii täpe uuringu jaoks on ilmselgelt liiga suvaline ja liiga väike hulk.
Sa oled kinni mingites materjalides, mida oled kuskilt saanud ja samas ei mõtle sa ise eriti.
Ütlesin juba enne, need uuringud kehtivad mingite üldisemate sotsiaalsete teemade kohta ja omavad ka siis suurt veaprotsenti.
Kuid nii täpne uuring, palju kasutatakse naastrehve või lamellrehve, seal ei saa sellise uuringuga midagi teha.
Kes ei saa sellest aru see ei saa, lolliks ma ennast teinud ei ole, sest oskan loogiliselt mõelda, mida mõni teine siin ei paista oskavat.
Tõenäosusteooria peale nii täpset uuringut kohe kindlasti panna ei saa, seda enam, et see tõenäosusteooria ei tööta.
Huvitav, kuidas mõned ei saa aru, et kui me valime suvalised 5000 inimest, siis on see valim ju täiesti suvaline ja seal võib naastrehvide kasutajate hulk kõikuda 1000-4500 vabalt.
Seda enam, et sellise uuringu puhul ei saa me ka kuidagi mingeid kitsendavaid kriteeriume panna, kuna uuring peab sisaldama absoluutselt kõiki tänaval sõitvaid autosid, mis on Eesti registris.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 18:52
Postitas klemmikas
frantzus kirjutas:mida mõõdab dünostend"? rõhk sõnal "dyno"!
Mida sa üritad, trollid siin niisama?
Sa oled ennast ammu väga halvast küljest näidanud ja üritad endiselt mind mõnitada?
Ma tean, et 90% tõenäosusega on su postitus üritatud teha mõnitavana, kuid vastan siiski.
Dünostendiga mõõdetakse välja mootori puhul nii võimsus kW, kui pöördemoment Nm, nagu ka jõukõver.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 18:57
Postitas klemmikas
Peeter kirjutas:klemmikas kirjutas:Midagi saad ka sellest vaatlusest kaubanduskeskuses ja igal pool mujal, kuid õiget pilti sellest siiski ei saa, kuna vaatled väikest osa kindlates kohtades.
Et siis näiteks nädalapikkuse vaatluse tulemus erinevates kaubakeskustes (toidukeskus, ehituskeskus, suunamudimistšillikeskus) ja sellest nii asukoha, kui margi kui kvaliteedi analüüsid ei anna tegelikku pilti ja mingist anonüümsest arvamusuuringust siis saab usutavaid? Ma ei mõista sellist loogikat. Mida annavad need "eelistused", kui ise lastakse prügimäesussidega ringi? Minul näiteks on suvekateks praegu täiesti korralikud originaalsed 3-aasta vanused Prantsuse Michelinid, kõige väiksem jääk 6mm oli vist sügisel alt võttes ja praeguse seisuga lähevad veel alla tagasi. Veel sügisel olin rahul nendega, veel pidasid sügislägas. Tuttav rehvimüüja ütles, et sügisesel lägal esimeste külmadega pidurdades saadki teada, mis vahe on hiinlasega, kui eesõitja saba segi uhad. Et see ongi koht, kus vahe ilmneb. Vihmaliug ja sügistalvine lehelägas pidurdamine. Et suvel kuivas on noh-nii-ähh-puhh-enam-vähem. Aga meie kliimas ju just see ongi oluline, või mis? Talvine on mul autot ostes all olnud lamellid. Mul eraldi velgedel. Mustrit veel küllaga nii ees kui taga. Ees mingi "vähemtuntud Lääne-Euro", aga peavad väga kenasti veel, taga Barum, aga tundub, et külgpidamine hakkab ära vajuma kuigi mustrit veel piisavalt ja pikisuunas justkui pole probleeme (vb ka tagasild, aga see on mul üle "inspekteeritud".
Ma juba ütlesin, mis annaks õige tulemuse, tohutu uuring ülevaatuspunktide abiga, kasutades ka rehvimüüjate andmeid 5 aasta vältel.
Seda uuringut ei tee, aga keegi, kuna see oleks liialt tülikas ja kulukas, see info pole nii vajalik.
See, mis kvaliteediga rehve Eestlased ostavad ja kas uusi või kasutatud see on juba palju keerulisem teema ja siin leiab jah kahjuks nii mõndagi.
Samas, kui inimene sõidab prügimäe naeltega, siis võibolla teeks ta seda ka prügimäe lamellidega?
Kui siin üldiselt rääkida veel sellest, et lamellidega sõitjad on talvel ettevaatlikumad, siis vähemalt mina seda küll ei arva.
