200. leht 240-st

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 28 Juun, 2024 12:27
Postitas Kilo Tango
Kriku kirjutas: 28 Juun, 2024 12:11
Kilo Tango kirjutas: 28 Juun, 2024 12:03
Kriku kirjutas: 28 Juun, 2024 11:48 Vaieldamatuid argumente on maailmas vähe, aga siiski ma ei saa aru, mis eeliseid võiks akudel ülekandeliini ees olla. Põhimõtteliselt.
Üks väga selge eelsi on paindlikkus liinide planeerimisel ja ümber mängimisel. Üks teema, millega praegune koalitsioon linnas võimule tuli, oli just see, et praegune ühistranspordi liinivõrk ei kajasta enam ammu tegelikke vajadusi ja on vaja täielikult ümber planeerida. Selle argumendiga on ka raske vaielda. Troll, sinder, sõidab seal, kus on trolliliin.
Sama käib veel rohkem metroo või metrooga ühendatud trammiteede kohta, ometi on need kõigis arenenud suurlinnades olemas.
Jah, aga kui sa tähele vbl ei ole pannud, siis enamasti ehitataksegi sellised püsivad võrgud suure ja väga suure asustustihedusega kohtadesse. Nagu näiteks kesklinn ja südalinn. Mitte kusagile perifeeriasse, kuhu käivad trollid.

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 28 Juun, 2024 12:32
Postitas Kilo Tango
Kõigile, kes arvavad, et kontaktvõrk on tasuta käes mõned väljavõtted tlt aastaraamatutest:

2021:
Trolli kontaktvõrgu koosseisus on 1479 kandemasti ja trammi kontaktvõrgu koosseisus 1008 kandemasti. Kontaktvõrgus vahetati 2021. aastal 1200 jooksvat meetrit kulunud või avariides kahjustada saanud kontaktjuhet. Aasta jooksul asendati 21 avariilist trammi ja trolli kontaktvõrgu kandemasti uutega.
Kogu selle tegevuse eelarve oli ca. pool miljonit.

2023:
Kandemastide vahetuse kogumaksumuse eelarve oli 90 000 eurot. Planeeritud tegevused viidi ellu ning investeeringuid tehti kokku 134 263 eurot (osaliselt rahastatud TLT eelarvest). ...
Trafoalajaama nr 1 seadmete vahetamine
Seadmete vahetamise sihtfinantseeringu eelarve oli 198 550 eurot, projekti eeldatav kogumaksumus on 208 410 eurot.2023. aastal teostati projekteerimine, soetati jaotusseadmed ja teostati osa paigaldustöid kokku maksumuses 132 410 eurot. 2024. a I kvartalis jätkuvad paigaldus- ja kilbitööd ning soetatakse trafo.

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 28 Juun, 2024 13:11
Postitas Kriku
Kilo Tango kirjutas: 28 Juun, 2024 12:27
Kriku kirjutas: 28 Juun, 2024 12:11
Kilo Tango kirjutas: 28 Juun, 2024 12:03

Üks väga selge eelsi on paindlikkus liinide planeerimisel ja ümber mängimisel. Üks teema, millega praegune koalitsioon linnas võimule tuli, oli just see, et praegune ühistranspordi liinivõrk ei kajasta enam ammu tegelikke vajadusi ja on vaja täielikult ümber planeerida. Selle argumendiga on ka raske vaielda. Troll, sinder, sõidab seal, kus on trolliliin.
Sama käib veel rohkem metroo või metrooga ühendatud trammiteede kohta, ometi on need kõigis arenenud suurlinnades olemas.
Jah, aga kui sa tähele vbl ei ole pannud, siis enamasti ehitataksegi sellised püsivad võrgud suure ja väga suure asustustihedusega kohtadesse. Nagu näiteks kesklinn ja südalinn. Mitte kusagile perifeeriasse, kuhu käivad trollid.
Ei ole tähele pannud.

Pilt
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech ... stops.html

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 28 Juun, 2024 14:39
Postitas Runkel
Ilmselt trollidelt trammidele, elektri- ja gaasibussidele on üldisem suundumus (Troll on pop transa Ida-Euroopas ja aasias, Euroopas Itaalias ja Šveitsis). Tramm vajab paremat ja eritaristut, metroo reisijate mahtu, et maa alla taristu teha. Sarvedega troll keskuses ristmikel segab nt eritehnika liiklemist (iseasi, palju seal kõrgemaid sõidukeid just liikuma peab; operatiivmasinad igal juhul). Arvatavasti, sirgetel magistraalidel traadid laadimiseks on väiksem mure avatud liikluse ja ka esteetika poole pealt. Kui Järvan ajutise lahenduse ehk diiselbusside peale ei jää, siis kiidan takka.

