Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 31 Okt, 2017 21:27
Ei tea, kas Trumm tingimata politseist rääkis, kuid julgestuspolitseis olid küll sajandivahetuse paiku uued Passatid. Kas just 2,8, seda ei tea
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Kui inimesel on pime usk millegisse, siis ei kõiguta teda ükski fakt ja oponendid tegelevad ainult "eduraportitega".Roamless postitas jälle eduraporti.
Ühesõnaga probleem polegi kasutuses olnud patrullautodes.Ma pole öelnud, et reapolitsei sellega sõitis.
Tahad öelda, et patrullimine ei kuulugi politsei põhitegevuste hulka? Kas patrullauto ei olegi siis politseinike põhiline töövahend? Ja mis edevust need Opelid ja Škodad väljendavad? Kas nende markidega kaasneb mingi prestiiž, millest ma ei ole teadlik?Selles mõttes pole 17 aastaga midagi muutunud - edevusihalus ja raha kulutamine teisejärgulisele (kui põhitegevus logiseb) on Eestis olnud moes kogu aeg.
Vabandust ot. aga ei saa jätta küsimata - missugused 2,8 Passatid võtavad Tartu trassil ühtlasel kiirusel 120km/tunnis 16L/sajale?? Või oli see kulunumber mõeldud raamatupidajale et noh, need masinad võtavadki maanteel nii palju ja nii peabki olema..?Kapten Trumm kirjutas:Meie aga sõidutasime siia saabunud soomlasi tuliuute VW Passat 2.8tega, automaatne kliimaseade põske paitamas,... Tead kui lahe oli sellise autoga lumesajus Tartust Tallinna sõita - 120 kmh oli spidokal kogu aeg, kütusekulu oli küll 16 liitrit sajale, aga noh, see ju ka pisike-pisike summa suures eelarves
Kas sa selle peale ei tule, et teised patrullid peavad selleks ka teadma, kuhu poole põgeneja sõidab, lisaks peavad need patrullid kohale jõudma.Walter2 kirjutas:Lõppeks võiks politseile ka Veyronid või Lambod kätte anda - kurikaelad saadakse kätte siiski politseipatrullide operatiiv-taktikalise koostöö tulemusena mitte seetõttu kelle auto 0-100-ni paremini kiirendab.klemmikas kirjutas:.
Mina küll ei taha, et inimese surnuks sõitnud roolijoodik pääseks politsei käest, kuna ta sõitis kiire autoga ja politsei oma fabia või aurisega ei saanud teda kätte mingi 50-60kw mootoriga ja esiveoga.
5+ su jutule, olen sinuga nõus.nimetu kirjutas:Kapten Trumm tahab jälle uuele ringile minna? Kas võtame jälle kalkulaatorid välja ja vaatame kuhu need suured väited jõuavad?
Sai juba enne selgeks tehtud, et isegi kui absoluutselt kõik autod (kaasa arvatud kaubikud) vahetada Dacia Loganite vastu, siis isikkoosseisu sellega eriti ei suurenda. Terve PPA peale tegi see vist 140 töötajat, ehk siis ~15 vahetust. Juhiks tähelepanu ka asjaolule, et ainuüksi 2014. aastal vähenes töötajate arv PPAs 390 inimese võrra ja 2010-2015 perioodil vähenes töötajate arv üldse ~1300 võrra. Lisaks, need täiendavad 140 töötajad oleksid muidugi palja tagumikuga, sest mitte mingit varustust, väljaõpet ega muud sellist pole sealjuures arvestatud (ka täiendavaid autosid mitte), ainult palk. Kõigele lisaks peaksid koeratalitajad ja kaalubussi mehed mahutama oma varustuse Dacia Sanderosse, millede modifitseerimist politsei otstarbeks pole samuti arvestatud (ehk siis reaalne sääst oleks veelgi väiksem).![]()
Ühesõnaga, Trumm ehitab õhulosse.
EDIT: Et asi korralikult perspektiivi panna, siis ühe PPA töötaja palgale kulub keskeltläbi sama palju kui nelja auto rendile.
