
(ärge parem küsige, kus riigis sellised Holdenid suht levinud on

Selle tagant muidugi mingit faktide tendentslikku esitamist otsida oleks liialdus.Makse maksab 4000 firmat, mitte autot.
Kui mitme auto eest need firmad erisoodustust maksavad, seda ei ole Ligi targu välja öelnud...
Sellel pole erilist puutumust käibemaksuga, vaid sellega, et auto ostmine on seal rämedalt maksustatud (kaugelt rohkem kui KM). Sellest on tingitud ka sõiduautode arvelevõtmine kaubikutena - sama probleem on ka Soomes. Mulle arusaadavalt Eestis automaks teemaks ei ole ega niipea tule.Aga vastukaaluks sellele kuidas mujal maailmas on ainult vendlust ja võrdsust pooldavad inimesed kes ei püüdlegi kallimate/paremate autode poole, tuletaks meelde kuidas Taanis sõidavad BMW X5 kaubikud ringi. Kui autol on ainult esiistmed, siis tegu on kaubikuga ja sellele laieneb maksusoodustus. Seega ongi Taanis luksusautod tihtilugu ainult esiistmetega.
Kas su väite jaoks on faktoloogia ka olemas või on tegemist kõhutuulega? Turvafirmad, taksofirmad, kullerfirmad, müügiesindajate autod jne....Kapten Trumm kirjutas:Ettevõtteid on Eestis umbes samapalju kui ettevõtete nimel/kasutuses olevaid autosid, seega nii 1 auto per ettevõte.
Põllumajandussektori varuosade logistika (EPT) oli Gazi, UAZi, mosse ja Volga põhine ja kütuselogistika 76/diisli peal.Žiguli ja Zaporožets ametiautode hulka ei kuulunud
Kui selle kõhutuule eesmärk oli tõestada, et Eestis on keskmiselt rohkem kui 1 (sõidu)auto* ettevõtte kohta, siis on see tõesti kõhutuul.alban kirjutas:Kas su väite jaoks on faktoloogia ka olemas või on tegemist kõhutuulega? Turvafirmad, taksofirmad, kullerfirmad, müügiesindajate autod jne....Kapten Trumm kirjutas:Ettevõtteid on Eestis umbes samapalju kui ettevõtete nimel/kasutuses olevaid autosid, seega nii 1 auto per ettevõte.
Aga ega neid Nivasid majandites palju polnud kah, üksikud siiski justkui meenuvad. Enamasti kärutasid osakonnajuhatajad, agronoomid, zootehnikud ja muud sellise kaliibriga tegelased ringi ikkagi piruka-mossega või mõne UAZ-iliste sugukonna esindajaga (reeglina kastikaga). Vanemate inimeste mälestuste järgi 60-70 aastatel ka "agronoomi hirmu" e. LuAZ-iga (esimesed, kandilise kere ja ZAZ 965 mootoriga versioonid polevat tugevama vastutuulega eriti üle 40 km/h liikunudKapten Trumm kirjutas:Põllumajandussektori varuosade logistika (EPT) oli Gazi, UAZi, mosse ja Volga põhine ja kütuselogistika 76/diisli peal.Žiguli ja Zaporožets ametiautode hulka ei kuulunud
Ei olegi täpselt aru saanud, mismoodi need kolhoosides olnud Nivad hinges peeti, sest EPT ladudes küll Zigulli juppe polnud.
Sestap oli maal mosse ja Volga omamine mõnevõrra lihtsam ja odavam![]()
Kust sa selle saksa automaksu võtsid? saksas on automaks 2 € per 100 cm3 aastas. Arvuta korra veel.Kapten Trumm kirjutas: Nii esitataksegi pooltõdesid....öeldakse faktist pool (et sõidavad nt mersudega), kuid jäetakse ütlemata, kuidas see värk seal maksustatud on. Mage...
Saksamaal on selle asemel automaksud ja rämedad aktsiisid, tõsi - Saksamaal on käibemaksu tagasiküsimine sama kui Eestis täna.
Kui meil oleks ettevõtted rõõmsad maksma bensiini eest ca 1.60 liitrist (täna on ca 1.30) ja lisaks ka automaks ca 240 eur aastas 2-liitriselt autolt+võimalikud erisoodustuse teemad - siis ilmselt Ligi võtaks suurima rõõmuga selle "firmaautode eelnõu" tagasi, sest pappi tuleks tublisti rohkem kui see tühine 24 miljonit. Näiteks igalt autolt 240 eurot aastas annaks 400 000 auto peale 96 miljonit eurot ehk 4 korda rohkem kui see näkane firmaautode käibemaks. Täiesti astronoomilised maksutulud tuleks sellest 30 sendist lisa-aktsiisist (sajad miljonid eurod).
