Re: Rail Baltic
Postitatud: 18 Mai, 2017 20:32
Türi - Viljandi trass alles remonditi ära.toomas tyrk kirjutas:Jutt on ikka Lelle-Pärnu liini remondist. Lelle Viljandi jääks endiselt käiku, ja ei ole praegu ka remontivajavana kirjas.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Türi - Viljandi trass alles remonditi ära.toomas tyrk kirjutas:Jutt on ikka Lelle-Pärnu liini remondist. Lelle Viljandi jääks endiselt käiku, ja ei ole praegu ka remontivajavana kirjas.
TEN-T (kui ma nüüd õigesti mäletan) raha, mis EL määras Baltic-Adriatic raudteeühenduste loomiseks, kas arvad et kuskil Sloveenias, Horvaatias, Bosnias, või Montenegros kasutatakse seda raha paremini?vesse kirjutas:Analüüside ja ennustuste paikapidavusest - üks varasem näide.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/sa ... d=13157976
"Usun, et sellest saab majandusliku arengu mootor tervele Lääne-Eestile" Savikas, 2006. Okei, Savikas, aga RB meeskonna kõnepruuk temast eriti maha ei jää.
https://pluss.postimees.ee/3811625/saar ... uiisilaevu
IMHO pole küsimus RB otstarbekuse tõestatavuses vaid selles, kas sinna alla minev raha teeniks kuskil mujal rohkem/kindlamat tulu.
Järgmine lugu samal teemal. Vaidlus käib veoautode õhusaastamise üle:Kriku kirjutas:Jah, ma ka lugesin seda. Sisuliselt on vaidlus taandatud sellele, kelle arusaam loodus- ja keskkonnakaitsest õigem on. Looduskaitsjad väidavad, et RB teeb loodusele ja keskkonnale kahju, RB pooldajad, et vastupidi. Mis demonstreerib kujukalt, et majanduse jaoks olulise projektiga tegu ei ole.2korda2 kirjutas:Ma pean südamest vabandama, et siin paar lehte tagasi viimase EY aruande pehmete tulude poolt peast meenutades nii rängalt eksisin. Need pehmed tulud pole mitte tühides sajad miljonid vaid ikka miljardid:6,3 miljardit sellest summast moodustab näiteks saaste vähenemine ja globaalse kliimamuutuse leevendamine, 5,2 miljardit tuleb kauba- ja reisijateveo kiirenemisest, 900 miljonit õnnetuste vähenemisest ning 800 miljonit müra vähendamisest.
Ühtede keskonnakaitseliste argumentide kaalumine teiste vastu, kusjuures kummagi hindamine on sisetunde küsimus.Veoautode heitmete rahaks ümber arvutamiseks on EY kasutanud küll korrektseid ja autoriteetseid allikaid, kuid rahaline saastusmõju (veoauto kilomeetri kohta) on ekslikult võetud selline, mis kehtib EURO II veoautode kohta. Niisuguseid autosid toodeti eelmise sajandi lõpus. Tehnoloogia arengust tulenevalt on praeguste Euro VI veoautode saastusmõju maanteel 25 korda väiksem kui EURO II veoautodel. Võib kindel olla, et Rail Balticu käivitusperioodiks aastal 2026 on autod vähemalt EURO VI klassiga või veel väiksema saastamisega. Kui praegu 3,3 miljardile hinnatud autode saastamise mõju korrektselt ümber hinnata, jääb kogu RB projekti sotsiaalmajanduslik mõju 3 miljardit väiksemaks.
Endine peaminister ja Eesti Rooma klubi president Andres Tarand kinnitas, et kui riigikogu ratifitseerib Rail Balticu rajamise kokkuleppe, pöörduvad loodusuurijate selts, looduskaitse selts ja geograafia selts kohtusse.
Tarand märkis, et praeguseks on lisandunud veel Ernst & Young uuring, mille kohaselt on tema sõnul arvutustega mööda pandud. «Ma ise pole arvutanud, teiste arvutusi ei kommenteeriks, aga mulle tundub, et seal on lisapõhjusi ja Rail Balticu rajamine ei rahulda enam Euroopa Liidu abi kriteeriume. Aga seda ma kuulsin konverentsil, mitte et ma ise seda kindlalt teaks,» rääkis Tarand.
Huvitav kas need sajad või tuhanded projektid mis siiamaani euroopast rahastusi saanud, kas sinna projektidesse pole ~samal määral "õhku" sisse kirjutatud, tõesti mitte ühtegi projekti? Sealhulgas nendesse kus eesti on olnud rahasaaja. Ma nagu ei mäleta Karli Lambot'it enne nii raevukalt protestimas.Kasutajanimi kirjutas:http://epl.delfi.ee/news/arvamus/karli- ... d=78587748
Karli Lambot riigikogulaste suhtumisest Rail Balticusse: ametnike ja poliitikute energia peaks minema sellele, et murepilved argumenteeritult hajutada, mitte aga vastaseid raevukalt rünnata
...et auto, lennu- ja meretransport (teenused mida Ace logistics pakub) on rentaablimad kui rongitransport?chac kirjutas:Huvitav kas need sajad või tuhanded projektid mis siiamaani euroopast rahastusi saanud, kas sinna projektidesse pole ~samal määral "õhku" sisse kirjutatud, tõesti mitte ühtegi projekti? Sealhulgas nendesse kus eesti on olnud rahasaaja. Ma nagu ei mäleta Karli Lambot'it enne nii raevukalt protestimas.Kasutajanimi kirjutas:http://epl.delfi.ee/news/arvamus/karli- ... d=78587748
Karli Lambot riigikogulaste suhtumisest Rail Balticusse: ametnike ja poliitikute energia peaks minema sellele, et murepilved argumenteeritult hajutada, mitte aga vastaseid raevukalt rünnata
Huvi mõttes võtsin viimase Ace Logistics (kus Lamboti osalus peaks olema ca 1/3) viimase kättesaadava aastaaruande (2015), mis summerib olulisema info ettevõttest:
http://www.acegroup.ee/2015.pdf
Lugege kokku ja võrrelge, mitu veoki- ja mitu rongipilti näete. Järeldused...