197. leht 666-st
Re: Autoteema
Postitatud: 28 Mai, 2022 7:16
Postitas Kapten Trumm
AMvA kirjutas: See ei ole ju nahk vaid vakstu.
Lahe ekspert oled, kes suutab foto järgi vastut ja nahka eristada.
Tegelikult ongi Caddyl võimalik tellida nahksisu, lihtsalt Eesti "esindus" seda ei paku (ta ei suuda praegu üldse midagi pakkuda). Olen sellise autoga isegi sõita saanud, oli tõesti nahk.
Caddyle on üldse võimalik (vähemalt oli) väga bueno varustus tellida, lihtsalt hind kisub sellisel juhul Passati omast kallimaks. Aga kasutatud turul pole probleemiks leida auto nahksisu, automaatse kliima ja muu taolisega. Seda isegi kaheistmelisel kaubikul, mitte mahtuniversaal-versioonil.
Re: Autoteema
Postitatud: 28 Mai, 2022 15:46
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas:AMvA kirjutas: See ei ole ju nahk vaid vakstu.
Lahe ekspert oled, kes suutab foto järgi vastut ja nahka eristada.
Tegelikult ongi Caddyl võimalik tellida nahksisu, lihtsalt Eesti "esindus" seda ei paku (ta ei suuda praegu üldse midagi pakkuda). Olen sellise autoga isegi sõita saanud, oli tõesti nahk.
Kui sa vaatad seda rebendit seal istmel siis saaksid ilmselt ise ka aru, et on vakstu. Esimesel lingil ei ole raudselt tehasesisu, pigem siin teha lastud.
Kui sa arvad, et saksa VW lisavarustuse loetelu ei ole saada, siis sa eksid rängalt. Kahjuks ei ole ka seal nahksisu ette nähtud, isegi reisjateversioonil.
Re: Autoteema
Postitatud: 29 Mai, 2022 8:08
Postitas Kapten Trumm
Vaevu tegema mobile-s otsing kriteeriumiga "nahk" ja voilaa
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... LER&vc=CarOn üsna kindel, et enamik neist ei ole ise vakstust neid kokku nõelunud.
Re: Autoteema
Postitatud: 29 Mai, 2022 8:57
Postitas AMvA
Re: Autoteema
Postitatud: 29 Mai, 2022 9:49
Postitas moscito
Saab auto kiiremini kätte küll, kui oled valmis selleks, et hiljem tulevad sinu poolt soovitud mugavusvidinad ja esindus lisab need ise. Tean ise ühte auto ostmist eelmine aasta, kus viimased soovitud asjad lisati see aasta.
Re: Autoteema
Postitatud: 29 Mai, 2022 20:29
Postitas T-62
Mis te tühja vaidlete naha ja vakstu teemadel. Kas te siis ei tea, et kaptenil on alati õigus, vahet pole, kas auto asjandus või günekoloogia või vägede juhtimine jne.
Mõni arvab ikka veel, et nahkmööbel on üleni kaetud ehtsa nahaga, paraku enamasti mitte, ainult see piirkond, mis kasutajaga kokku puutub.
Päris nahast istmed igale kärule küll valikus pole.
Re: Autoteema
Postitatud: 29 Mai, 2022 20:50
Postitas Lemet
Mõni arvab ikka veel, et nahkmööbel on üleni kaetud ehtsa nahaga, paraku enamasti mitte, ainult see piirkond, mis kasutajaga kokku puutub.
Ja mõni ajab asjatundmatut kelbast. Kõik sõltub hinnaklassist. On odavama otsa mööblit, kus tõepoolest iste ja selg on nahast, alumine sokliosa ja seljatagune ring PVCst. Ja on tiba kallima otsa mööbel, kus eranditult kõik detailid on naturaalnahast. Ja siis on veel selline mööbel, mis on kunstnahast, aga on märksa kallim, kui keskpärane täisnahast mööbel. Sest mõni kunstnahk on selline, mille hinnaklass on kõvasti pealt 100 euro jooksev meeter. Samas kui mööbliks kasutatava naha saab piisavate koguste juures (üllataval kombel üldsegi mitte väga suure) kätte 6-7 euroga m²
Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 0:30
Postitas OLAVI
Lemet kirjutas:... Sest mõni kunstnahk on selline, mille hinnaklass on kõvasti pealt 100 euro jooksev meeter. ...
See pärisnaha kummardamine on umbes sama nagu "võimsamate" valuvelgede värk, et naabrist parem olla aga praktiline väärtus on küsitav.
Panin oma kabriosse kah spetsiaalse (paadi) materjali istmetele, sest see ei lähe kangeks isegi -20C juures ega kõrveta tagumikku kui masin tunde ereda suvepäikse käes seisab.
Päikse käes soojenenud nahkistmele ei kannatanud muidu istuda, kui et käterätt tuli alla panna ja nagu suvitaja ole.
Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 1:17
Postitas _dumbuser_
OLAVI kirjutas:See pärisnaha kummardamine on umbes sama nagu "võimsamate" valuvelgede värk, et naabrist parem olla aga praktiline väärtus on küsitav.
Panin oma kabriosse kah spetsiaalse (paadi) materjali istmetele, sest see ei lähe kangeks isegi -20C juures ega kõrveta tagumikku kui masin tunde ereda suvepäikse käes seisab.
Päikse käes soojenenud nahkistmele ei kannatanud muidu istuda, kui et käterätt tuli alla panna ja nagu suvitaja ole.
Nonoh ...
Sportporimatid, ksenoonsuunatuled, mustad tagumised tuled, maasikalõhnaga õhk rehvides, pöörlevad ilukilbid, nikerdustega esmaabipakike, peegli küljes rippuv CD .... neid asju mis lõppkiirusele hullult juurde annavad on ikka päris palju ...
Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 9:46
Postitas OLAVI
_dumbuser_ kirjutas:OLAVI kirjutas:See pärisnaha kummardamine on umbes sama nagu "võimsamate" valuvelgede värk, et naabrist parem olla aga praktiline väärtus on küsitav.
Panin oma kabriosse kah spetsiaalse (paadi) materjali istmetele, sest see ei lähe kangeks isegi -20C juures ega kõrveta tagumikku kui masin tunde ereda suvepäikse käes seisab.
Päikse käes soojenenud nahkistmele ei kannatanud muidu istuda, kui et käterätt tuli alla panna ja nagu suvitaja ole.
Nonoh ...
Sportporimatid, ksenoonsuunatuled, mustad tagumised tuled, maasikalõhnaga õhk rehvides, pöörlevad ilukilbid, nikerdustega esmaabipakike, peegli küljes rippuv CD .... neid asju mis lõppkiirusele hullult juurde annavad on ikka päris palju ...
Mõnel asjal on praktiline väärtus isegi olemas, sest näiteks vahatatud nahalt saab okset ja spermaplekke lihtsamalt puhastada kui tekstiililt.

Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 10:47
Postitas Some
Eile sai Boltist VW Crafter renditud, võrreldes firmas olevate Jumperitega oli hoopis mugavam sõita, just iste ja istumisasend (ma ca 2m pikk).
Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 11:42
Postitas OLAVI
Some kirjutas:Eile sai Boltist VW Crafter renditud, võrreldes firmas olevate Jumperitega oli hoopis mugavam sõita, just iste ja istumisasend (ma ca 2m pikk).
Auto istme reguleerimisvõimalused pole mitte seotud niivõrd ühegi konkreetse automargiga, vaid et mitme reguleerimisvõimalusega istme on auto ostutehingu vormistaja autole valinud.
Kaubikutes, milledes peab juht viibima töötades terve tööpäeva (ja see on selle inimese töökoht), on valikus ka kõigiti reguleeritavad istmed.
Ja kui tööandja ei raatsi töötajale luua kaasaegsete nõuete kohaseid töötingimusi (sundasendi vältimine), siis tuleb vaadata tööandja poole mitte süüdistada autofirmat.
Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 11:54
Postitas Some
Jumperil lihtsalt tuleb istet reguleerides enne mugavat asendit tagumine sein ette, isegi kui seljatugi on püstises asendis. Aga jah, kui õnnestuks kõrgemaks seada siis see päästaks ka.
Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 12:02
Postitas Walter2
Some kirjutas:Jumperil lihtsalt tuleb istet reguleerides enne mugavat asendit tagumine sein ette, isegi kui seljatugi on püstises asendis. Aga jah, kui õnnestuks kõrgemaks seada siis see päästaks ka.
Sama teema ka teistes seinaga kuutkaubikutes - kui oled pikk, siis istet paika ei saa, pedaalid jäävad liiga lähedale ja kui üritadki istme taha sõita jääb seljatugi liiga püstiseks. Kõrgusesse reguleerimise varianti ma valikutest ei mäletagi..
Re: Autoteema
Postitatud: 30 Mai, 2022 12:10
Postitas AMvA
Walter2 kirjutas:Some kirjutas:Jumperil lihtsalt tuleb istet reguleerides enne mugavat asendit tagumine sein ette, isegi kui seljatugi on püstises asendis. Aga jah, kui õnnestuks kõrgemaks seada siis see päästaks ka.
Sama teema ka teistes seinaga kuutkaubikutes - kui oled pikk, siis istet paika ei saa, pedaalid jäävad liiga lähedale ja kui üritadki istme taha sõita jääb seljatugi liiga püstiseks. Kõrgusesse reguleerimise varianti ma valikutest ei mäletagi..
Jumperil on täiesti kõrguses ja ka istmepadja kallet reguleeriv iste olemas standardvarustuses
OLAVI paneb jälle oma teoreetilisi teadmisi, parem võiks kas postitamata olla või minna ja mõnda autot ka elusast peast vaadata.