See 412D pole ju mingi mootoriehituse tippsaavutus, panna 412 kone tööle 76ga VS töötada välja eelkambriga diisel(TDI oleks juba nagu võrdleks 87 aasta Gaz24 ja E32ga)=huvitav küll kumb on keerulisemKapten Trumm kirjutas:AZLK tehas tootis lausa ekstra põllumajandussektoris kasutamiseks kohandatud 2140 mosset (21406 oli selle tähis vist), mis erines põhimudelist 76-oktaanilisel bensiinil töötamiseks ette nähtud deforseeritud mootoriga (UMZ-412D), kõrgemate vedrude ja terasest karterikaitse poolest, neid asju "tavainimesele" ostuloaga müüdavale 2140-le ei paigaldatud.
412D pole siis mitte kahe plokikaanetihendiga või põlve otsas freesitud põlemiskambriga, vaid teistsuguste (madalama kumerusega) kolbidega ja teistmoodi seadistatud süütejagajaga, mis välistas kõik ise deforsseeritud mootorite probleemid nagu detonatsioon, hõõgsüüde jne. Selline mootor töötas täpselt sama hästi kui kõrgema surveastmega 93 bensiinile tehtu.
Kes rääkinud on "tippsaavutusest"?Tegelane5 kirjutas: See 412D pole ju mingi mootoriehituse tippsaavutus, panna 412 kone tööle 76ga VS töötada välja eelkambriga diisel(TDI oleks juba nagu võrdleks 87 aasta Gaz24 ja E32ga)=huvitav küll kumb on keerulisemMuidugi, NLiit lasi endale jalga ka-paljud mootoritootjad kasutasid kas Lucase või Boschi pritsesüsteeme, NLiidus aga poleks neile valuutat raisatud. 80lõpu TehnikajaTootmises kurdeti et hädasti oleks sõiduauto diislit vaja aga loodud prototüüpidel on ikka ja jälle LääneSaksa Vabariigi firma Bosch pihustid ja pumbad=neid nagunii ei osteta, ehk samahästi oleks need prototüübid loomata võinud jääda. Kuna vastavaid pihusteid ja pumpasi NLiidus keegi tootma ei hakka.
240€ ei ole mingi müstika - kaheliitrine diisel ja CO2 saaste 200 g/km on aastas annab kokku 360€.mx77 kirjutas:
Kust sa selle saksa automaksu võtsid? saksas on automaks 2 € per 100 cm3 aastas. Arvuta korra veel.
Kas su väiksele ajumahule on liiga koormav kasutada internetti, aga see eest lõuad lõksuvad hästi?mx77 kirjutas:Kust sa selle saksa automaksu võtsid? saksas on automaks 2 € per 100 cm3 aastas. Arvuta korra veel.Kapten Trumm kirjutas: Nii esitataksegi pooltõdesid....öeldakse faktist pool (et sõidavad nt mersudega), kuid jäetakse ütlemata, kuidas see värk seal maksustatud on. Mage...
Saksamaal on selle asemel automaksud ja rämedad aktsiisid, tõsi - Saksamaal on käibemaksu tagasiküsimine sama kui Eestis täna.
Kui meil oleks ettevõtted rõõmsad maksma bensiini eest ca 1.60 liitrist (täna on ca 1.30) ja lisaks ka automaks ca 240 eur aastas 2-liitriselt autolt+võimalikud erisoodustuse teemad - siis ilmselt Ligi võtaks suurima rõõmuga selle "firmaautode eelnõu" tagasi, sest pappi tuleks tublisti rohkem kui see tühine 24 miljonit. Näiteks igalt autolt 240 eurot aastas annaks 400 000 auto peale 96 miljonit eurot ehk 4 korda rohkem kui see näkane firmaautode käibemaks. Täiesti astronoomilised maksutulud tuleks sellest 30 sendist lisa-aktsiisist (sajad miljonid eurod).
2 liitrit bensiinimootor - esimene komponent 40 eurThere are two components to the calculation of road tax on new cars registered after the 1st January 2012:
•Engine size – the tax is € 2 per 100ccm for gasoline engines and € 9 per 100ccm for diesel engines
•CO2 emissions – engines emitting less than 110 gms/km are exempt and the tax above that level is € 20 per 10 gms/km
Ega keegi ei käsi ju diisliga sõita. Härrasmehe käed ei haise soljarka järgiEnkus kirjutas:240€ ei ole mingi müstika - kaheliitrine diisel ja CO2 saaste 200 g/km on aastas annab kokku 360€.mx77 kirjutas:
Kust sa selle saksa automaksu võtsid? saksas on automaks 2 € per 100 cm3 aastas. Arvuta korra veel.
There are two components to the calculation of road tax on new cars registered after the 1st January 2012:
Engine size – the tax is € 2 per 100ccm for gasoline engines and € 9 per 100ccm for diesel engines
CO2 emissions – engines emitting less than 110 gms/km are exempt and the tax above that level is € 20 per 10 gms/km
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist