214. leht 500-st
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 21:12
Postitas mx77
Manurhin kirjutas: Arenenud riikides kehtib tänapäeval sama reegel - ametiautod on ainult tööalaseks kasutamiseks. Kusjuures ülemus, kes Eestis sõidaks uue Avensisega, sõidab nt. 10 aastat vana Daewoo Nubiraga. Et miks mitte Land Cruiseriga? Aga selleks, et firma tegevus pole kaevanduse või maaparandusega seotud, nelikveoline sõiduk pole tööülesannete täitmiseks hädavajalik. Ja kui see 10 aastat vana Nubira on võimeline liikuma kontorist objektile ja tagasi, siis järelikult sobib.
Kust persest sa selle info oled välja imenud. Mu saksa firmnadest koostööpartnerid kõik sõidavad ametiautodega ringi ja seda ka vabal ajal. ja need ei ole mingid fucking Nubirad vaid korralikud BMW-d, Audid ja Mersud.
Kuradi proledest kommud siin foorumis.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 21:34
Postitas Manurhin
mx77 kirjutas:Manurhin kirjutas: Arenenud riikides kehtib tänapäeval sama reegel - ametiautod on ainult tööalaseks kasutamiseks. Kusjuures ülemus, kes Eestis sõidaks uue Avensisega, sõidab nt. 10 aastat vana Daewoo Nubiraga. Et miks mitte Land Cruiseriga? Aga selleks, et firma tegevus pole kaevanduse või maaparandusega seotud, nelikveoline sõiduk pole tööülesannete täitmiseks hädavajalik. Ja kui see 10 aastat vana Nubira on võimeline liikuma kontorist objektile ja tagasi, siis järelikult sobib.
Kust persest sa selle info oled välja imenud. Mu saksa firmnadest koostööpartnerid kõik sõidavad ametiautodega ringi ja seda ka vabal ajal. ja need ei ole mingid fucking Nubirad vaid korralikud BMW-d, Audid ja Mersud.
Kuradi proledest kommud siin foorumis.
Räägin oma Austraalia kogemusest. Jah, ma olen sellest siin foorumis juba piisavalt palju jahunud, aga vähemalt pole see info mitte persest välja imetud, vaid pärit reaalsest elust ja sellisest riigist, mida ma olen näinud ja millisena ma Eestit näha tahaksin.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 21:35
Postitas mutionu
mx77 kirjutas:Manurhin kirjutas: Arenenud riikides kehtib tänapäeval sama reegel - ametiautod on ainult tööalaseks kasutamiseks. Kusjuures ülemus, kes Eestis sõidaks uue Avensisega, sõidab nt. 10 aastat vana Daewoo Nubiraga. Et miks mitte Land Cruiseriga? Aga selleks, et firma tegevus pole kaevanduse või maaparandusega seotud, nelikveoline sõiduk pole tööülesannete täitmiseks hädavajalik. Ja kui see 10 aastat vana Nubira on võimeline liikuma kontorist objektile ja tagasi, siis järelikult sobib.
Kust persest sa selle info oled välja imenud. Mu saksa firmnadest koostööpartnerid kõik sõidavad ametiautodega ringi ja seda ka vabal ajal. ja need ei ole mingid fucking Nubirad vaid korralikud BMW-d, Audid ja Mersud.
Kuradi proledest kommud siin foorumis.
"perse" ja "fucking" teeb mehikesest mehe?
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 21:54
Postitas Manurhin
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 03 Dets, 2013 22:38
Postitas Some
Tegelikult siin pisut rohkem kukalt kratsida. Sõidan palju. 90% on töösõidud. Jah, kasutan autot ka töölesõiduks ja tagasi, lipsan ka poodi tee peal. Kord kuus käin ka mõnel sugulasel külas. Nagu ma aru saan siis on ideaalis vaja kahte autot - üks tööauto ja siis eraauto millega liigun töösõitudeks tööauto juurde???
Iseenest idee hea. Eraauto ostmiselt maksan kenasti käibemaksu €60 kuus ja tööauto pealt erisoodustusmaksu €256 kuus, sest ega maksuamet usu, et tööautoga keegi ka töösõite teeb... Eelarve täitub mühinal. Ja õiglus valitseb.
Piinlikul kombel teen töötelefonilt ka vahel erakõnesid. Tööläpakalt loen kodus voodis lebotades Delfit ja vahel kriblan mõne militaar.net-i postituse. Kui keegi ei näe, siis kirjutan firma pastakaga endale ostunimekirja. Ja oh häda - kontori tualetis väljutan täiesti eraviisiliselt manustatud toiduülejääke ja kasutan selleks firma poolt ostetud tualettpaberit! Minu arust peaks MTA kiiremas korras sedasorti ebaõigluse likvideerima ja võimaldama sisendkäibemaksu tagastamist ainult asjadele, mida pole võimalik eraotstarbeks kasutada.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 0:18
Postitas taara
Vähemalt üks länkari mees tundis end ikka väga sügavalt puudutatuna.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 7:29
Postitas mx77
Manurhin kirjutas:mx77 kirjutas:Manurhin kirjutas: Arenenud riikides kehtib tänapäeval sama reegel - ametiautod on ainult tööalaseks kasutamiseks. Kusjuures ülemus, kes Eestis sõidaks uue Avensisega, sõidab nt. 10 aastat vana Daewoo Nubiraga. Et miks mitte Land Cruiseriga? Aga selleks, et firma tegevus pole kaevanduse või maaparandusega seotud, nelikveoline sõiduk pole tööülesannete täitmiseks hädavajalik. Ja kui see 10 aastat vana Nubira on võimeline liikuma kontorist objektile ja tagasi, siis järelikult sobib.
Kust persest sa selle info oled välja imenud. Mu saksa firmnadest koostööpartnerid kõik sõidavad ametiautodega ringi ja seda ka vabal ajal. ja need ei ole mingid fucking Nubirad vaid korralikud BMW-d, Audid ja Mersud.
Kuradi proledest kommud siin foorumis.
Räägin oma Austraalia kogemusest. Jah, ma olen sellest siin foorumis juba piisavalt palju jahunud, aga vähemalt pole see info mitte persest välja imetud, vaid pärit reaalsest elust ja sellisest riigist, mida ma olen näinud ja millisena ma Eestit näha tahaksin.
No ja mis suur eeskuju see kängurumaa on? Ons keegi kunagi näinud mingit toodet, millel oleks peal Made in Australia. Või teab keegi mingit Austraalia brändi, millel oleks mingi tähtsus?
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 7:34
Postitas mx77
Manurhin kirjutas:
See ei ole nüüd küll mingi näitaja ju. Erafirma mingi osakonnajuhataja korraldus, mis puudutab väga knkreetset staffi, kus ei ole ka ühtegi viidet mingile seadusepügalale. Ma usun et ka eestis on firmasid, kes ei luba oma autodega erasõite teha. Eesti Post tuleb esimesena meelde (vähemalt pirukatega).
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 7:40
Postitas rbl
mx77 kirjutas:No ja mis suur eeskuju see kängurumaa on? Ons keegi kunagi näinud mingit toodet, millel oleks peal Made in Australia. Või teab keegi mingit Austraalia brändi, millel oleks mingi tähtsus?
Kas see segab siis austraallastel hästi elamast? Tõenäoliselt pole enamus austraallasi sellisest riigist nagu Eesti kunagi midagi kuulnudki.

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 7:47
Postitas mx77
rubla, sulle pole sõna antud.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 7:59
Postitas rbl
mx77 kirjutas:rubla, sulle pole sõna antud.
Sellise rumaluse pääle tuleb sõna lihtsalt võtta.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 9:32
Postitas Kapten Trumm
Kust persest sa selle info oled välja imenud. Mu saksa firmnadest koostööpartnerid kõik sõidavad ametiautodega ringi ja seda ka vabal ajal. ja need ei ole mingid fucking Nubirad vaid korralikud BMW-d, Audid ja Mersud. Kuradi proledest kommud siin foorumis.
Nii esitataksegi pooltõdesid....öeldakse faktist pool (et sõidavad nt mersudega), kuid jäetakse ütlemata, kuidas see värk seal maksustatud on. Mage...
Saksamaal on selle asemel automaksud ja rämedad aktsiisid, tõsi - Saksamaal on käibemaksu tagasiküsimine sama kui Eestis täna.
Kui meil oleks ettevõtted rõõmsad maksma bensiini eest ca 1.60 liitrist (täna on ca 1.30) ja lisaks ka automaks ca 240 eur aastas 2-liitriselt autolt+võimalikud erisoodustuse teemad - siis ilmselt Ligi võtaks suurima rõõmuga selle "firmaautode eelnõu" tagasi, sest pappi tuleks tublisti rohkem kui see tühine 24 miljonit. Näiteks igalt autolt 240 eurot aastas annaks 400 000 auto peale 96 miljonit eurot ehk 4 korda rohkem kui see näkane firmaautode käibemaks. Täiesti astronoomilised maksutulud tuleks sellest 30 sendist lisa-aktsiisist (sajad miljonid eurod).
Ka ei saa märkamata jätta tõsiasja, et olleks Euroopa juhtiv autotootja, on Saksamaa majanduslik huvi tekitada olukord, kus kohapeal ostetaks autosid võimalikult palju, kuna see toetab kohalikku majandust (Saksamaal ostetakse enamasti Saksa autosid ka). Eestis ei toodeta peale väheste erisõidukite mingeid autosid. Seega olukord on piisavalt erinev, et Saksamaad siia näitena tuua kontekstist väljarebitud käibemaksu teemaga on nõrk. Eestis on täna firmade käes 81500 autot, millest omatarvet (st makse maksab nagu peaks) ca 4000. Ülejäänud sõidavalt rangelt töösõite ja peale tööpäeva lõppu pargivad firma kontori parklas, kust kasutajad jalgsi koju lähevad?
Eesti eristub teistest ettevõtluses kasutatavate sõiduautode suure arvu ja nende madala maksukoormuse poolest, sõiduautomaksu meil pole.
Ettevõtluses on kasutusel umbes 81 500 sõiduautot, millest 55 000 ehk 67,5% on välja ostetud, ülejäänud on kas renditud või liisitud. Omatarvet deklareerivad 4000 maksukohustuslast.
http://www.fin.ee/eelarve-maksumuudatused/
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 10:36
Postitas alban
mx77 kirjutas:Kuradi proledest kommud siin foorumis.
Ei tasu närvi minna, mu ülemteener käis eile postkontoris tellitud 22 tollistel Cayenne velgedel järgi ja nägi kuidas töörahva ja kehvikute saadikud üritasid Smolnõisse telegrammi saata, et saada abi võitluses ikestajatest ning vereimejatest firmaautoomanikega.
Aga vastukaaluks sellele kuidas mujal maailmas on ainult vendlust ja võrdsust pooldavad inimesed kes ei püüdlegi kallimate/paremate autode poole, tuletaks meelde kuidas Taanis sõidavad BMW X5 kaubikud ringi. Kui autol on ainult esiistmed, siis tegu on kaubikuga ja sellele laieneb maksusoodustus. Seega ongi Taanis luksusautod tihtilugu ainult esiistmetega.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 11:00
Postitas Lemet
Kui see seadus peaks tõesti läbi minema, siis saab olema huvitav...kui tegu saab olema kõigi firmaautodega, siis näiteks N-3 kategooria sõidukite käibemaks ulatub paarikümne tuhande euroni ja kui firma peaks veel korraga näiteks viis autot ostma...

. Või siis N-1 kategooria- rääkides jälle omaenda kogemusest- kogu vahe M-1 ja N-1 sõidukil on nelja poldiga kinnitatav võrevahesein. Mis koera vedamisel veterinaari manu süstimisele on üks ütlemata bro asi. Ja väidetavalt(müügimehe jutu järgi) paarsada kilo suurem kandevõime. Arvata võib, et peagi saame siis näha universaalkerega kallima otsa sõidukeid, millel põhivarustuses võresein, haagisekonks ja tehnilises passis N-1. Kaubik...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 04 Dets, 2013 11:05
Postitas Enkus
Kapten Trumm kirjutas:... Eestis on täna firmade käes 81500 autot, millest omatarvet (st makse maksab nagu peaks) ca 4000. Ülejäänud sõidavalt rangelt töösõite ja peale tööpäeva lõppu pargivad firma kontori parklas, kust kasutajad jalgsi koju lähevad?
Eesti eristub teistest ettevõtluses kasutatavate sõiduautode suure arvu ja nende madala maksukoormuse poolest, sõiduautomaksu meil pole.
Ettevõtluses on kasutusel umbes 81 500 sõiduautot, millest 55 000 ehk 67,5% on välja ostetud, ülejäänud on kas renditud või liisitud. Omatarvet deklareerivad 4000 maksukohustuslast.
http://www.fin.ee/eelarve-maksumuudatused/
Makse maksab 4000 firmat, mitte autot.
Kui mitme auto eest need firmad erisoodustust maksavad, seda ei ole Ligi targu välja öelnud...