Silma hakkab ka asjaolu, et teatud osa inimeste jaoks on oluline peamiselt rehvi hind, ollakse õnnelikud, kui midagi odavalt alla saadakse, muud ei peeta eriti tähtsaks.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:06
Postitas frantzus
ühe rulli peal mõõdetakse kohe kolme asja korraga? taignarulliga saab ainult kahte asja korraga teha; tainast rullida ja tainapeale vastu pead anda! krt, olen ise ja ka teised akf-d Sulle maininud et võta sõna teemas mida sa valdad! olgu allah sulle armuline! kui tahad targemaks saada siis esita küsimusi mitte ära pauguta mingeid kuratsedateabkustkohast võetud dogmasid; vastan meeleldi kui oskad küsida.
lugupidamisega "troll" frantzus
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:08
Postitas klemmikas
frantzus kirjutas:ühe rulli peal mõõdetakse kohe kolme asja korraga? taignarulliga saab ainult kahte asja korraga teha; tainast rullida ja tainapeale vastu pead anda! krt, olen ise ja ka teised akf-d Sulle maininud et võta sõna teemas mida sa valdad! olgu allah sulle armuline! kui tahad targemaks saada siis esita küsimusi mitte ära pauguta mingeid kuratsedateabkustkohast võetud dogmasid; vastan meeleldi kui oskad küsida.
lugupidamisega "troll" frantzus
Mis sul viga on?
Toodad totaalset jama ja siis julged veel mind halvustada ka?
Sa ei tea, mis asi on dünastend ja kuidas sellega mootoreid mõõdetakse?
Ideaalne mõõtmine käib mootori väntvõllilt, kuid seda tehakse pigem tehases.
Hiljem järelturul tehakse seda jah veorataste pealt.
Nende veorataste pealt saab just nimelt selle kõik kolm teada, miks ei peaks saama?
Tõsiselt, ma ei saa aru, mis sul viga on, et sa sellist jama toodad.
Loomulikult on sellel mõõtmisel vead, kuna ülekande kadusid ei saa 100% täpselt arvestada, nagu ka rehvid ei haaku neil rullidel 100%.
Samuti libiseb sidur mingi osa.
Lisaks on selle mootorivõimsusega see teema, et see kõigub saja asja koosmõjul, näiteks ilm, bensiin, mootori täpne seisukord.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:16
Postitas Kirs
Klemmikas, Solksolk, kas ise pole nagu mõelnud, et miks paljud sinuga ühte meelt pole? Sa jaurad oma tarkustega pea enamustes Eesti foorumites ja ka pea kõikides ei olda sinuga ühte meelt. Ja siis on kõik asjatundmatud ja rumalad.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:20
Postitas frantzus
minu küsimus oli et mida rullidel mõõdetakse!
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:23
Postitas klemmikas
frantzus kirjutas:minu küsimus oli et mida rullidel mõõdetakse!
Otsest küsimust küll ei märganud.
Ütlesin sulle juba need kolm asja, mida seal mõõdetakse, miks sa edasi jaurad?
Ütlesin ka seda, et ideaalis käib see otse mootori väntvõllilt, aga see rohkem tehaste teema.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:35
Postitas Madis Reivik
frantzus kirjutas:minu küsimus oli et mida rullidel mõõdetakse!
Aga ma lõpetan selle vastastikkuse bitchimise selle abil et vastan:
Rullide abil mõõdetakse moment ja võimsus tagarattast. Või esirattast või 4-veo düno peal kõikidelt ratastelt.
Ülekandekaod on hinnangulised ja seetõttu ka mootori võimsuse saame teada hinnanguliselt, ehkki suht suure täpsusega, arvestades kui palju mootori võimsus sõltub ilmast, kütusest jms.
Ongi kogu teadus.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:36
Postitas klemmikas
Madis Reivik kirjutas:frantzus kirjutas:minu küsimus oli et mida rullidel mõõdetakse!
Aga ma lõpetan selle vastastikkuse bitchimise selle abil et vastan:
Rullide abil mõõdetakse moment ja võimsus tagarattast. Või esirattast või 4-veo düno peal kõikidelt ratastelt.
Ülekandekaod on hinnangulised ja seetõttu ka mootori võimsuse saame teada hinnanguliselt, ehkki suht suure täpsusega, arvestades kui palju mootori võimsus sõltub ilmast, kütusest jms.
Ongi kogu teadus.
Täpselt seda ma ka enne ütlesin.
Ka jõukõver saadakse teada.
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:37
Postitas frantzus
kuna vastuseks tuleb ainult "adekvaatne" mula siis ei taha austet kaasfoorumlast pikalt piinata!
dünostendis mõõdetakse ainult nn "väänet", ja joonistatakse graafikule x-y teljestikus kus y on vääne ja x on pöörded pöörded. ja mitte midagi muud seal ei mõõdetagi! nii lihtne see ongi! aga akf-i trollimiseks ikka küsin kuidas võimsust mõõdetakse?
Re: Autoteema
Postitatud: 21 Veebr, 2022 19:38
Postitas klemmikas
frantzus kirjutas:kuna vastuseks tuleb ainult "adekvaatne" mula siis ei taha austet kaasfoorumlast pikalt piinata!
dünostendis mõõdetakse ainult nn "väänet", ja joonistatakse graafikule x-y teljestikus kus y on vääne ja x on pöörded pöörded. ja mitte midagi muud seal ei mõõdetagi! nii lihtne see ongi! aga akf-i trollimiseks ikka küsin kuidas võimsust mõõdetakse?
dünostendis mõõdetakse nii pöördemomenti, kui ka võimsust, stend näitab lõpuks mõlemat ja joonistab ka jõugraafiku.
Seda ma ka enne ütlesin ja nii on.
Mida sa enam trollid, ma ei tea.
Mingit mula siin ei olnud, ma ei tea, mis sul viga on.
Sulle vist ei meeldi, et keegi sinust targem on.