22. leht 61-st
Postitatud: 19 Sept, 2008 18:51
Postitas varing
Mootori omanik oleks väga tänulik,kui keegi suudaks tuvastada,millega täpsemalt tegemist.Või teab keegi mõnda asjalikku selleteemalist linki juhatada

Lennuki rattahark
Postitatud: 19 Sept, 2008 20:24
Postitas kroon
No lõpuks on asi selge.Kunagi varem jooksis foorumis läbi samasugune rattahark.Keegi ei osanud ära arvata.Endal samasugune koos ülemise varrega.
Postitatud: 19 Sept, 2008 21:36
Postitas EOD
Vaata, kas mootoril on kuskil tähistus "9-xxx". Üheksale järgnev kolmekohaline arv on valmistaja tähis:
* 090-099 - erinevad väikesed valmistajad;
* 100-199 - Bayerische Motorenwerke GmbH (BMW);
* 200-299 - Junkers Flugzeug- und Motorenwerke A.G.
* 300-399 - BMW-Flugmotorenwerke Brandenburg GmbH (BMW-Bramo)
* 400-499 - Argus-Motoren GmbH
* 500-599 - Heinkel Hirth Motoren GmbH
* 600-699 - Daimler-Benz A.G.
* 700-799 - Klöckner-Humboldt-Deutz A.G.
* 800-899 - Bayerische Motorenwerke GmbH (BMW).
Saksa 7-silindrilise radiaalmootoriga 9-314 lennukid olid:
Wn 11, (2)Wn 15, (1)8-29, (1)Kl 31, (1)Kl 32, (1)Kl 36B, (1)Fw 44, (1)Fa 61, (1)Ar 69B, (1)He 72, (1)Bü 133, (1)Ha 135, (1)Ha 136A, (1)He 172, (1)Fl 184, (1)Fl 185, (1)Fl 265, (1)Fl 282, (1)WNF 342. Õppelennukid ja ööpommitajad. Uuri, kas sealkandis sellised baseerusid.
Materjal on pärit sellelt lehelt:
http://www.designation-systems.net/non-us/germany.html
Postitatud: 19 Sept, 2008 22:19
Postitas Faust
No paneme siis lennuki kokku

Ehk paned mõne pildi enda omast.
Postitatud: 19 Sept, 2008 22:30
Postitas EOD
Faust kirjutas:No paneme siis lennuki kokku

Ehk paned mõne pildi enda omast.
Kusjuures FW 190 Neubau tootmise idee oligi tulnud sellest, et kuskilt leiti kastitäis originaal-sabaharke.

Postitatud: 21 Sept, 2008 19:39
Postitas varing
Suured tänud lingi eest.Otsisin mootori väljastpoolt läbi ja rohkem nr ei leidnud kui 196 aga seest poolt sain lisa väntvõlli peal olid numbrid järgmiselt.
88887
223
m6
01126
0546
01143
20540
Postitatud: 22 Sept, 2008 20:27
Postitas varing
Uut on siis niipalju,et magneeto avas on logo-kull haakristiga ja selle all
WaA190. Selle kohta info lingilt
http://no.wikipedia.org/wiki/Heereswaffenamt
WaA190 Auwearter und Bu-beck Stuttgart 1939
Postitatud: 23 Sept, 2008 22:19
Postitas kroon
Siin siis minu rattahark.Kaks vasakpoolset detaili peaks olema WF 190 ridamootori omad.Mida ütlevad teadjad mehed?[IMG]
http://i528.photobucket.com/albums/dd32 ... CT5497.jpg[/IMG]
Postitatud: 23 Sept, 2008 22:25
Postitas FW Anton
Link vigane, ei toimi. Proovi uuesti üles riputada.
Postitatud: 23 Sept, 2008 22:43
Postitas Faust
Lennuki rattahark
Postitatud: 23 Sept, 2008 22:48
Postitas kroon
Lennuki rattahark
Postitatud: 23 Sept, 2008 22:54
Postitas kroon
Aitäh Faustile kes kiire paranduse tegi. Minul oli esimese pildilaadimisega tegu.
Postitatud: 23 Sept, 2008 23:26
Postitas FW Anton
Hark on Stuka oma küll ja mootori juppide kohta raske öelda, peab põhjalikumalt uurima.
lennuki rattahark
Postitatud: 24 Sept, 2008 7:04
Postitas kroon
Täpsustus.See ülemine alumiinist kaas on pärit samast kohast kust rattahark.Seega peaks nagu stuka oma olema.Tal on ka markeeringud peal.Alumine osa võib olla magneesiumist.See peaks juba WF oma olema.
Antonile:samalt lennukilt mille kaardi koopi sul on.
Postitatud: 24 Sept, 2008 18:31
Postitas FW Anton
Alumine osa võib olla magneesiumist.See peaks juba WF oma olema.
Antonile:samalt lennukilt mille kaardi koopi sul on.
Tegu on tõesti BMW-801 karteri esikaanega ainult fotol on see sussid taeva poole.