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 28 Juun, 2024 17:35
Postitas parkija
Ma mäletan seda aega kui rauarobert Tallinna linnapeana tahtis trammi likvideerida aga , tuli tavalisest rohkem lund ja tramm oli ainus ühistranspordiliik mis liikuda suutis selles lumes , autosõit Vabaduse väljakult Tallinna lennujaama võttis 2tundi 40 minutit

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 28 Juun, 2024 20:42
Postitas Rebane11
Koolitüdruk pani õlitehase ehituse pausile. Sest eeldatav reostus ulatub Tartusse ja rikub tema lapsepõlve. Grete eestimaine?
Kas too laps teab- selleks et raha oleks automaadist võtta, tuleb kellelgi teha mingeid liigutusi. Toota midagi. Murumütsiga mättal istudes läheb pikapeale kõht heledaks.

https://majandus.postimees.ee/8049079/t ... -uppi-luua

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 29 Juun, 2024 12:58
Postitas ruger
UK-s hakati kliimaaktiviste kinni pidama nii kohvikutes, kui kodudes.
Police raid homes of climate change extremists and arrest 27 people.

Activists from the Just Stop Oil group were arrested across the UK over their plans to disrupt summer airport travel.

“You’re under arrest on suspicion of partaking in a conspiracy to interfere with key national infrastructure.”
https://x.com/OliLondonTV/status/1806675996017336400
25 Just Stop Oil supporters suspected of planning to disrupt airports have been arrested in a nationally co-ordinated operation.
https://x.com/metpoliceuk/status/1806664616681914610

Kohvikus
Six people have been arrested at a Just Stop Oil meeting in east London, including some suspected of being "key organisers" for the climate protest group, police say
https://x.com/SkyNews/status/1806587162374070416

USA-s samuti
NYPD arrested dozens of frontline leaders and climate activists today at @Citibank.

But we all know they should be arresting the CEOs poisoning our kids and killing our planet for profit.

“Arrest the real criminals, arrest the climate criminals!”
https://x.com/nychange/status/1806812552275312689
Climate activists march from Wall Street to Citibank’s HQ where they occupy and block the entrance to the building

Protesters are met by NYPD declaring their gathering an unlawful assembly and threatening arrest
https://x.com/TimcastNews/status/1806737285808848990
NYPD moves in and begins arresting climate activists blocking Citibank HQ in NYC
https://x.com/TimcastNews/status/1806739533284913221

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 29 Juun, 2024 14:42
Postitas parkija
See et moodsa aja "komnoor" kohtule kaebuse kirjutab olgu , eks selle taga on mingi jõud , tühja sest , hoopis põnevam on kuidas selle õlitehase keskkonnamõju hinnati , kes hindas ja kui siiralt või põhjalikult see protsess läbi viidi , parim oleks kohtulik uurimine ja erinevate mõju hindajatest persoonide vara üles kirjutada , nii öelda "kindluse mõttes" , palju sinna nüüdseks raha pandud on , 300 miljonit

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 29 Juun, 2024 23:48
Postitas vanahalb
parkija kirjutas: 28 Juun, 2024 17:35 Ma mäletan seda aega kui rauarobert Tallinna linnapeana tahtis trammi likvideerida aga , tuli tavalisest rohkem lund ja tramm oli ainus ühistranspordiliik mis liikuda suutis selles lumes , autosõit Vabaduse väljakult Tallinna lennujaama võttis 2tundi 40 minutit
Ei-ei, Mõisa Jürkal olid trollid risti jalus ja üldse olevat ühistransport sotsialistlik igand.
https://elu24.postimees.ee/317370/juri- ... svahendiks
Raua-Roobert võitles ükskord lumega ja lasi ametniku lahti sest see lürpis äraoleva näoga kohvi, selle asemel et labidas haarata.
https://www.ohtuleht.ee/2032/linnapea-v ... aduslikult

Üldiselt tekib metroo ja trammi eelis sellest et nad (arenenud paikades ka tramm) sõidavad teisel tasandil kui üleüldine liiklusvool. Uuemad trammiteed proovitakse nii 30 sentimeetritki sõiduteest kõrgemale saada et keegi jalus ei kakerdaks.
Troll sellist eelist pole ja ta uimab peavoolu tempos. Buss-troll on mumeelest natuke mõistlikum valik sest liini saab kuigipalju muuta. Samuti on katkisest trollist teise trolliga möödumine vahel üsna keerukas ja paneb liini seisma. (sama kehtib trammi ja metroo kohta)

Kui nende buss-trollide laadimiseks olemasolevat kontaktliini kasutatakse siis nad ilmselt hakkavadki sõitma Sõpruse puiesteel ja Mustamäe teel niimoodi et laaditakse sõidu ajal ja aku abil sõidetakse suuremalt jaolt kesklinnas. Kalamaja hipsteritele on see muidugi noahoop selga raskel tunnil sest Sõle tänava kontaktliin on ammuilma ümber sulatatud ja trollil sinnakanti asja pole.
Ilmselt on selline hübriid ka kallim osta kui lihtsalt troll või ainult elektribuss. Kui kellelgi üldsde sellist varianti kohe valikus ongi.