Usun, et see oleks meestega läbirääkimise küsimus, kas nad on nõus kannatama mittesobivat töövahendit selleks, et saada kõrgemat palka.vk1 kirjutas:aga kui pakkuda meestele, et kaubik 3000.- ja ülejäänud 24000.-/ 12000.- nende palgatõusuks?Kapten Trumm kirjutas: Analoogseid autoteemalisi vaidlusi on tsiviilelus pidevalt - näiteks üritavad töömehed väita, et hädavajalik on osta 27 000 eurot maksev kaubik sest "sinna mahub ka materjal sisse". Mina seepeale, et ostame hoopis 15 000 eurose väikekaubiku igati viisaka varustusega ja sinna juurde 700 eurose Respo käru - vead materjali käruga. Et tavakasutajad raha lugeda ei oska (või neid see ei huvita), pole midagi üllatuslikku (näide eelmisel neljapäeval peetud vestlusest).
http://www.auto24.ee/used/2550035
See ei ole sugugi teisejärguline ,aga ma olen nõus, et elemente on palju, mis loevad.Roamless kirjutas:Trumm üritas välja mõelda probleemi ja kaotas (ala politsei vanu panne sahkerdatakse salaja tavainimestele auto minevikust rääkimata). Nüüd siis läheb ta uuele ringile, sest 206 kW Superb on on järjekorde bla bla bla, patrullautod olid ikka 140 kW ja mitte Elegance varustusastmes. Trumm, loe nimetu post hoolikalt läbi, pole mõtet üht ja sama teemat siin mõttetult kerida, kasutades ära klemmikat, kes keskendub tagaajamise võimekusele, mis on ainult üks ja suhteliselt teisejärguline element kogu teemas.Seda kummastav on näha siin (kus peaks olema keskmisest teadlikum rahvas), et inimesed ei saa asjale õieti pihta ja näevad "paarist 206 kW Superbist" probleemide lahendust. Äkki tuleks kooli tagasi minna?
isegi 206kw superb ei võta 120ga sõites 16 sajale, alla 10 võtab.Kapten Trumm kirjutas:Ma saan suurepäraselt aru, see autovärk on lihtsalt supiaur.
Probleem on selles, et PPA, kes on valinud endale tänaseks üle jõu käiva teenistusmudeli, on saanud poliitikutelt indulgentsi kergemaid pahategusid ignoreerida (sest kõik saavad suurepäraselt aru, miks). Tegelikult oli ka indulgents ignoreerida katastrofaalset olukorda idapiiri kontrollimisega, aga siin leidis aset ebaõnn Kohvri juhtumi näol, misjärel demos meedia piiriribaks nimetatavaid võpsikuid kogu publikumile ja asi muutus optimeerijatele-eduraportööridele piinlikuks. Lihtsalt küsimus on, mis litakas peab nüüd ära käima (ja mitme laibaga), et saadakse aru selektiivse sisejulgeoleku ekslikkusest. Piiri puhul piisas ühest juhtumist igatahes. Ökonomisti ja praktikuna saan hästi aru, miks asjad nii on, ainult see kodanik minus aga keeldub sellele jamale alla kirjutamast.
Kunagi 90ndate lõpus noore ametnikuna nägin sellist teemat hästi, et võrdlusi teha. Soomes sõidutati eesti kolleege 10a vana Golf 1,4-ga, millel polnud isegi konditsioneeri, kuid see tegevus mida näidati (see milleks asutus oli ellu kutsutud), tekitas vaimustust. Kord oli majas, seadmed olid uued ja mehed õppinud. Meie aga sõidutasime siia saabunud soomlasi tuliuute VW Passat 2.8tega, automaatne kliimaseade põske paitamas, kuid teatud kohtadesse soomlasi ei söandanudki viia, sest see oleks väga paha mulje jätnud. Huvitav, kas soomlased omavahel ja eestlaste prioriteeditunde üle irvitasid ka... Ka siis oli põhitegevus meil ligaloga, aga autod olid seevastu väga head. Ja ka argumendid olid toona täpselt samasugused nagu siin - NEED autod on ju pisike-pisike osa eelarvest, kuid tööks VÄGA-VÄGA vajalikud. Tead kui lahe oli sellise autoga lumesajus Tartust Tallinna sõita - 120 kmh oli spidokal kogu aeg, kütusekulu oli küll 16 liitrit sajale, aga noh, see ju ka pisike-pisike summa suures eelarves
90ndad olid jah vaene aeg, palju oli Opel Astraid ja Vectraid.nimetu kirjutas:Huvitav, huvitav. Mina mäletan (90ndate teisest poolest) veel selgelt Opeleid, Nissaneid, Forde ja muidugi neid õnnetuid Vitarasid, kuid mingid tippvarustuses Passatid küll ette ei tule. Üksikuid eksemplare oli seal hulgas muidugi rohkem, kaasa arvatud paar mersut. Üheksakümnendate alguspoolest ei maksa rääkidagi, siis liikus ringi valdavalt vene tehnika (ja väike kogus humanitaarabiks saadud Opeleid).
EDIT: Mõned stiilinäited.
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=461208
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=229930
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=519004
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=486687
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=486693
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=455417