3. leht 19-st
Postitatud: 31 Mär, 2005 19:44
Postitas Soobel
Kuidas IL2 installida? Mida enne teha tuleb?
Käivitan selle "ustanovka", installshield nahistab veidi, siis tuleb mingi loetamatu veateade, koosneb igasugustest kirja- ja jalgevahemärkidest.
Readme´s on jälle kirjas, et vene klaverireziimi ei tohi kasutada, paneb muidu rukkisse.
On äkki vaja mingi support alla laadida?
Postitatud: 01 Apr, 2005 14:44
Postitas hugo1
Cold war conflicts on päris norm mäng. Sudden Strike stiilis. Saad olla juut ameeriklane egiptlane korea. Levelid on mega rasked ja palju uusi relvi. 5punktist annaks kõva 4

Postitatud: 02 Apr, 2005 15:14
Postitas Soobel
Sai siis CFSIII ära proovitud. Mis seal ikka, minu jaoks uudseim kogemus oli B26 või Ju88-ga pommitamine. Pommitajaga lennates sai istmeid vahetada, ühe kuulipritsi tagant teise juurde jne. Pommisihikule pääses veel eraldi juurde ja selle täpsus oli päris hea. Tanki pole proovinud sihtida, aga laole sai pihta küll. Maapind on CFS1-st tuttav fototapeet, aga asja ilmestavad puud, mis vanemas versioonis puudusid, maju on ka kordades rohkem, CFS1 moodi suvalisse punkti hädamaandumine on raske, vaid lennuki purunemine vastu puid on efektne 3D-animatsioon. Nagu ka lenduri jalutamine lennuki juures peale maandumist: käisid rajal käbla, siis lendur jooksis suitseva kosu juurest minema ja palvetas veidi, ilma võiduta maandusid, siis vehkis lendur esmalt rusikatega, siis viskas vihaga prillid lennuki alla. Kui oli oodata ülendamist, jooksis lendur pikkade hüpetega staabihoone poole, kui oli tavaline lend, siis jalutati äraoleval ilmel ringi ja istuti kastide otsa jalgu kõlgutama.
Eksootilistest masinatest olid lendamiseks pakkuda Do335, Go229, Me262, P80, DhVampire, P55.
Me262 ja Go229 jäid meelde kehva kiirendusega, Vampire oli vist veidi arenenuma mootoriga. Märkimist vääriks ka Vampire manööverdusvõime, liigselt kangi tõmmates oli must ekraan garanteeritud, Go229 ja Me262 puhul esines seda efekti vähem. Varane reaktiivõhusõda eriti välja ei kukkunud, sest kogu aur kulus vaenlase laotusest tagaajamisele ja otsimisele, laskepositsioonile sattus üliharva.
Aga Do335 oli tõeliselt vinge ründelennuk, 700km/h polnud talle probleem ja manööverdusomaduste üle ei saanud ka nuriseda. Bläckoudi vältimiseks ei maksnud kangi eriti aktiivselt kakkuda. Midagi sarnast oli ka ameeriklaste imelik tõukepropelleriga P55.
Postitatud: 05 Apr, 2005 20:59
Postitas ikz
Lisan oma lemmikud ka siis:
Call Of Duty -> praegu üks parimaid (siinkohal mõtlen onlines mängimist)
Blitzkrieg -> sain lihtsalt demo mängida ja olin väga rahul.
Battlefield 1942 -> ka natuke mängida saanud ja pettuma ei pidanud...
Panzer General III Scorched Earth -> lõpetasin just, sest jäin kohutavalt jänni, eks puhkan vähe ja siis edasi......
Postitatud: 05 Apr, 2005 22:42
Postitas speedsta
Mängin praegu Codename Panzers, päris korralik strateegia, hea graafika jms. Hakkan ühe kampaaniaga arvatavasti lõpule jõudma, Riigipäevahoone juba paistab.
Postitatud: 06 Apr, 2005 0:13
Postitas hugo1
codename panzers nii vana teema, see juba ammu läbi. Hea oli ta küll, huvitav ja hea graafika.
Hea uudis on see, et varsti on Codename Panzers Phase 2 oodata

