3. leht 5-st
Postitatud: 14 Veebr, 2008 22:57
Postitas Panzergrenadier
Normaalne.
ma ei tea kas see on foto pärast, kuid kere praod tunduvad nagu rooste värviga tehtud. Soovitaks vaadata, et ta väljaspoolt väga roostetoonides ei tule. Muidu edeneb ilusti.
Postitatud: 15 Veebr, 2008 17:46
Postitas fossiil
See mida ma piltidelt näen, on igati äge, võib olla ehk tõesti sutsu liiga repetanud..

No et roostet tiba paljuvõitu või nii... Tavaliselt käigus olevad masinad ei jõua väga rooste minna ja ega pisikesed ülemused ei lase juhtidel asja väga lõdvalt kah võtta - esimesel võimalusel hakkavad ajusid kottima...
Aga mis selle klismoga lahti on, et vastu tõngub? Ehk paned kirja, mis sind sellega töötamisel häirib, ma ise ei ole vesivärvidega toimetanud, võimalik et tuleb düüsi otste kuju muuta?
Urmas.
Postitatud: 15 Veebr, 2008 17:50
Postitas Luciano
Välklamp võimendab ka kõvasti seda roostet punasemaks. Aga eks tavaline plekk roostetab tunduvalt sivem üles ka kui tankisoomus, nii et trakatsil peaks olema rooste täiesti omal kohal.
Ilus töö ja päris hvitav ka, just see mootoriploki osa.
Postitatud: 15 Veebr, 2008 18:08
Postitas mad mats
Glismol endal pole häda küll midagi,probleem pidi olema vesivärvides.Asi selles,et nad sindrid kuivavad liiga kähku,vähemalt nii ütles Rein ja tänu sellele tahab värv juba poolel teel ää kuivada,nii et peene düüsiga on suht keeruline toimetada.Siit ka üleskutse neile kes kasutavad vesivärve,jagage oma kogemusi.
Postitatud: 16 Veebr, 2008 12:05
Postitas fossiil
Aga kui klismo peene düüsiga üldse ei taha vesivärve läbi lasta, siis ehk tuled läbi ja puurime düüsi poole kümnendiku võrra suuremaks? Kui untsu peaks minema, teen uue düüsi, nii et ehk tasuks proovida?
Urmas.
Postitatud: 23 Veebr, 2008 14:38
Postitas mad mats
Postitatud: 23 Veebr, 2008 15:30
Postitas Panzergrenadier
Tundub et jalavarjud on number suuremad.
Selliste ''kummipael'' lintide puhul on see kõige hullem avastus. Masin muidu väga mõnna.

Postitatud: 23 Veebr, 2008 16:39
Postitas juku
mad mats kirjutas:Pea nädal möödunud ja meil kämas esimine pastla proov
Tundub et jalavarjud on number suuremad.
Kusagil vene lehel nägin hiljuti õpetust, kus liiga pikad kummipaelroomikud kohendati parajaks ülemise osa läbirippe abil. Roomiku ja roomikupealse vahele asetati papist kaarekujulised šabloonid nii, et roomik oli mujalt pingul ja ülemiste tugirullikute ja rataste vaheline osa oli justkui loomulikult raskuse tõttu läbi vajunud. Kui sobiv asend oli leitud, liimiti roomikud jäigalt rataste ja tugirullikute külge kinni ja peale liimi kuivamist eemaldati šabloonid. Piltidelt nähtu põhjal tundus päris kena ja loomulik.
Postitatud: 23 Veebr, 2008 16:48
Postitas skeletondude
Tegelikult olid Ameerika masinatel sellised, "pingul" roomikud, mingit "track sag"-i ei peakski olema.
Aga muidu näeb masina välja täitsa kuri.
Marek
Postitatud: 23 Veebr, 2008 20:48
Postitas fossiil
Masin on igati kena, ilmselt hakkan seda karpi Model Expol pilguga otsima

Värvimine tundub samuti viimase peal olevat, nii et aplaus!
Aga roomikud - nendega on täpipealt nii, nagu eelnevalt kirjutati - põhimõtteliselt peavad nad pingul olema. Seda eelkõige pingutusratta asendi tõttu - veidi rohkem läbiripet ja vastu maad oleva pingutusrattaga masinatel hakkab roomik keeramise peal maha tulema. See oli peamiseks põhjuseks, miks sakslased Pz I A -d pikemaks tehes (mootori asendamine võimsamaga) pingutusratta õhku tõstsid.
Nii et midagi tuleb välja mõelda..., aga ehk on selline "efekt" osa firma turunduspoliitikast? No et osta nende eraldi lülidest roomik ja see asetub täpselt nagu peab? Juhul kui nad muidugi üldse pakuvad sellist võimalust, muidu on tegu paranoiaga.
Aga üks lüli vahelt ära võtta on hirmus jamamine?
Urmas.
Postitatud: 23 Veebr, 2008 21:13
Postitas xawa
Kas pildipeal nähtav pole mitte antud aparaadi sugulane? Kahjuks ei ole paremat vaadet. Pilt on filmist "Kelly's Heroes":

Postitatud: 24 Veebr, 2008 10:07
Postitas fossiil
Tundub, et tegu võib olla M-5 -ga, kuigi need kinumehed kasutavad tihtipeale kõiksugu mulaaže. Aga igatahes selle moodi ta paistab ja juhul kui ta peaks M-5 olema, siis on küll tegu M-4 sugulase, ehk siis HST-ga.
Urmas.
Postitatud: 24 Veebr, 2008 11:06
Postitas mad mats
Fossiilil jälle õigus,sai kaks lüli vahelt väljavõetud ja tulemus enamvähem talutav.Nagu kiuste ei tee keegi T49 roomikut,kõik 48,51,54 olemas aga 49 pole.Kui kellelgi kavas sama masin hankida siis soovitan võtta teine karp kus masin on 48 roomikutega kuna neid teevad peaaegu kõik firmad kes tegelevad eraldi jalavarjude tootmisega,kuigi ega see lühemaks tegemine ka mingi suur kuntst pole.Roomik ise on üks paremaid kummipaelu mida viimasel ajal näinud olen.
Postitatud: 24 Veebr, 2008 11:29
Postitas mad mats
Roomik pärast kohitsemist

Sai poovitud ka peldiku paberist presenti teha.

Postitatud: 24 Veebr, 2008 14:43
Postitas fossiil
Igavesti hea tuli, paistab et kohitsemine läks täiega asja ette
No ja present on samuti viimase peal, kas suuremad pildid ühtlasel taustal kah tulevad?
Urmas.