Wots kirjutas:Mnjah,üldiselt pole mõtet hakata vaidlema teemal mis on end juba ammu ammendanud.
Kokkuvõtteks polnud Me262(ega ka teistest reaktiivhävitajatest) korralikku vastast sõjalõpu kolbmootoriga hävitajatele. Viimased kolbmootoriga varustatud erinevate riikide hävitajad saavutasid juba kiiruse 650-750km/h stabiilselt ja sellest suuremat kiirust polnud enam võimalik õhulahingus inimfaktori olemasolul enam kasutada. Samuti kasutati erinevaid lahendusi kolbmootori mõne minutiliseks üle forseerimiseks,mis andis hädavajalikel hetkedel paremaid kiiruse ja tõusu omadusi.
Ja sügavalt usun,et aeglase kiiruse korral võis praktiliselt iga propeller lennuk reaktiivlennuki üle manööverdada.
Liitlaste õhuülekaal tähendas ka seda,et paljud Me262 lasti just õhutõusmisel/maandumisel alla kus olid nad väga abitud.
See jutt on pehmelt öeldes mögga.
1. Parima liitlaste hävitaja - Mustangi - kiirus oli 784 km/h. Nitroga saavutati küll oluliselt suurem kiirendus, kuid kiiruselisa tuli hinnanguliselt mitte üle 20 km/h. 800-st km/h-st suuremaid kiirusi on propellerlennukiga raske saavutada. Eriti tollaste teadmistega helikiiruse lähedase propeller arvutamisest (mis sisuliselt puudusid)
2. Me 262 maksimaalkiirus ületas ka nitro kasutamise korral Mustangi üle 100km/h
3. Inimfaktor ei takistanud Korea sõjas pidada kuulipritsimadinaid ka suurematel kiirustel
4. See, et Me 262 oli halvemate manööverdusomadustega kui Mustang, oli konkreetse messeri probleem, mitte reaktiivlennukite probleem.
5. Maandumisel ja õhkutõusul on KÕIK lennukid väga abitud sõltumata jõuallikast. Mitte ainult reaktiivlennukid. Õhkutõusul ja maandumisel lasti 262-sid palju alla selle pärast, et liitlastel oli piisavalt hävitajaid, et regulaarselt messerite lennuväljade juures patrullida. Eriti enne suuremaid pommirünnakuid
6. Algselt tahtis Hitler Me 262-st teha hoopis pommituslennuki, mistõttu kui need hävitajatena kasutusele võeti ei olnud kõik taktikad lõpuni välja töötatud ja Bf 109 pealt tulnud piloodid üritasid P-51 outclimbida. Tõusukiirus on pea ainus asi, kus Mustang suutis Me 262-ga konkureerida (manööverdusomadused välja arvata)