Jalaväesoomuk Pasi XA-180
Ei soovitaks seda linki vajutada, viirusetõrje hoiatab HTML/Crypted.Gen troojalase eest!Läheb eelnevasse teemasse küll.
Huvitavat lugemist ja vaatamist.
http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... 6%26um%3D1

Ei tea, ei tea. Minul näitab kenasti pilte ja viirust pole kah tulnud.Ei soovitaks seda linki vajutada, viirusetõrje hoiatab HTML/Crypted.Gen troojalase eest!

Kustutasin siis igaks juhuks siit postitusest maha.

Viimati muutis hillart, 07 Veebr, 2010 21:49, muudetud 1 kord kokku.
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Ütlete et BTR 4 on kõrge, liiga kõrge. Aga ega see praegune PASI ka praegu alla ei jää.. kõrguste vahe on ju nii minimaalne, vaat et BTR 4 madalamgi?
BTR 4'l pidavat pakseim soomus ka olema, võrreldes eelmiste mudelitega? Ja läbivus võime PASIST tunduvalt parem.. need PASID mis tahetakse Hollandist osta, kas need siis suudagi nn ujuda?
BTR 4'l pidavat pakseim soomus ka olema, võrreldes eelmiste mudelitega? Ja läbivus võime PASIST tunduvalt parem.. need PASID mis tahetakse Hollandist osta, kas need siis suudagi nn ujuda?
Tuleks arvestada selle BTR-4 puhul seda, et tegemist on masinaga mis pole veel läinud seeriatootmisse. Seega pole veel täpselt teada, kas projektist asja saab ja masin ei jää üksnes prototüüpide staadiumi...
On hetkel üks suur iraaklaste tellimus ja (kuuldavasti) üks väiksem veel.
Mis puutub nn. NATO standarteid, siis pakub tehas mudelit mis on varustatud "Deutch"-mootoriga ja muude lääne juppidega...
Ja rääkides uutest juhtidest, müüksid nad suurima rõõmuga omamaist toodangut sõbralikule väikeriigile.....ja kõigile muule.
On hetkel üks suur iraaklaste tellimus ja (kuuldavasti) üks väiksem veel.
Mis puutub nn. NATO standarteid, siis pakub tehas mudelit mis on varustatud "Deutch"-mootoriga ja muude lääne juppidega...
Ja rääkides uutest juhtidest, müüksid nad suurima rõõmuga omamaist toodangut sõbralikule väikeriigile.....ja kõigile muule.
Jälle ei saa kohe kuidagi vaiki olla, sest ülemääraseks hakkab juba see kiskuma.
BTR-id ja muu vene tehnika on suure südamerahuga ka teiste NATO-riikide relvastuses. Ungari, Bulgaaria jne., jne. Või polegi nagu NATO, või kuidas? Aga neile kärab küll, ja keegi ei tänita mingitest NATO standarditest, missugused just-kui keelaks palja pe...ga olles Venemaal toodetud kintsukattteid kandmast.
Nagu viimati kuulsite, siis selline riik nagu Kreeka, vahetas oma senised BMP-1´ed välja uute BMP-2´de vastu. Ja ikka sadades, ikka sadades.
P.S.
Tuleb tunnistada, et kui ma varem ise kah seda kodumaise soomuse tegemist nagu eriti ei jaganud, siis nüüd on see asi mind ikka tõsiselt huvitama hakanud. Ja omapäraselt üllatavaid fakte selgub. Paraku just selliseid, missugused meie kodukootud ekspertide argumendid totaalselt põrmustab. (ju nad oma arusaamu selliselt ka hoopis teadmatusest taoliselt avaldanud on, arvan ma).
Soovitan piiramatus teabevaramus, netiavarustes, APC-desse puutuvat enam uurida. Tõega huvitav.
Ja nüüd, nende andmete valguses tundub meie omavaheline targutamine siin tõeliselt tobe. Samal ajal, kui meie riigil pole mitte midagi. Esitame mingeid supernõudmisi, jne., jne. ...
Ja muudkui tuututatakse, tuututatakse ... üks igavene iba.... BTR-i ei osteta vägagi kindlalt, kuna see ei ole NATO standartitele vastav ja ...
BTR-id ja muu vene tehnika on suure südamerahuga ka teiste NATO-riikide relvastuses. Ungari, Bulgaaria jne., jne. Või polegi nagu NATO, või kuidas? Aga neile kärab küll, ja keegi ei tänita mingitest NATO standarditest, missugused just-kui keelaks palja pe...ga olles Venemaal toodetud kintsukattteid kandmast.
Nagu viimati kuulsite, siis selline riik nagu Kreeka, vahetas oma senised BMP-1´ed välja uute BMP-2´de vastu. Ja ikka sadades, ikka sadades.
P.S.
Tuleb tunnistada, et kui ma varem ise kah seda kodumaise soomuse tegemist nagu eriti ei jaganud, siis nüüd on see asi mind ikka tõsiselt huvitama hakanud. Ja omapäraselt üllatavaid fakte selgub. Paraku just selliseid, missugused meie kodukootud ekspertide argumendid totaalselt põrmustab. (ju nad oma arusaamu selliselt ka hoopis teadmatusest taoliselt avaldanud on, arvan ma).
Soovitan piiramatus teabevaramus, netiavarustes, APC-desse puutuvat enam uurida. Tõega huvitav.
Ja nüüd, nende andmete valguses tundub meie omavaheline targutamine siin tõeliselt tobe. Samal ajal, kui meie riigil pole mitte midagi. Esitame mingeid supernõudmisi, jne., jne. ...
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Mida siis need "NATO standardid", millele siin kogu aeg apelleeritakse. endast tegelikult kujutavad. Minu nõrga mõistuse kohaselt peaks selle alla kuuluma ju vaid tulirelvade kaliiber ja elektroonika pistikud. Enne võiks probleemi tekitada erinevatest mõõtsüsteemidest (meeter vrs jalg, gallon vrs liiter) Opereerivad ju USA ja GB ühes süsteemis ja Saksamaa ning muud Euroopa riigid teises. Ja paistab, et see pole mingiks takistuseks.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
BTR-il konkreetselt tuleb "standardile" vastavuse saavutamiseks ära vahetada kuulipildujad ning raadiojaam. Viimane küll rohkem kohalike sidekanalitega koostöö huvides.
Laskemoona suhtes on need "standardid" soovituslikud ja vene moona söövat relvastust on Ida-Euroopas mägedena. Tankid kaasa arvatud, sest seal ei hakka keegi kahurit vahetama.
Lihtsalt endal tuleb kaaluda logistika võimalikke probleeme ja näljarottidel nagu meie (kel endal on üliväikesed varud) tuleb arvestada, et NATO liikmetel võib tekkida probleeme nt 7,62x39 mm padruni tarnimisega.
EKV-s on tänini kasutusel ja "teise süsteemi" relvad, nt Bulgaarias tehtud vene 120 mm MP-d, käsigranaadid ja M-69 (alias RPG-7) granaadiheitjad.
Ja 122 mm haubitsad.
Laskemoona suhtes on need "standardid" soovituslikud ja vene moona söövat relvastust on Ida-Euroopas mägedena. Tankid kaasa arvatud, sest seal ei hakka keegi kahurit vahetama.
Lihtsalt endal tuleb kaaluda logistika võimalikke probleeme ja näljarottidel nagu meie (kel endal on üliväikesed varud) tuleb arvestada, et NATO liikmetel võib tekkida probleeme nt 7,62x39 mm padruni tarnimisega.
EKV-s on tänini kasutusel ja "teise süsteemi" relvad, nt Bulgaarias tehtud vene 120 mm MP-d, käsigranaadid ja M-69 (alias RPG-7) granaadiheitjad.
Ja 122 mm haubitsad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
hillart, sa ajad puhast jama. Keegi ei aja super-hüperit taga, vaid optimaalset varianti. Kapten Trumm muidugi vahepeal esineb lennukate ideedega, a la 50 hävitajat, või teisedki kõrgtehnoloogia unelejad. Meil on raha vähe ja võtame selle eest paremat, mida saada on. Seame oma väe enam-vähem normaalsesse olukorda ja siis võib ka kõrgtehnoloogia mängu tulla.
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
Võiks ikka peeglisse vaadata ja endale kõva häälega teadvustada - kes need MEIE on ...Meil on raha vähe ja võtame selle eest paremat...
Võtavad need, kes otsustavad, mitte need kes seda arvavad tegevat.
