Herr Walterile on Hennesy broneeritud !
Ausaltöeldes, poleks oodanud nii kiiret vastust. Su-31 ja needitud plaaner on ju siinse teatava kogukonna lemmik.
Loodan mõistvat suhtumist, sest teatud põhjustel ei saa detaile täpsustada. Ütlen siiski välja asja mis ilmselt herr Trummil jala nõrgaks võtab: Venku ülehaibitud 3d vector controlled engine on ju eilne päev lennunduses.

Ja see needitud kiviaeg ...
Ok, ma jõin nüüd klaasikese Värskat, peale tõsist naerupurset ...
Aga pisike tõsielust pärit anektoot sobiks selle jätkuks ja pühendan selle herr Kaptenile:
Tupolevi konstrueerimisbüroo teatavasti sai otse sm. Hrustshovilt ülesande ehitada ülehelikiiruseline reisilennuk. Kuna välisluure oli ettekannete järgi tuvastanud, et inglased ja prantslased on löönud käed, et selline asi teha nagu Concorde, ja partei ja valitsus siis pidid Tupolevile ette kirjutama ikka Concorde projektist karmimad nõuded (maks kiirus 2800) Teadaolevalt oli Tupolev hästi tagasihoidlik mees, kes elas põhiliselt oma pisikeses kabinetis ja ei sallinud isegi koristaja Marfat, sest see rääkis liiga palju.
Üks varajane hommik sadas tema kabinetti sisse lennunduminister koos hunniku parteikomitee poolt heakskiidetud paberivirnaga. Tupolev olnud sitas tujus ja põgusalt tutvunud nende paberitega, mühatanud: Aga kas teil on pakkuda metallisulam, mis täidaks neid nõudeid ?
Läks mõni aeg mööda ja Tupolevi SKB sai asjaga valmis. Peale esimest katselendu tuvastati mitmeid puudusi. Plaaner ei olnud stabiilne väikestel kiirustel ja seda siis kompenseeriti nende koledate vidinatega seal piloodikabiini taga. Propagandistid muidugi kilkasid, et ne imejet analogov, mis pole üldse tõsi, sest taolise probleemilahendusega on aastaid tagasi muudki firmad tegelenud (Google)
Kõige suurem probleem algas vist peale viiendat katselendu, peale mida tehnikud leidsid kriitilised mõrad tiivakonstruktsioonis. (Ma nüüd katsun seletada hästi lihtsalt, et lennukiplaanerile mõjuvad temperatuurid ja sellest tingitud paisumised-kahanemised ülehelikiirutel oli tollajal veel suht tume maa) Nojah, kuna innovaatilise konstruktorina Tupolev lahendas asja ne imejet analogov meetodil, ehk siis otsustas kasutada erakordsete mõõtmetega kere ja tiivapaneele. Arvestades tolleagset valu ja valtsimiskvaliteeti, oli muidugi tegu hullumeelse ideega, aga eks nagu hullud nõuded parteiladviku poolt, siis sai kah Tupolev esitada hulle nõudeid metallurgidele.
Ja nüüd nalja juurde: Peale lõputuid arvutusi ja katseid istuvad Tupolevi pisikeses siniseks suitsetatud kabinetis peale peremehe veel paar ministrit ja üks tehasedirektor (Google) võetakse viina ja kirutakse partei kurssi mõõdukalt. Mingi hetk ei pea muidu pragmaatilise Tupolevi närvid vast ja ta plahvatab: Kurat, sellele peab ju mingi lahendus olema ...
Nagu tavaks ikka, tegi sellpuhul ületunde keegi koristaja Marfa, kelle ülesandeks oli hoolitseda hapukurkide ja konjaki piisava varu eest.
Ja ega sellist lihtsat tööd ikka igaüks saanud kah, selleks pidi olema miinimum topeltkõrgharidus ja koostööleping organitega.
No ja siis ühel serveerimisele järgnenud vaikusemomendil koristaja Marfa plahvatas: Ma olen siin tehases töötanud üsna pikalt ja ilmselt tean vastust: puurige need kuradi pragunevad kohad iga m.jämeduse tagant läbi ja kestab.
Seepeale Tupolev, kui väga pragmaatiline mees, kes ei lubanud iial naistel sõna võtta, küsis: Ja millistele argumentidele ljubesnaja toetub ? No Marfa oli haritud ja organite poolt koolitatud ja ei löönud araks: Teate seltsimees peakonstruktor, selle probleemi mõistmiseks ei pea olema geenius, käige tihedamini vetsus ja kui te rebite seda paberit mis rebeneb igaltpoolt mujalt peale perforatsiooni ... Ja lahkus kiire sammuga ja punastades.

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.