20. leht 22-st
Postitatud: 24 Veebr, 2009 0:39
Postitas FW Anton
Tänu fosiili tehtud klistiiripritsile sai ka midagi suuremat ette võetud. Näha saab siit:
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294/
Postitatud: 24 Veebr, 2009 9:41
Postitas Joss Metsast
KLismoga on suurte pindade värvimine lausa rõõm.. mulle tundub isegi mugavam kui aerograafiga. Seekord oled õite suure eluka ette võtnud.
Sinna oleks hädasti vaja 1/48 mõõtu jänki langevarjureid ka sisse.
1 küsimus ka . Kui lai sellel mudelil tiivaulatus on ? Ma nimelt üritan ette kujutada kohta kuhu ta valminult pista.
Igastahes jõudu, sellest tuleb uhke lennuk!
Postitatud: 24 Veebr, 2009 10:38
Postitas FW Anton
Tiivaulatus on 604 mm.
Postitatud: 24 Veebr, 2009 21:21
Postitas Immelmann
Nunnu. Üks minu lemmikuid. Kahju on, et uhkest interjöörist ei jää just palju näha, kui aparaat kokku on pandud. Jõudu igatahes, tundub et ruumipuudus ei kollita.
Postitatud: 24 Veebr, 2009 21:33
Postitas FW Anton
Tänane päev harjutasin kätt klismoga värvimiseks. Võttis ikka üksjagu aega, et vajaliku tulemust saada. Mõned fotod ka juurde:
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294/
Postitatud: 25 Veebr, 2009 17:58
Postitas von manstein
Sul peab ikka vägilase ramm olema, kui klismoga ühe soojaga terve kere värvitud said. Küllap tegid randmele vahepeal lõdvestavaid harjutusi.
Muideks, mis firma roheline see oli, millega mudeli katsid?
Postitatud: 25 Veebr, 2009 20:29
Postitas FW Anton
Muideks, mis firma roheline see oli, millega mudeli katsid?
Testorsi B-52 värv
Postitatud: 25 Veebr, 2009 21:32
Postitas Joss Metsast
von manstein kirjutas:Sul peab ikka vägilase ramm olema, kui klismoga ühe soojaga terve kere värvitud said. Küllap tegid randmele vahepeal lõdvestavaid harjutusi.
Absoluutselt offtopic.
Hiljuti oli meil firmas tervisekontroll, sisaldas kõiksugu mõõtmisi ja muud. Kaasaarvatud ka "käepigituse" tugevuse mõõtmine, suur oli arstitädide ja ka enda üllatus et üks käpp teisest oma omajagu kõvem oli ja düno lõtva põhja pigistas. Nii , ja nüüd mõistatus, kumma käega ma tavaliselt klismopallikest pigistan?
Nii et klismo on absoluutne tervisetoode

Postitatud: 26 Veebr, 2009 11:55
Postitas andrusan
Endal ka sama karp kapi otsas ootamas ja plaanis oli valged viisnurgad punastega asendada. Veel mõtlesin, et kui viitsin sisu valmis teha, siis aretaks mingi LED-idega sisevalgustuse.
Postitatud: 26 Veebr, 2009 19:14
Postitas FW Anton
Postitatud: 26 Veebr, 2009 20:50
Postitas Tsiknat
Vot see on vägev!
Peab tunnistama, et väike tatipump, klaaspudel ja mõned klapid-voolikud on Su mudeldamises järgmise lehekülje keeranud.Mida vaja pintsliga värvida, seda saab ka edaspidi jätkata aga kindlasti avab klismo ka mitmeid uusi võimalusi.
See lennuk mulle meeldib, temas on mingeid jooni millisena ma kujutasin lennukit väga väikesena.
Vaatasin pilte originaalsuuruses ja ütlen ka teostuse kohta super.
Toomas
Postitatud: 26 Veebr, 2009 21:54
Postitas FW Anton
Tänud! Aga eks suuremat masinat on ka kergem teha.
Postitatud: 27 Veebr, 2009 8:56
Postitas fossiil
Hea vaadata, kuigi kriitika klismo füüsilist jõudu ja vastupidavust nõudva osa suhtes tunnistn õigeks ning võtan täielikult omaks...

Kuid sellegipoolest ei oska seda probleemi hetkel kuidagi lahendada....
Kuid lennumasin edeneb, nägin teist mõni aeg tagasi Antoni juures karbis lesimas, nüüd on ikka tõsised muutused toimunud. Nii et ootan järge!
Küsiks värvide kohta - kas need peavadki lennuki juures matid olema?
Urmas.
Postitatud: 27 Veebr, 2009 15:04
Postitas FW Anton
Vanadel aegadel oli värv läikiv ainult kui tehasest välja tuli. See pleekus ja matistus üsna kiiresti.
Postitatud: 27 Veebr, 2009 16:33
Postitas fossiil
Täiesti nõus, aga värvides oleks palju mugavam läikivat kasutada - vesikad jäävad reeglina paremini peale, pind jääb samuti peenema struktuuriga. Pärast vesikate panekut (ja ka toonimist, maitse asi) lakkida üle juba kas poolmati või mattlakiga, jättes loogika järgi mõne koha "värskemaks", mõne muu piirkonna udutaks rohkem matiks.