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 30 Juun, 2024 2:13
Postitas OLAVI
Omaette teema on, et praegustel trolli- ja trammijuhtidel puuduvad D-kategooria load aga kuna akubussijuhtidele on need vajalikud ja kuna hetkel on bussijuhtidest enamik pensionärid siis millistelt liinidelt juhte ära võetakse kui järelkasvu ei paista?

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 30 Juun, 2024 10:24
Postitas Rebane11
parkija kirjutas: 29 Juun, 2024 14:42 See et moodsa aja "komnoor" kohtule kaebuse kirjutab olgu , eks selle taga on mingi jõud , tühja sest , hoopis põnevam on kuidas selle õlitehase keskkonnamõju hinnati , kes hindas ja kui siiralt või põhjalikult see protsess läbi viidi , parim oleks kohtulik uurimine ja erinevate mõju hindajatest persoonide vara üles kirjutada , nii öelda "kindluse mõttes" , palju sinna nüüdseks raha pandud on , 300 miljonit
Jama on selles, et miks investeerida Eestisse? Iga laps paneb äri kinni. Aga võta sellise käest mobla tunniks ajaks ära, lärmi kui palju. Võõrandumine reaalsusest on totaalne.

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 01 Juul, 2024 11:05
Postitas parkija
Pealkiri ERR i uudisteportaalist : Euroopa Liidu süsinikuturu laienemine tõstab diislihindu .

Asja uba on jällegi läbinisti sotsialistlik : lajatame maksuga , korjame kõigilt raha kokku ja siis hakkame seda raha laiali jagama vaesematele , saab järjekordselt tuhandeid töökohti tekitada , mis midagi ei toodeta , on vaid kulu . Aga ideoloogia

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 02 Juul, 2024 14:02
Postitas Kapten Trumm
Siit pole vist läbi käinud, aga miskid lapsrohelised saavutasid taas olulise "töövõidu", suutes järjekordselt EE uut õlitehast trollida. Seekord siis saadi esmane õiguskaitse, mille käigus keelati kohtumenetluse lõpuni õlitehase käivitamine, nüüd jääb vaid kohtus piisavalt venitada ja maksumaksja sajad miljonid võib korstnasse kanda.

Huvitav, kas lumehelbekeste põlvkonnal mingit tuntavat seost "meie oma" või "maksumaksja rahaga" ei tekigi? Kõike võib suvaliselt egotripi nimel raisata?

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 02 Juul, 2024 14:10
Postitas Kapten Trumm
vanahalb kirjutas: 29 Juun, 2024 23:48 [Ei-ei, Mõisa Jürkal olid trollid risti jalus ja üldse olevat ühistransport sotsialistlik igand.
https://elu24.postimees.ee/317370/juri- ... svahendiks
Raua-Roobert võitles ükskord lumega ja lasi ametniku lahti sest see lürpis äraoleva näoga kohvi, selle asemel et labidas haarata.
https://www.ohtuleht.ee/2032/linnapea-v ... aduslikult
Mina sõitsin siis Tallinnas juba autoga, kui see ropp lumi ühel pühapäeval maha sadas. Oli vist talv 1995-1996 vahetusel. Kuna mosse on tänapäeva maasturiga sarnase kliirentsiga, siis umbe tuisanud Sõpruse puiestee väga ei häirinud, peamine et mitte sõita lumme peitunud äärekivi otsa.

Mäletan, et Sõpruse puiestee TTÜ ringist kesklinna suunas oli üks valge lumeväli, kust paistis välja vaid eraldusribal olev torupiire. Ja mäletan ka Leppiksoni härgamist meedias, kuidas tema ühe kiirsaha asemel ostaks 50 Belarussi sahaga. Noh jah, inimene ei tea, mida rääkis ja pröökas niisama. Täpselt samasuguseid kõvahäälseid etteasteid, mis olid täpselt sama ebapädevad, tegi ka Mõis.

Lihtsalt elu näitab, et paljud äriinimesed avalikus ametis failivad. Ja failivad seepärast, et nende maailmapilt on aastate jooksul kujunenud 1-2 eesmärgi nimel (millest üks on firma kasum), kuid avalikus sektoris võib sul eesmärke olla ka 10, kusjuures paljud neist on omavahel konfliktis.
Siis tehakse kõvasti kisa-kära, lastakse inimesi lahti ja lõpuks lahkutakse isegi - midagi saavutamata.

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 02 Juul, 2024 14:13
Postitas Kilo Tango
Kapten Trumm kirjutas: 02 Juul, 2024 14:02 Siit pole vist läbi käinud, aga miskid lapsrohelised saavutasid taas olulise "töövõidu", ...
7 postitust tagasi. Samal leheküljel.