AMvA kirjutas:No kui tagasisidet on palju ja enamuses positiivne, siis las paneb uue asja teele. Tänapäeval igaüks nii lihtsalt ebays müüjaks ei saa.
Selles ei olegi küsimus. Seda, et ma enne tehingut müüja tausta ja tagasisidet uurisin, see inf oli mõeldud akf Rugerile
Ruger kirjutas:Pole mõtet eriti sama müüjaga edasi tegeleda. Ka selliseid müüjaid on Ebays ja Aliexpressis, kes võtavadki nn. laenu ostjalt tegeliku kaupa saatmata.
Aga nii blondiin ja sinisilmne ma ei ole, et ainuüksi mingi saadaoleva taustainfo ja tagasiside baasil võhivõõrast tegelast järgmise sammu puhul pimesi edasi usuksin.
See usladus ja uskumine puudutas algset müügitehingut ja selleks oli müüja taust minu jaoks OK.
Nüüd on teema edasi arenenud ja uude etappi jõudnud, kus tuleb uuesti hinnata müüja usaldusväärsust ja kuna pole ühtegi veel läbi töötamata lisaallikat, mille alusel hinnata, siis tuleb nüüd suhtuda müüjasse teatud ettevaatlikusega.
Kuna EBAY (ja muu Google otsing) räägib enamus oma juhendites/vastustes lihtsalt, et kõigepealt tuleb võtta ühendust müüjaga, teda teavitada, et kaup pole kohale jõudnud (mida ma tegelikult juba teinud ka olen) ning edasi on kaks võimalust, kas raha tagasi või saadab uue kauba (mida ta ka juba pakkunud on)...
AGA
... teises juhendis räägitakse 30 päeva jooksul alates kauba viimasest kättetoimetamise kuupäevast läbi Resolution Centre "Item Not Received request" avamisest, kus müüjal on aega 3 tööpäeva sulle vastata (ametlikus juhendis: "
probleem lahendada") ja mida saab juhul kui müüja ei vasta VÕI raha ei tagasta VÕI uut kaupa ei saada (probleemi ei lahenda), pöörata "Item Not Received Case" -iks (raha sissenõudmisega hakkab tegelema EBAY ise), siis tekkis küsimus, et kas minu kontakteerumine müüjaga ilma Resolution Centre kasutamiseta kvalifitseerub ametlikuks "müüjaga ühenduse võtmiseks" või ei kvalifitseeru ja kas seal tehtud pakkumised ja probleemilahendused ning kokkulepped kvalifitseeruvad ametlikeks...
...lisaks tekkis küsimus, et kas ja kust saab asenduskauba puhul uue ametliku Tracking koodi ja uue kauba kättesaamise lõpptähtaja, mis on ametlikult nähtav ka EBAY ostulehel, sest seda võib vaja minna juhul, kui ka asenduskaup kohale ei jõua. Selleks ajaks on esmane 30 päevane kaebuste ja "Item Not Received Case" esitamise aeg läbi ja kui pole uut Tracking koodi ega ametlikku kauba kättesaamise viimast tähtaega, siis ei saa enam esitada ei "Item Not Received request" -i ega "Item Not Received Case" -i. Ja oled ilma nii kaubast kui rahast.
Ja seda oskaks ilmselt ütelda mulle inimene, kes sellise asja ise läbi on teinud.
Ma ei tea, kas ma suudan ennast piisavalt arusaadavalt väljendada.
Igatahes, ma saatsin täna läbi EBAY postkasti müüja pakkumisele siis vastusmeili, et avan esmaspäeval "Item Not Received request" -i ja siis on tal aega kolm päeva sellele ametlikult vastata ja oma pakkumised teha või raha tagasi maksta ilma, et ma avaksin "Item Not Received Case" -i. Ja siis ma otsustan, kas tahan raha tagasi või lepin asendustootega. Viimane oleneb ka sellest, millal ma asenduskauba müüja nägemuses kätte saaksin. Ei hakanud seda enam meili teel nüüd küsima, kuigi algselt oli plaanis. Loodetavasti saab siis neid asju müüjaga arutada läbi selle avatud "Item Not Received request" -i ... millest ma midagi ei tea ja igasugune ettekujutus puudub, kuidas seal asjad käivad või käima peaks ja mida seal teha saab või ei saa.
Vaatab mis ta vastab.
*************
EBAY juhend:
High shipping volumes are causing some delays. Please allow extra time after the expected delivery date before contacting the seller to let them know that your item hasn't arrived yet.
If your item hasn't arrived yet it may still be in transit, so the first thing to do is to check the delivery information. You can find your order's delivery information in your Purchase history - opens in new window or tab. You'll be able see the item's expected delivery date, and the address it's being shipped to.
If the estimated delivery date for your item has passed, and you still haven't received your item, let the seller know. You have 30 days from the estimated delivery date to inform the seller that you didn't receive your item.
Once you've told them there's a problem, the seller has 3 business days to provide a delivery update, offer a replacement, or give you a refund.
You can also report an item that hasn't arrived through My eBay - see the instructions below to find out how:
Report an item that hasn't arrived through My eBay
Segadust tekitab:
You
CAN also VS [First] You
MUST või You
HAVE TOja see, et see "You can also report" on pandud tegevuste viimaseks valikuks pärast "let the seller know"
ja teises kohas on kirjas
Check the status of your request.
When you've opened a request, you can track its progress at any time.
You can also find details of how your request is progressing in your Purchase History - opens in new window or tab.
If it's been less than 3 days since you opened the request, give the seller more time to get in touch. Most sellers are happy to help once they know there's an issue.
If the seller hasn't responded after 3 business days, or if they've responded but their solution isn't acceptable to you, you can ask us to step in and help:
Select the Go to your open requests button below.
Find the item you'd like our help with.
Select Take action.
Select Ask eBay to step in.