3. leht 4-st
Postitatud: 02 Veebr, 2011 16:04
Postitas Kilo Tango
denis23 kirjutas:
Off.
Aga sellisel juhul, Iraan on ka täiesti demokraatiline riik - sellepärast, et seal toimuvad valimised, on olemas isegi erinevad poliitplatvormid ning kodanik Ahmadinedjad on tegelikult enamuse elanikkonna poolt toetatav...
Riik, mille asjad otsustatakse ikkagi ajatollade poolt pole kuskilt otsast demokraatlik. Euroopast mäletan ma kahte riiki, kus riigi juhti nimetatakse
Supreme leader-ks vms. absurdse terminiga - NSVL ja kolmas Reich.
Sinu teooria järgi võiks ka Valgevene demokraatiaks tituleerida.
Kipub flamewar-ks kätte.
Postitatud: 02 Veebr, 2011 16:34
Postitas Kapten Trumm
Vene tehnika ostmisel on 2 konksu
1. kvaliteet ja asja tegelik vastavus tellitule
2. hilisem tehnika tagamine osade ja muuga ehk asjajaamine
Nende kahe positsiooni osas on kasutajatel rohkelt probleeme olnud, meenutage hindude ja alzeerlaste seiklusi (MiG-29 vaevad on ainult üks näide). Lisaks pole venelased teab mis ausad ning üritavad ostjat petta.
Mida lihtsam tehnika, seda julgemini võiks minuarust seda soetada. Lennukite osas oleks ma küll ettevaatlik.
See, et LCD kabiinis on, pole veel mingi näitaja. Kui nende ekraanide sisend tuleb kuskilt 80ndate taseme anduritest, siis pole sellest suuremat kasu. Tartu lennundusmuuseumis on Viggenil ka popid ekraanid armatuuris.
Nagu ütles mulle üks Euro-Maz-ide kasutaja, et mis kasu on Deutzi mootorist ja ZF käigukastist, kui vihmaga viskavad kojamehed lusika nurka või kabiin roostetab aastavanusel autol.
Tuleb arvestada ka kultuurilisi iseärasusi, kui omal ajal hoidis tehastes töölised vaos hirm sattuda trellide taha, siis nüüd seda hirmu pole. Samuti pole korralikku kontrolli allhankijate tegevuse üle.
Eestis on üks omamaine kiirlaevade firma, kelle uues laev ehitati Peterburis, mäletate neid intsidente, mis siin juhtus nendega?
http://et.wikipedia.org/wiki/Linda_Express
Ainult 2 aastat kestis selle laevukese teenistus Tallinnas. Laeva ehitaja, laevatehas Almaz, on spetsialiseerunud väikeste sõjalaevade ehitusele. Ka seal olid süüdi Rootsi simmerlingid ja Saksa elektroonika. Tekib küsimus, et miks Tallinki Soomes ja Itaalias ehitatud laevadega selliseid intsidente ei toimu?
Postitatud: 02 Veebr, 2011 19:01
Postitas denis23
Kapten Trumm kirjutas:Vene tehnika ostmisel on 2 konksu
1. kvaliteet ja asja tegelik vastavus tellitule
2. hilisem tehnika tagamine osade ja muuga ehk asjajaamine
Nende kahe positsiooni osas on kasutajatel rohkelt probleeme olnud, meenutage hindude ja alzeerlaste seiklusi (MiG-29 vaevad on ainult üks näide). Lisaks pole venelased teab mis ausad ning üritavad ostjat petta.
Üldiselt olen nõus. See on puhtalt Nõukogude pärand, ehk täielik ignorants tellija nõudmiste suhtes. Juba IIMS ajast on pärit mälestused, et kui ameeriklased saadeti oma konstruktoreid rindele ning viisid Airacobra ja Bostonite konstruktsiooni muudatused vastavalt lahingute lendurite nõudmustele praktilisel reaalajas, vastavalt lendurite ettepanekutele, siis ütles näiteks Iljusin "Мнение летчика не испытателя меня не интересует"
Näiteks on olemas egiptlaste ettekanded Tu-154 kohta kus need 3 aastat üritasid saada NLiidu lennukitööstuse ministeeriumilt mingigi tagasiside eksisteerinud probleemide kohta - tulutult.
Selline asi eksisteerib siiani.
Ka Eestis - tegemist on puhtalt vene omapäraga.
Venelased suudavad asjadele tekitada uskumatut bürokraatiat ning üldiselt tummad igasuguste palvete ning ettepanekute osas. See vähendab nende tarnitava kraami väärtust. Aga see on üks faktor väga väga paljudest faktoritest. Näiteks, Gripenite seiklused Hungari ja Tsehhi õhujõududes annavad igale MiG-29-le silmad ette, Su-27 on selle taustal aga lausa AK-47. Ja näiteks, Su-27 tehaste esindajad on suutnud üsna hea teenindus- ja tagasiside süsteemi ülesse panna.
Postitatud: 02 Veebr, 2011 20:21
Postitas Some
Mis nende Gripenitega juhtus?
Postitatud: 02 Veebr, 2011 20:37
Postitas denis23
olid kogu aeg katki.
Postitatud: 02 Veebr, 2011 23:22
Postitas eeru
Kilo Tango kirjutas:
Sinu nimekirjast saavad kõik riigid v.a. ehk Iraak ja Taiwan osta omale relvastust vabalt turult. Lihtsalt sellel vabal turul ei ole arvestatavat konkurentsi. Miks selles nimekirjas pole ühtegi demokraatlikku lääneriiki? Miks näiteks Holland ei osta omale Su-27? Või Norra? On terve hulk riike, mis on USA-st täiesti sõltumatud (niivõrd kuivõrd üks riik tänapäeval üldse sõltumatu on), kuid vene tehnika poole isegi ei vaadata.
Norras on vene tehnikat.Teist aastat seisab siinsamas teeääres üks "NIVA" 4x4. Esimesed 400 meetrit alt orust sõitis mäkke juttude järgi ikka omal jõul.Kohalikud rääkisid pika loo selle auto "elust ja käigukasti omapärast".Miks ei vaadata.Paljud vaatavad teda.
Postitatud: 03 Veebr, 2011 10:20
Postitas Kilo Tango
eeru kirjutas:Kilo Tango kirjutas:
Sinu nimekirjast saavad kõik riigid v.a. ehk Iraak ja Taiwan osta omale relvastust vabalt turult. Lihtsalt sellel vabal turul ei ole arvestatavat konkurentsi. Miks selles nimekirjas pole ühtegi demokraatlikku lääneriiki? Miks näiteks Holland ei osta omale Su-27? Või Norra? On terve hulk riike, mis on USA-st täiesti sõltumatud (niivõrd kuivõrd üks riik tänapäeval üldse sõltumatu on), kuid vene tehnika poole isegi ei vaadata.
Norras on vene tehnikat.Teist aastat seisab siinsamas teeääres üks "NIVA" 4x4. Esimesed 400 meetrit alt orust sõitis mäkke juttude järgi ikka omal jõul.Kohalikud rääkisid pika loo selle auto "elust ja käigukasti omapärast".Miks ei vaadata.Paljud vaatavad teda.

Postitatud: 03 Veebr, 2011 10:55
Postitas Lemet
Argentiinas Ushuaias panin tähele huvitavat omapära seoses vene tehnikaga. Mida nigelam oli hurtsik, seda kindlamalt võis selle ees seismas näha mingit vene imet. Kas 04 või nivat. Autode olukord kusjuures samast klassist hütiga.
Postitatud: 03 Veebr, 2011 11:45
Postitas tommy
denis23 kirjutas:Enda arust, Su-27/30 on väga edukas lennuk just müügi osas. Juba peale NLiidu lagunemist on seda ostnud vähemalt 12 riiki kokku üle 800 tk, ehk siis oluliselt rohkem, kui seda oli valmistatud Venemaa/NLiidu ajal:
Hiina 200+
Tuleb muidugi täpsustada, et hiinlased ostsid vaid ligi 80 masinat, kolmes partiis....
Ülejäänud toodeti ise litsensi järgi, millest kasvas venelaste meelehärmiks välja hiinlaste "oma" J-11 seeria lennuk...
Postitatud: 03 Veebr, 2011 11:50
Postitas Kapten Trumm
Noh, müügiarvude kergitamiseks sobib ka see - nagu Eestis sobib autode müügiarvude tõstmiseks Venemaale müüdud autode arv.
Postitatud: 03 Veebr, 2011 17:23
Postitas denis23
huvitav huvitav, kas soome F-18 samuti ei loeta siis F-18ks, kuna need pandi kokku Soomes?
Postitatud: 03 Veebr, 2011 17:57
Postitas Lemet
Noh, venelased eesotsas isand Pogosjaniga väidavad küll, et tegu pidada olema hoopistükkis juba teise masinaga...Aga mida arvab vene tehnikast Saksamaa...
http://www.e24.ee/?id=382612
Venemaalt Vanasse Maailma eksporditavaid autosid, mida meie idanaabri juures peetakse kodumaise autotööstuse tipuks, peetakse näiteks Saksamaal kohaseks vaid riskialtidele nupust nikastanud noortele, vahendab autonet.ee....
...Lõpliku vee tõmbas autole peale aga pidurdustest. Proovisõitjate arvates pole üheski teises autos nii tähtis kaitseingli lähedalolek. Sestap peaks Lada juba baasvarustuses armatuurlauale igale autole mõne ikooni kinnitama...
Postitatud: 03 Veebr, 2011 18:14
Postitas Some
Lemet kirjutas:Noh, venelased eesotsas isand Pogosjaniga väidavad küll, et tegu pidada olema hoopistükkis juba teise masinaga...Aga mida arvab vene tehnikast Saksamaa...
http://www.e24.ee/?id=382612
Venemaalt Vanasse Maailma eksporditavaid autosid, mida meie idanaabri juures peetakse kodumaise autotööstuse tipuks, peetakse näiteks Saksamaal kohaseks vaid riskialtidele nupust nikastanud noortele, vahendab autonet.ee....
...Lõpliku vee tõmbas autole peale aga pidurdustest. Proovisõitjate arvates pole üheski teises autos nii tähtis kaitseingli lähedalolek. Sestap peaks Lada juba baasvarustuses armatuurlauale igale autole mõne ikooni kinnitama...
Minu arust ongi ju? Tõsi, osadelt Ladatelt on need vist välja kistud ja siis oma vanale inomarkile üle tõstetud

Postitatud: 03 Veebr, 2011 18:38
Postitas Tiam
tommy kirjutas:denis23 kirjutas:Enda arust, Su-27/30 on väga edukas lennuk just müügi osas. Juba peale NLiidu lagunemist on seda ostnud vähemalt 12 riiki kokku üle 800 tk, ehk siis oluliselt rohkem, kui seda oli valmistatud Venemaa/NLiidu ajal:
Hiina 200+
Tuleb muidugi täpsustada, et hiinlased ostsid vaid ligi 80 masinat, kolmes partiis....
Ülejäänud toodeti ise litsensi järgi, millest kasvas venelaste meelehärmiks välja hiinlaste "oma" J-11 seeria lennuk...
J-11 aga on maha tõmmatud versioon hiinlaste jaoks tuleviku seisukohast. Iisraeli IAI Lavi (F-16 edasiarendus) põhjal loodud J-10 olevat enamikes lahingõppustes nii ostetud SU-27 kui ka ise todetud J-11 karmilt tuuseldanud ning nii ongi hiinlased suuremad tuleviku tellimsued suunanud J-10 peale.
Iseküsimus on veel mootorites mis vene päritolu, aga siingi on hiinlased peagi peagi väga korralikud oma alternatiivid käiku laskmas.
Postitatud: 05 Veebr, 2011 12:20
Postitas tommy
tommy kirjutas:denis23 kirjutas:Enda arust, Su-27/30 on väga edukas lennuk just müügi osas. Juba peale NLiidu lagunemist on seda ostnud vähemalt 12 riiki kokku üle 800 tk, ehk siis oluliselt rohkem, kui seda oli valmistatud Venemaa/NLiidu ajal:
Hiina 200+
Tuleb muidugi täpsustada, et hiinlased ostsid vaid ligi 80 masinat, kolmes partiis....
Ülejäänud toodeti ise litsensi järgi, millest kasvas venelaste meelehärmiks välja hiinlaste "oma" J-11 seeria lennuk...
Tuleb veel täpsustada, seekord iseennast....
SU-27 erinevaid mudeleid on hiinlased tellinud tõepoolest miski 80 masinat, kuid siia tuleb lisada ca. sadakond SU-30MKK/MK2 tüüpi lennukit, mida 2000-dete esimesel poolel samuti hangiti...
Kokku on Hiina ostnud tõesti pea 200 masinat, ülejäänud on "oma" SU-tüüpi lennukid...