212. leht 500-st
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 20 Nov, 2013 19:06
Postitas Enkus
Poes liitrine Ballantines: Eestis 23€, Saksamaal 18€, Hispaanias 13€
Kusalgi ei olnud märget mingite allahindluste kohta
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 20 Nov, 2013 20:00
Postitas Tegelane5
Eelpool mainitud põlluküladele on plaanimajandusel vastu panna põllu metropolid
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bDeS_mXMnM
Järgnevas ülevaates on seal ise ka aru saadud et buum käes. Aga nõukogulikule süsteemile omaselt, ei ole mitte partei, kes nõudis plaaniga majanduskasvu, süüdi. Vaid kohalikud muutusid liiga innukateks.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3XfpYxHKCo
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 20 Nov, 2013 21:00
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:
õlle sixpack 1,69
Oled sa kindel ikka, et see täisväärtuslik õlu oli, mitte see toidupoodides pakutav lahjendatud ersatsõlu?
Täiesti pädev õlu. Saada oli sama hinnaga ka korralikku Weissbier'i.
Mis asi see lahjendatud ersatsõlu on?

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 20 Nov, 2013 21:05
Postitas Kapten Trumm
Mis asi see lahjendatud ersatsõlu on?

Rootsi toidupoodides on selline lake müüa, mingi null koma või miski taoline arv kraade.
Pärisõlu aga alkoholipoes.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 20 Nov, 2013 21:43
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:Mis asi see lahjendatud ersatsõlu on?

Rootsi toidupoodides on selline lake müüa, mingi null koma või miski taoline arv kraade.
Pärisõlu aga alkoholipoes.
Jummel, kas sa pole elus Rootsist lõuna poole jõudnud või???
Saksas saaks iga kaupmees ja kõrtsipidaja peksa, kui ta seda svenssonite solki üritaks pakkuda. Sama ka Austrias, Shveitsi saksa osas, Taanis, Tshehhis jne.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 02 Dets, 2013 16:04
Postitas Kapten Trumm
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67354026
Eesti elust ja olust - meedias tuure koguva "ametiautode maksustamise" vastast vihast võitlust pidavale seltskonnale maksakas.
Eesti pidi olema Land Cruiserite arvult per nase maailmas esikolmikus - araabia naftariikide järel.
Tean ühte juhtumit, kuis käibemaksukohuslasest väikefirma ostis Porsche 911 - firma nimele.
Silmagi pilgutamata küsis 80 000 eurosest ostuhinnast 20% tagasi.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 02 Dets, 2013 17:50
Postitas Sho
Aga kas oleks pidanud siis?
Silmi pilgutama.
Üldiselt peaks inimesed rõõmsad olema, et valitsus on andnud neile võimaluse suhteliselt odavalt uusi ja uhkeid autosid osta.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 02 Dets, 2013 18:05
Postitas Lemet
Tean ühte juhtumit, kuis käibemaksukohuslasest väikefirma ostis Porsche 911 - firma nimele.
Silmagi pilgutamata küsis 80 000 eurosest ostuhinnast 20% tagasi.
Kui maksti, siis siinkohal on tegu EMTA tegemata tööga. Mis ei anna küll mingit alust seadusemuudatuseks. Ja tegu ilmselt Tallinnaga, sest Tartus ja Rakveres on ka hulga väiksemate tagasiküsimiste peale maksuamet sisse sadanud ja lasknud endale puust ja punaseks teha soetatud asjade seotuse ettevõtlusega.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 02 Dets, 2013 22:22
Postitas vanahalb
Võib-olla ka vene äri eripärad.
Mõnes seltskonnas ei võeta jutulegi kui head käekella ja V-8 Landcruiserit ette näidata ei ole. Ole kui tahes hea spetsialist.
No aga et väikefirma -
"Mitmenaisepidaja karjääri oli võimatu alustada ilma elegantse tähnilise halli ülikonnata"
O.Bender
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 9:54
Postitas Kapten Trumm
Skandinaavias asju ajades on V8 Land Cruiserid ja taoline värk ebasoovitav. Võibolla Venemaal käib sedasi.
Soovitatav on allhankija/tarnija juhatuse liikmel piirduda Skandinaavias Toyota Avensisega ja tema tööjuhtidel Corollaga.
Võib jätta mulje, et sul firmas pole prioriteetid päris õiges kohas.
Ka mina ei suuda tõsiselt võtta ehitusettevõtjat, kelle pealik saabub objektile tuttuue X5-ga, aga kopamehega rääkides selgub, et tööseisaku põhjuseks on võlgnevute tõttu kinni pandud kütuse krediitkaart ja taolisi on kopamehel rahakoti vahel juba 4-5 tk...(nähtud selliseid asju korduvalt).
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 11:59
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:Skandinaavias asju ajades on V8 Land Cruiserid ja taoline värk ebasoovitav. Võibolla Venemaal käib sedasi.
Soovitatav on allhankija/tarnija juhatuse liikmel piirduda Skandinaavias Toyota Avensisega ja tema tööjuhtidel Corollaga.
Võib jätta mulje, et sul firmas pole prioriteetid päris õiges kohas.
Ka mina ei suuda tõsiselt võtta ehitusettevõtjat, kelle pealik saabub objektile tuttuue X5-ga, aga kopamehega rääkides selgub, et tööseisaku põhjuseks on võlgnevute tõttu kinni pandud kütuse krediitkaart ja taolisi on kopamehel rahakoti vahel juba 4-5 tk...(nähtud selliseid asju korduvalt).
Ah, ära hakka ka seda Soome ja muu skandinaavia mõttetut elukorraldust siin propageerima, pole see nii ilus sugugi.
Ja see su näites toodud virma läheb ka siht kiiresti pankrotti, kui tal jääb kütuse puuduse tõttu töö tegemata ja varst saad sa omale pankrotihaldurite oksjonikeskkonnast soodsalt X5-e osta.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 14:13
Postitas Kapten Trumm
Ei lähe midagi, tegutsevad tänaseni (konkreetne juhtum oli 1.5 a tagas).
Lihtsalt OÜ on uus, traktorid, juhid ja X5'd samad, töömeetodid kah
Mis see mõttekas elukorralduslik mudel meil oleks?
Vene oma vist ei sobi ja saksa oma jääb kultuuriliselt kaugeks juba.
Antud "firmaautode" case's läheb minu hääl küll Ligile.
Ma ei poolda automaksu, aga ei saa ka pidada normaalseks seda, et riik soodustab ettevõtetele sõiduautode soetamist 20% maksusoodustusega.
Kõik see Land Cruiserite ja S-mersude hord on registris kelle nimel....õigus, miskid OÜ'd ja asjad, harva omanikuks/kasutajaks eraisik.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 14:37
Postitas vaoinas
Selel firmaautode case puhul pole ju iseenesest küsimuse all, mida tehakse - mina olen ka poolt, et kuidagi tuleks ära lõpetada olukord, kus igal küünetehnikute salongil on firmaautoks Porsche Cayenne.
Aga praegu on jabur just, KUIDAS Ligi seda teha püüab ning seetõttu pole see asi minu jaoks küll kuidagi sümpaatne.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 14:43
Postitas Kapten Trumm
Eks Ligil läks kiireks ja see tuluallikas toodi välja 12ndal tunnil.....
Loodeti teerulliga läbi kummitempli lükata (nagu Kreeka pakett) aga tutkit.
Ligi pole talle omase arrogantsiga muidugi ka suvatsenud seda eriti veenvalt seletada.
Tema asemel võtaks ma välja liiklussregistri statistika ja kõnniks AK saatesse ja teeks kõik need lasselehised ja muud maksuoptimeerijad pihuks ja põrmuks.
Uskuge, see statistika toetab Ligi agendat ja firma poolt antav auto on tänaseni üks meetod maksude optimeerimiseks (peale KM tagasiküsimise on täiuseni arendatud ka tehnikad, kuidas kirjutada erasõidud töösõitudeks ja Maksuameti õnnetuseks on üks riigikohtu pretsedent, mille järgi jääb sellisel puhul tõendamiskohustus MA peale - kui aga maksukohuslane on piisavalt osav, täidab enamvähem päevikut ja peale tööaega firma kaardiga ei tangi - pea võimatu midagi tõestada.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 14:49
Postitas Actual
Kapten Trumm kirjutas:Antud "firmaautode" case's läheb minu hääl küll Ligile.
Ma ei poolda automaksu, aga ei saa ka pidada normaalseks seda, et riik soodustab ettevõtetele sõiduautode soetamist 20% maksusoodustusega.
Kõik see Land Cruiserite ja S-mersude hord on registris kelle nimel....õigus, miskid OÜ'd ja asjad, harva omanikuks/kasutajaks eraisik.
Miks ei saa normaalseks pidada "et riik soodustab ettevõtetele sõiduautode soetamist 20% maksusoodustusega." aga ülejäänud asjade puhul on soodustus normaalne. Näiteks keskmine ehitusega tegev ettevõte saab seda "20% soodustust" sisuliselt kõigelt, mis võib tema ettevõtluses tegevusalaga seotud olla. Alates akudrellist, mootorsaest, muruniidukist, järelkärust sooja pesu ja seebi-tualettpaberini, isegi mootorpaat "materjali vedamiseks" on 20% soodsam

nüüd järsku sõiduauto ei tohi olla soodsam.
Ja see 20% käibemaksust tulenev soodustus tuleneb printsiibist, et käibemaks on olemuselt lõpptarbija maks - käibemaksu maksab kinni tarbija, kes ise enam arveid ei esita ega kelleltki käibemaksu sisse ei kasseeri. Ettevõte ise olemata lõpptarbija käibemaksu ei maksa vaid on käibemaksu kokku korjaja ja riigile edasikandja.
Ligi tegi antud juhul räpakat kirvetööd, sisuliselt väites, et kuna vähemal või suuremal määral ettevõtete käibemaksutagastust osati kuritarvitatakse siis edaspidi võiks maksustamisprintsiipe muuta ja jätta kõigile ettevõtetele sõiduautode puhul osa käibemaksu tagastamata. Ja kogu selle pulli taga ei ole mitte maailmavaateline ideoloogia või rämeda ebaõigluse kaotamine vaid paaniline tegevus, et eelarvesse raha saada.
Jääb küsimus, miks ainult rabeletakse sõiduautode puhul, kuidas Ligi saab kindel olla, et ehitusettevõtja ostab kodutöödeks ikka isikliku drelli-sae-haamri-kruvid-bensiini-seebi aga mitte ei "laena" oma ettevõttest.
Või valiti sõiduautod seepärast, et selle teemaga leiab enam lihtinimese toetust ja autode puhul on ka rahalised suurusjärgud eelarvele märgatavad. Aga see räägibki sellest, et pole mingit kandvat ideed ja põhimõtteid vaid on arutu lahmimine eelarve tasakaalu nimel. Sellised tendentsid on murettekitavad.