3. leht 5-st
Postitatud: 23 Mär, 2010 0:45
Postitas asjaajaja
No alus peab ilmtingimata tulema, muidu tassi teist nagu kass poegi ükshaaval. Aga alusega koos on kohe hea sülle võtta, kui tahad teistele näidata. Ja vaatajaid hakkab palju olema, selles ei tasu kahelda!
Postitatud: 23 Mär, 2010 8:41
Postitas fossiil
Tõepoolest uhke riistapuu, mustvalge lööb ikka päris pahviks kohe - vägev!
Aga nüüd hakkan järge ootama ....
Urmas.
Postitatud: 27 Mär, 2010 23:18
Postitas andrusan
Postitatud: 28 Mär, 2010 12:49
Postitas fossiil
No mis sa kostad - sealt ta tulebki - ja veermik on uskumatult hea!
Aga milliseid tulesid sa silmas pead, kas masina enda ahtri küljes olevaid, või treileri tagatulesid?
Postitatud: 28 Mär, 2010 13:10
Postitas andrusan
Esialgu masina enda omi, aga ükskord jõuan treilani ka, nii et neid vajan samuti.
Postitatud: 28 Mär, 2010 16:41
Postitas Joss Metsast
See kettülekanne on ikka kohe väga hästi välja tulnud. Vägev.
Postitatud: 28 Mär, 2010 17:10
Postitas Sho
Eriti muljetavaldav on, et see kettülekanne, kui veermiku osa, on liikuv ja töötav..
Postitatud: 28 Mär, 2010 19:22
Postitas von manstein
No on ikka ränk raud!
Selliste möötmetega reduktorit pole minu silmad enne näinud.
Ja kogu see üüratu moment läheb ratasteni ühekordse keti abil.
Piltide pealt jääb selgusetuks, kuidas on tagarataste vedrustus lahendatud? Pole näha ei leht- ega spiraalvedrusid ega ka torsioone.
Kas üldse oli?
Tulevikku silmas pidades tundub kõhualuse toonimine päris keeruline.
Piisavalt palju õnarusi ja uurdeid, see pole tanki lage põhi.
Ja nagu Sho juba mainis, kas kett ikka käib ka?
Postitatud: 28 Mär, 2010 19:33
Postitas Luciano
No raud mis raud. Just kiitsin sama jutuga Jossi Metsast, et plastiku rauaks maalimine on kogu mudelismi võti tegelikult.
Põnevusega ootan järge.
Loodetavasti on sul ikka aega ja kui vaja siis "palat" võiks anda välja mingi kirjaliku tõendi, et kui naine saadab prügi välja viima või vaipa kloppi siis saad majapidamistöödest vabastust nõuda.
Postitatud: 28 Mär, 2010 19:52
Postitas andrusan
Piltide pealt jääb selgusetuks, kuidas on tagarataste vedrustus lahendatud? Pole näha ei leht- ega spiraalvedrusid ega ka torsioone.
Kas üldse oli?
Reduktor kinnitub jäigalt raami külge ja see kettajamiga süsteem liigub justkui kiik.
Segane jutt, aga ega ma ise ka sellele väga pihta ei saa. Vast on siin foorumis targemaid. Ennastki huvitaks.
Tulevikku silmas pidades tundub kõhualuse toonimine päris keeruline.
Piisavalt palju õnarusi ja uurdeid, see pole tanki lage põhi.
Just sel põhjusel raami alaosa enne sildade paigaldust ära värvisin.
Tolmutama ehk kuidagi ikka pääseb. Võibolla teen seekord ka pisut puhtama masina, eks näis.
Loodetavasti on sul ikka aega ja kui vaja siis "palat" võiks anda välja mingi kirjaliku tõendi, et kui naine saadab prügi välja viima või vaipa kloppi siis saad majapidamistöödest vabastust nõuda.
Naisele pole tõendit vaja. Minu puhul on keerulisem "vaimu peale tulemine" kui aja leidmine.
Ja veel keerulisem on neid kahte faktorit kokku ajada...

Postitatud: 28 Mär, 2010 20:06
Postitas T-62
Peenike värk, aga üks loll küsimus tekkis.
Kas kett oli karbis või tellisid fossiili käest?
Postitatud: 28 Mär, 2010 22:02
Postitas andrusan
T-62 kirjutas:Kas kett oli karbis või tellisid fossiili käest?
Kett on ühest tükist, koos hammasratastega valatud ja ei liigu.
Liigub tagasild ja esirattad pööravad.
Postitatud: 29 Mär, 2010 8:35
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Nice BIIIG Model

...
Lugupidamisega
Postitatud: 29 Mär, 2010 10:05
Postitas von manstein
Kui kett ratastega ühes tükis, siis on värvimine küll viimase vindi peal.
Kas kett on eraldi pintsliga üle võõbatud või kasutasid maskimist?
Keti toonimine on ka meisterlik, küllap ka piisava reljeefsuse pärast.
Eraldi päriks vintsi trossi kohta. Kas on värvitud nöörijupp või oled ise kiududest keerutanud? Täitsa normaalne näeb välja.
Käsil oleva ZIL-i vintsitrummel vajab samuti täitmist. Trump on kaasa pannud paela, mis väga trossi moodi välja ei näe. Nii et probleem püsib õhus.
Postitatud: 29 Mär, 2010 14:07
Postitas kalle
Vot on riist:) Mind paneb väga imestama, et selline ülekanne on teostatud ühe realise ketiga. Kui juba tsiklitel kõva andmise peale spets ketid pooleks lähevad siis.. Ma pakun, et tsikli kett on isegi suurema lüliga kui arveatada lüli suurust vs koormused mis sinna langevad..selle loomaga võrreldes. Üks suuremaid kette selles vallas n 6/8 tolli lüli pikkusega.. täitsa huvitaks kui suur see kett oli..väga huvitav lahendus igatahes!
Ja lõpptulemus saab kindlasti hea olema. Mulle meenub üks sarnane masin sommide IMPS näituselt. Mulle tundus igati vägev pill, aga kus siis meie asjatundjad hakkasid kritiseerima;)
Ja üldsegi on mul hea meel, et ma esimesena mainisin mõtet koos treilaga mudel teha;)
Kk