Postitatud: 07 Apr, 2005 16:57
Postitas hugo1
Kas kellegil on Soldiers: Heroes of WW II cd key-d
Postitatud: 10 Mai, 2005 19:52
Postitas Luuraja
Huvitaval kombel on siin täiesti mainimata jäänud meresõjamängud.
Esmalt Silent Hunteri seeria.
Esimest "Tasast Kütti" sai kunagi mängitud hullumiseni. Tegu oli II ilmasõja aegsete lahingutega Vaiksel Ookeanil, ameeriklaste allveesõjaga jaapanlaste vastu. Tolle aja kohta väga realistlik, ainuke probleem tekkis sellest, et mingil hetkel arvutasin et olin oma karjääri jooksul põhja lasknud 150% jaapanlaste lahingulaevadest, 180%raskeristlejatest, 100% kergeristlejatest ja hämmastavad 210 % hävitajatest.
Silent Hunter II toimus juba Kriegsmarine ridades. Jällegi, traditsiooniliselt realistlik. Natuke imelik hakkas ainult siis kui Gibraltari kaudu Vahemerre pääsemiseks osutus kõige mõistlikumaks teeks mängu restart (hoobilt uuendati nii õhuvaru kui akuressurss). Samas oli asi bugine, Spezia sadamast väljapääs nõudis üleinimlikke navigatsioonilisi äraarvamisi.
SHII-ga oli paaris "Destroyer Command". Allveelaevade hirmsaim vaenlane - hävitaja oma hiilguses. Paraku on see mäng veel hirmsamalt bugine kui SHII oli.
Idee oli iseenesest hea - SHII ja Destroyer Command oleks andnud vinge võimaluse võrgu kaudu jõudu katsuda - üks hävitaja ja teine U-boot'i pardal. Peale patchimist asi kohtvõrgus isegi toimis - oleks ainult korralikult oskaja vastase leidunud.
Nüüd on mul Silent Hunter III

Postitatud: 10 Mai, 2005 20:59
Postitas hugo1
Kust Sa selle Silent Hunter III said?
Postitatud: 10 Mai, 2005 21:00
Postitas Luuraja
Õpilaselt. Kolm plaaditäit.
Kusjuures sel juhul, kui ei valmista ebameeldivaid üllatusi on kavas mäng ametlikult osta.
Silent Hunter II ja Destroyer Command on mul just sellise taktikaga ostetud. Lihtsalt selleks, et toetada Strategic Simulations Inc (SSI) püüdlusi ja taotlusi.
Postitatud: 11 Mai, 2005 10:58
Postitas Külaline
Strategic Simulations Inc peaks minu teada juba ammu kaputt olema... Ühendati vist mingi teise firmaga
Postitatud: 13 Mai, 2005 13:10
Postitas Luuraja
SSI on juba pikemat aega Ubisofti külje all: SHII ja Destroyer Command tulid ju sealt. Ubisoft on näiteks ka Il2 kirjastaja.
Igal juhul olen nüüd treeningprogrammi läbi teinud ja võin öelda vaid üht - väga huvitavalt lahendatud asi.
Esmalt pole sa laevas enam ainuke. Sul on ohvitserid, kellele võib jagada käske teatud standardprotseduure iseseisvalt läbi viia. Tõsi, ohvitserid on tsipa liiga ühte nägu

Juhtimiskeskus on selline et vaata ringi ja imesta - kõikidelt näidikutelt peegeldub reaalne info.
Kuigi ma pole veel tõsiste lahinguteni jõudnud, võib vast juba öelda, et ainult kaardi ja mõttejõu abiga enam hakkama ei saa. Tuleb tsirkuleerida erinevate lahingupostide vahel. Avariikomandode kokkupanek on ka jäetud kapteni pärusmaaks.
Igavesti suur pluss on graafiline klaverikaart

Erinevalt eelmistest, mille puhul tuli õppimisel US-klaver ja lühikäsud pähe õppida on nüüd kaasas korralik pdf, mida välja printida ja klaveri kõrvale panna.
Nõuded riistvarale on üsna rängad:
Kõvaketast on vaja 2,55 GB DVD-lt installides. Vähemad variandid on võimalikud, ent nõuavad normaalseks mängimiseks oluliselt suuremat kui 1024 MB RAM-i.
Miinimum arvutile: PIII 1400, 512MB RAM, 64MB videokaart (soovitan sellist konfiguratsiooni mitte kasutada, surmkindlalt jäätegi ootama laadimis-screenidele)
Minu masin oli P4 2,8GHz HT (mille mäng rõõmsalt Xeon-iks tituleetris:), 512 DDR RAM ja 128MB ATI Radeon 9200. Installil vingus ainult RAM-i vähesuse üle - 1024 oleks optimaalne.
Samas mingeid erilisi puudujääke pildis ei täheldanud ja üleüldse töötas kõik kut kellavärk.
Treeninguprogramm on muuseas väga vinge. Sul tuleb läbida esmalt navigatsiooni proovimissioon ja peale seda anda eksam. Sama tuleb teha kahuri ja torpeedode kasutamise koha pealt. Ja kõige lõpuks tuleks anda eksam konvoide ründamise taktikast.
Muidugi saab ka kohe ka asja juurde. Kui oskusi jätkub.
Postitatud: 13 Mai, 2005 14:44
Postitas tuuker
hugo1 kirjutas:Kust Sa selle Silent Hunter III said?
Torus praegu ilusti olemas see...
Postitatud: 13 Mai, 2005 17:05
Postitas hugo1
On või

, mis nime all ja kas iso võ bin-na või mismoodi? Miks te sellest downloadi alla kirja ei pannud

Postitatud: 14 Mai, 2005 13:49
Postitas tuuker
hugo1 kirjutas:On või

, mis nime all ja kas iso võ bin-na või mismoodi? Miks te sellest downloadi alla kirja ei pannud

ikka veel olemas ISO-na, maht ca 1,8 giga: silent hunter 3.iso