3. leht 3-st

Postitatud: 29 Juun, 2011 21:16
Postitas asjaajaja
Kuram küll, see on täiesti asjalik märkus. Tolle aja liiklus käis jah tiba teistmoodi kui tänapäeval.
Ega vaoinal pole nüüd muud võimalust kui tuleb valmistada pisitilluke trimmer ja püüda seda tee keskel olevat rohukamarat veidi madalamaks kohitseda. :P

Postitatud: 03 Juul, 2011 11:30
Postitas Luciano
Mis asja te räägite siin hobustest ja vankritest, see on ju selgelt polügonil sisse sõidetud tee tankide ja tankettide poolt mis erinevalt tänapäevast oli EW ajal tavaline asi.

Töö on igatahes võimas. Mõnus idüll on stseenis. Selline puhas ja klaar ja detailne.


Perfektsed TKS ja FT-17 on nüüd siis olemas, järgmine aasta jääb siis oodata Mark V-te.

Postitatud: 05 Juul, 2011 18:00
Postitas fossiil
Väga võimas töö! Igati väärt kõiksuguseid kiidusõnu - arvan siiski, et kui kolonn Renault tanke paar korda mõnd sihti pidi õppeväljale ja tagasi kimas, siis saadigi sellised rööpad, ilma hobuse astumise jälgedeta...

Postitatud: 05 Juul, 2011 23:08
Postitas vaoinas
Tänan
Perfektsed TKS ja FT-17 on nüüd siis olemas, järgmine aasta jääb siis oodata Mark V-te.
Nii repliigi korras tahaks täpsustada, et Perfektne FT-17 oli Urmase teostuses ka enne olemas. Mark V on aga tõesti asi, mida võiks keegi üritada.