Paldiski vagunid.
Raudteeharusid on Pakri poolsaarel mitmeid. Neid on ehitatud nii tsaaride ajal kui k apeale baaside lepingut. Ühed ehitati raudteekahurite pärast (3 betoonist platvormi raudteekahurite positsioonideks on siiani olemas) kui ka ranankaitse patareid jaoks. Loodudes on raudtee tammid hästi nähtaval. Võrreldes 70 aasta tagauste aegadega on palju tolleaegseid karjamaid võsastunud. Miks teha ajutist raudteed kuhugi kaugele kui saaks näiteks endisest viimasest raudtee nn jaamahoonest (kes asjaga kursis siis seda praeguseks põlenud maja omab kohalik äraimees Pivovarov) kõige lihtsamalt ajutist raudteed mereni? Seal on panrannik suht madal ning panga all kasvab puid, samuti on näha taustal maismaa.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline