22. leht 666-st
Postitatud: 10 Mär, 2010 12:15
Postitas Tux
Aku klemmid lahti
Postitatud: 10 Mär, 2010 15:33
Postitas Manurhin
Kahtlustan ise ka esimesest laksust mingit massi-akuklemmide jama. Samas võiks ka süütelukk või vooluahel aku-süüteluku-starteri relee vahel sellist nalja teha. Või massilüliti. Originaalis seda küll Žigulil pole, aga enamasti autoomanikud ise paigaldasid selle. Või koguni mingi kaval "salalukk" e. peidetud ärandamisvastne lüliti. Üldiselt paigaldati see küll süüteahelasse, aga põhimõtteliselt saaks ka starteri ahelasse panna. Ainult et sel juhul saaks pätt auto väga lihtsalt lükates käima. Muidugi, mõnel eriti hoolsal autoomanikul võis põhimõtteliselt igas vooluahelas miski salalüliti olla.
Postitatud: 10 Mär, 2010 16:13
Postitas EOD
Märkimata jäi, kas ei käinud starter üldse ringi või käis tühjalt ja ei võtnud taha. Esimesel juhul taas kaks varianti - kas tõmberelee klõpsus või mitte.
Ei klõpsunudki - tõenäoliselt süüteluku kontaktide häda;
Klõpsus, kuid ringi ei käinud - tõmberelee kontaktide probleem. Sai kõrvaldada ka seibide allapanekuga. Testimiseks piisas klemmide lühistamisest mingi metallesemega.
Starteri mootori probleemid jätaks kõrvale, kuna sai kontrolitud.
Ja kui starter küll ringi käis, kuid mootorit ei vedanud, siis kas olid pendiksi vedrud surnud või tõesti hoorattal hambad maas. Pendiksi rasket liikumist võlli nuutidel taas ei usu kui starter lahti käis.

Postitatud: 10 Mär, 2010 16:21
Postitas jackpuuk
Plekul kohe esimesega pihta, hammasvööst olid mõned kikud puudu jah. Kui oleks omanik mind sinna kutsunud kui asi ei käivitunud, siis oleks kähku veale jälile saanud. Tema aga sikutas auto käima ja sõitis minu juurde. Proovi siis aru saada, ühtegi sümptomit ju oma silma-kõrvaga ei näe-ei kuule. Kui suur on tõenäosus, et minu käivitamiste ajal sama viga esineb?

Postitatud: 10 Mär, 2010 20:20
Postitas plekkpea
Arvan, et iga viies käivitamine peaks kinni jooksma, kuid see on ka nii ja naa värk.
Paneks ka ühe lihtsama. Sai sügisel ostetud üks Opel jeebiront, et kaatrit merre sisse-välja saada. Viimasel korral, aga masin vajus kohe poolest saati sisse ja rapsimise tulemusena hakkas sidur libisema.
Nüüd kuu tagasi tuli mõte, et tiriks garaaži sisse ja hakkaks remontima, kuid pilli kohalt liikuma ei saanud. Esialgu vihjeid ei anna, kuid mis oli juhtunud?
Postitatud: 10 Mär, 2010 20:40
Postitas EOD
Muda/savi piduritrumlite/ketaste ja klotside vahele läinud ja ära kuivanud. Koos roostega väga efektiivne "liim", mis ei lase ratastel ringi käia.
Postitatud: 10 Mär, 2010 20:43
Postitas plekkpea
Ei, kuid suund on õige.
Postitatud: 10 Mär, 2010 21:14
Postitas EOD
Kardaanid nii kõvasti kinni ei jää.
Et siis mingi ollus reduktorisse või rattalaagritesse tee leidnud?

Postitatud: 10 Mär, 2010 22:31
Postitas plekkpea
Soojem, kuid ehk saab täpse vastuse?
Postitatud: 10 Mär, 2010 22:58
Postitas EOD
Arvestades külma talve oskaks vaid pakkuda, et vesi reduktorisse sattunud ja ära jäätunud.
Postitatud: 11 Mär, 2010 1:06
Postitas jackpuuk
Kui tegemist opel fronteraga ehk GM-i versiooniga Isuzust, siis pakun välja, et esisilda oli vesi sattunud ja EOD poolt nimetatud loodusliku protseduuri osaliseks saanud. Nimelt ei hiilga GM-i versiooni esisild erilise tihedusega (võrreldes originaaliga) vedelike sisse-välja liikumisel.
Kui kamraadid vastu ei vaidle, siis kasutaksin mõnda teie poolt antud paremat küsimust automargi foorumis?
Kohati tuleb küll naer peale tänapäevaseid noori vaadates, ka selles automargi foorumis toimib viktoriin (nagu meil on kleepsuna), vihjasin neile militaarteemalist küsimust pannes, kuskohast saaks spikerdada

, no ei viitsita ajusid rakendada (siinkohal tuleks jälle hillartit tsiteerida)

.
Pole täpselt kindel, kas meie Karuke on nimetet autofoorumi kasutaja või viitsis natuke minu tegemiste jälgi ajada (aga vihjeid nimetatud foorumile minu erinevates postitustes on tegelikult piisavalt), Karukese postitus oli üsna teema alguses selline:"Huvitav, huvitav.
Siit ehk leiab mõne hea mõtte, omal sarnane, aga mitte sama probleem
(sorry, ma tean vastust juba - aga pean ilusasti suu

)
Siinsetel foorumlastel palusin autofoorumist mitte spikerdada, tundub et Karuke otsis sealt vastuse üles ning ei hakanud end võõraste loorberitega ehtima, aumeeste mäng!
Võrreldes foorumeid on välja koorunud selline iva, nooremad üldiselt ei jaga tehnikast suurt midagi, nad võivad küll leida lahenduse mingi automargi teatud spetsiifilisele probleemile kuid see on ka kõik, üldisematele probleemidele mis võivad tekkida erinevate automarkide puhul, nendele nad ei suuda vastust leida (erinevalt siinsetest foorumlastest)

.
Postitatud: 11 Mär, 2010 1:29
Postitas plekkpea
EOD kirjutas:Arvestades külma talve oskaks vaid pakkuda, et vesi reduktorisse sattunud ja ära jäätunud.
Nii ta oli! Justament oli tagasilla tuulutusest vesi sisse tunginud ja ära jäätunud nende kraadide juures, mis meil mõni aeg tagasi oli. Sestap kirjutasingi algse postituse, et väga pead ei pea murdma. Õige vastus oleks, et tagumine reduktor jäätus kinni.
Nähva uus küsimus.

Postitatud: 11 Mär, 2010 9:19
Postitas EOD
Midagi lihtsat, kuid sõjaväes juhtunut.
Sõidavad sõdalased ZiL-130-ga mööda põliselanikest vabastatud Königsbergi.
Äkki mootor seiskub. Juht annab starterit, mootor käivitub. Nii kui võtme lahti laseb, seiskub taas. Juht ja autovanem peadpidi kapoti all mootorit uurimas, meie kastis naudime teenistuse kulgemist. Lõpuks hakkas lõunaaeg lähenema. Sai juhile antud väike vihje, misjärel sõit jätkus probleemideta.
Mis viga oli ja kuidas auto vaatamata katkisele detailile sõita sai?
Postitatud: 11 Mär, 2010 9:24
Postitas Lemet
Süütelukk ja juhtmed otseks? S.t. lukk vahelt välja.
Postitatud: 11 Mär, 2010 9:32
Postitas EOD
Põhimõtteliselt võimalik, kuid seekord oli teine viga.