Pragmaatiliselt lähenedes on enamus siin kirjutatust täpselt niikaua veele kirjutatud, kuni KEEGI seda loeb ja mõne teda mõtlema paneva ARGUMENDI leiab.
Seni on niigi võetud vähese raha eest parimat - unistusi ....
terv
o
-
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Jääb lihtsalt , mulje, et sellel, põhiliselt poiste ja tüdrukute ning muidu süüdimatute ,gängil kes meie militaarolümpost asustavad on sügavalt savi kogu see Eesti rahvas, riik ja sõjavägi!
20 aastat, kamraadid, 20 aastat... oleme juba iseseisvad!
...ja me laename kellelt,- peaageu ilma oma sõjaväeta jäävalt Lätilt ÜHTE " elusat", liikumisvõimelist( sh tehniliselt mittekorras) tankinärakat, selleks, et meie oma sõduritele näidata, et "mis loom see tank kah on ja millega seda süüakse"!
Me võime siin ju kollektiivselt sõjalis- sõnalise onanismiga tegeleda, aga tundub, et kutsutud ja seatud ei hooli asjast üldse.
Ükskõik, kes "kamina sõprade klubist", mulle nüüd kihvad turja lööb, jään ma alati kordama...
20 aasta, härrased, 20 aastat...
Asjalike kamraadide ees vabandan, ma ise ju ka hea meelega ja oma teadmiste piirides võtan pisut sõna, aga ma olen nende kutsutute ja seatute sigadustest surmani nördinud.
Tavaliselt jääb niisama ja ma olen rahulik ning võtan asja filosoofiliselt., aga vahel lööb välja...
20 aasta, härrased, 20 aastat...
20 aastat, kamraadid, 20 aastat... oleme juba iseseisvad!
...ja me laename kellelt,- peaageu ilma oma sõjaväeta jäävalt Lätilt ÜHTE " elusat", liikumisvõimelist( sh tehniliselt mittekorras) tankinärakat, selleks, et meie oma sõduritele näidata, et "mis loom see tank kah on ja millega seda süüakse"!
Me võime siin ju kollektiivselt sõjalis- sõnalise onanismiga tegeleda, aga tundub, et kutsutud ja seatud ei hooli asjast üldse.
Ükskõik, kes "kamina sõprade klubist", mulle nüüd kihvad turja lööb, jään ma alati kordama...
20 aasta, härrased, 20 aastat...
Asjalike kamraadide ees vabandan, ma ise ju ka hea meelega ja oma teadmiste piirides võtan pisut sõna, aga ma olen nende kutsutute ja seatute sigadustest surmani nördinud.
Tavaliselt jääb niisama ja ma olen rahulik ning võtan asja filosoofiliselt., aga vahel lööb välja...
20 aasta, härrased, 20 aastat...
Mis veel soomustehnikasse puutub ja APC-desse, siis mina "ajaks taga" maksimaalselt odavat, aga samas maksimaalselt efektiivset sõidukit. Näeksin siiski jalaväe soomusmasinana maastikuläbivamat soomustransportööri, mitte soomusautot. Ratastehnika ülalpidamine on küll palju odavam, kuid ostuhind seda krõbedam ja kasutatud kraamist on hõlpsalt saada pm vaid täielik risu. Soomusautosid julgeks soovitada vaid lahinguluurajatele.
Kui kasutatud ja vähegi mõistlikuma hinnaga (jaksaks rohkem osta, kui pataljoni jagu) ratasmasinaid ikkagi enam saada pole, siis lähiaegadel neid ilmselt ka ei tule ja eks siis peab kahjuks vaatama second hand roomiktehnika poole. Kui korterit ei taha, uut häärberit ikka osta ei jaksa ja laenu ega liisingut ei saa, siis pole midagi parata - peab miski viletsama osmiku ostma ja pikkamisi sinna sisse matma hakkama, et tast asja saaks. Samuti on lahingutehnikaga. Lihtsalt varsti pole enam kasutatud roomikmasinaid ka saada ja siis maksame end ka käputäie moodsate soomukite eest aastateks puruvaeseks.
Seepärast ma soovitakski hankida vaid 10 000 USD maksvaid ja hetkel parimaid ning kasutuslihtsamaid roomiktransportööre MT-LB. Need on sedavõrd head, et isegi venelased ostavad neid läänest tagasi koju. Küll need kummiroomikud ka leitakse ja leitakse ka soodne roomikute tootja kodumaal. samuti saab neid modida. Enamus masinaid peaks aga enamuse ajast nagunii mopilaos seisma.
http://www.youtube.com/watch?v=uBElgCp2 ... re=related
BTR-i teevad NATO masinaks tema relvastus, sidesüsteemid, lisaks võõrvoolupistik ja maskeeritud ehk lahingtuled. BTR-4 -le on võimalik kõik need elemendid tagada. Kui läheks ukrainlastega äriks, siis võiks relvastuse üldse maha jätta ja kodus selle 12,7 tüüptorni kompunnida. Samuti pole vaja uuemate versioonide "sportsisu". Nii saaks hinna raudselt alla 10 milj ja vb isegi alla 5 milj EEK.
Kui kasutatud ja vähegi mõistlikuma hinnaga (jaksaks rohkem osta, kui pataljoni jagu) ratasmasinaid ikkagi enam saada pole, siis lähiaegadel neid ilmselt ka ei tule ja eks siis peab kahjuks vaatama second hand roomiktehnika poole. Kui korterit ei taha, uut häärberit ikka osta ei jaksa ja laenu ega liisingut ei saa, siis pole midagi parata - peab miski viletsama osmiku ostma ja pikkamisi sinna sisse matma hakkama, et tast asja saaks. Samuti on lahingutehnikaga. Lihtsalt varsti pole enam kasutatud roomikmasinaid ka saada ja siis maksame end ka käputäie moodsate soomukite eest aastateks puruvaeseks.
Seepärast ma soovitakski hankida vaid 10 000 USD maksvaid ja hetkel parimaid ning kasutuslihtsamaid roomiktransportööre MT-LB. Need on sedavõrd head, et isegi venelased ostavad neid läänest tagasi koju. Küll need kummiroomikud ka leitakse ja leitakse ka soodne roomikute tootja kodumaal. samuti saab neid modida. Enamus masinaid peaks aga enamuse ajast nagunii mopilaos seisma.
http://www.youtube.com/watch?v=uBElgCp2 ... re=related
BTR-i teevad NATO masinaks tema relvastus, sidesüsteemid, lisaks võõrvoolupistik ja maskeeritud ehk lahingtuled. BTR-4 -le on võimalik kõik need elemendid tagada. Kui läheks ukrainlastega äriks, siis võiks relvastuse üldse maha jätta ja kodus selle 12,7 tüüptorni kompunnida. Samuti pole vaja uuemate versioonide "sportsisu". Nii saaks hinna raudselt alla 10 milj ja vb isegi alla 5 milj EEK.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Ukraina pole toimiv idee. Meenutame, kes võitis üleeilsed presidendivalimised? Ukrainaga on ikka see oht, et ühel hetkel jääd ilma spetsiifiliste varuosadeta või jäävadki osa masinad kätte saamata ja sina makstud rahast ilma. Ja erinevalt BTR-80st ei saa BTR-4 osi isegi neegririikide pürgimägedelt (või Iraagi armee romulast) mitte. Sest seda masinat praegu ei ole kuskil kasutuses.
See Iraagi hiigeltellimus on alles....paberi tasemel. BTR-4 pole praegu müüdud MITTE ÜHTEGI partiid, olemas on vaid loetud prototüübid....
Vene relvatööstus on aga isegi NSVL KGB ja osoboi otdeli aegadel tootnud rohkelt kaheldava töökindlusega rämpsu.
Kui Ukrainas järgmistel parlamendivalimistel pöörab tuul veel rohkem itta, siis on sealt midagi osta sama võimalik, kui Venemaalt. Iraak on venelaste jaoks kolmas riik, meie oleme aga huvisfääri riik. Eriti loll on siis, kui tuul pöörab poole tellimuse pealt ja uus valitsus asub Eestit "konksutama".
1939 sai Eesti kah Venemaalt mõningast relvastust. Peagi tuli sellele 25 000 meest hoolduspersonali kah järgi. Ehk Venemaalt millegi saamise eeldus on SRÜ-sse astumine.
BTR on läbi aegade olnud kaheldava töökindlusega kaup ja kui selle peale minna, siis peab olema varuosade back-up kindel ja hinnad tõesti odavad. Kes vene armees on reaalselt BTR juht olnud, vilistab selle mõtte vist küll välja
Unimog on soomustamata jne jne, kuid tal on mistahes BTR ees üks oluline eelis - PALJU kõrgem töökindlus. Heaks näiteks on kasvõi KL arhailine autopark - 1973. aasta Taani Unimogid sõidavad edukalt tänaseni, kuid 1980ndate lõpus toodetud NSVL veoautod (mille läbisõit pole Unimogidest reaalselt suurem) on ammu hingusele läinud. Ja nagu tegelik elu näitab, ei tule EKV remondi- ja logistikavõimekusi, siis ei tulda toime isegi BTR-80 korrashoidmisega, ehkki selle masina varuosi on pool maailma täis ja ilmselt saaks neid tuua kasvõi tubli liitlasriigi Iraagi vanarauaplatsidelt, et oma 600 milli eest kinni makstud 45 lennutundi aastas ikka täis saada
N. armees oli nende käigushoidmise taga ka päris kenake logistika koos remonditehaste, agregaatide vahetusfondi ja muuga. Lagunes ta tegelikult päris hea kiirusega ja nädalasele õppusele järgnes teine nädal remonti+ kolmandik tuli remonti nööri otsas.
Võite mind nüüd sabotööriks tembeldada, aga EKV on masinate korrashoiu alal kaunis saamatu organisatsioon - Paside käigushoidmiseks käivad soomlased Eesti vahet ja BTR-id, kellel teatud põhjusel valmistaja back-upi pole, on meil poolkõvas korras. Ja isegi kuulipildujaid pole suudetud neile peale panna.
See Iraagi hiigeltellimus on alles....paberi tasemel. BTR-4 pole praegu müüdud MITTE ÜHTEGI partiid, olemas on vaid loetud prototüübid....

Vene relvatööstus on aga isegi NSVL KGB ja osoboi otdeli aegadel tootnud rohkelt kaheldava töökindlusega rämpsu.
Kui Ukrainas järgmistel parlamendivalimistel pöörab tuul veel rohkem itta, siis on sealt midagi osta sama võimalik, kui Venemaalt. Iraak on venelaste jaoks kolmas riik, meie oleme aga huvisfääri riik. Eriti loll on siis, kui tuul pöörab poole tellimuse pealt ja uus valitsus asub Eestit "konksutama".
1939 sai Eesti kah Venemaalt mõningast relvastust. Peagi tuli sellele 25 000 meest hoolduspersonali kah järgi. Ehk Venemaalt millegi saamise eeldus on SRÜ-sse astumine.
BTR on läbi aegade olnud kaheldava töökindlusega kaup ja kui selle peale minna, siis peab olema varuosade back-up kindel ja hinnad tõesti odavad. Kes vene armees on reaalselt BTR juht olnud, vilistab selle mõtte vist küll välja

Unimog on soomustamata jne jne, kuid tal on mistahes BTR ees üks oluline eelis - PALJU kõrgem töökindlus. Heaks näiteks on kasvõi KL arhailine autopark - 1973. aasta Taani Unimogid sõidavad edukalt tänaseni, kuid 1980ndate lõpus toodetud NSVL veoautod (mille läbisõit pole Unimogidest reaalselt suurem) on ammu hingusele läinud. Ja nagu tegelik elu näitab, ei tule EKV remondi- ja logistikavõimekusi, siis ei tulda toime isegi BTR-80 korrashoidmisega, ehkki selle masina varuosi on pool maailma täis ja ilmselt saaks neid tuua kasvõi tubli liitlasriigi Iraagi vanarauaplatsidelt, et oma 600 milli eest kinni makstud 45 lennutundi aastas ikka täis saada

N. armees oli nende käigushoidmise taga ka päris kenake logistika koos remonditehaste, agregaatide vahetusfondi ja muuga. Lagunes ta tegelikult päris hea kiirusega ja nädalasele õppusele järgnes teine nädal remonti+ kolmandik tuli remonti nööri otsas.
Võite mind nüüd sabotööriks tembeldada, aga EKV on masinate korrashoiu alal kaunis saamatu organisatsioon - Paside käigushoidmiseks käivad soomlased Eesti vahet ja BTR-id, kellel teatud põhjusel valmistaja back-upi pole, on meil poolkõvas korras. Ja isegi kuulipildujaid pole suudetud neile peale panna.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist