25. leht 99-st

Postitatud: 03 Juun, 2010 9:33
Postitas Hertsog
Aga masin on tõepoolest varasemast perioodist.
Ega Sa värvilahendusega puusse ei pannud?
Kui ta on aastast 1942?
no seal juhendis oli ilusti antud ka üksuse nimetus. mingi Stug-abteilung 50...

kuna värvitud ei ole see mitte Panzer Dunkelgelb-iga, vaid Afrika-gelb-iga siis võib eeldada, et see oli fritsude üks esimesi katseid üle minna kollasele põhitoonile. värvina rakendati siis juba Liibüa kõrbetes kasutusel olnud kollast...

Postitatud: 03 Juun, 2010 11:23
Postitas fossiil
No vägev mudel - selline tootlikkus teeb juba kadedaks, ausalt! Ja igas mõttes tegelikult väga hea!
Mis puudutab nüüd seda momenti, et "aga see fossiil tuleb ja teeb sulle uut ja vana, kui rataste veerepinnad kohemaid läikima ei hakka.. :evil: " , siis sellega on nii, et ega see fossiil kah nüüd mingit viimase instantsi tõe monopoli ei oma. Tegelikult on see pidev veerepinna kallal võtmine seotud asjaoluga, et kuna peale viimast tolmutamist kipub veermik tavaliselt igavalt ühetooniliseks muutuma, siis väikegi toonide vahe muudaks asja veidi elusamaks. Veerepind ei peagi alati läikima, näiteks kui tolmu on ikka väga paksult, siis see varjab läike ära. Kuid pisike toonivahe on siiski - too veerepinna haljaks muutumine ei ole tingitud niipalju rataste materjalist ega masina kaalust, kui sellest, et rataste ja roomiku vahel on pidevalt pinnase osakesed (tolm, pori), mis on vägagi abrasiivsed. No ja liikumise ajal teevad need oma töö. Seega alati ei pea veerepind hullumoodi läikima - aitab kui roomiku hambad on kergelt üle käidud - aga väike toonivahe ülejäänud roomikuga võiks siiski olla, illustratsiooniks - pildike:
Pilt

Ega neid fotosid liiga tihti ette ei juhtu, kus pildile oleks jäänud roomiku veeerepind, siin on ikka kuidagimoodi näha, et hambad on tükati suht haljad ja veerepind erineb ülejäänud roomiku toonist. Mis mudelil järele tehtuna teeb lõppmulje efektsemaks. Samuti tuleb Pz III baasil masinate juures meeles pidada, et tugirataste vahel olid spetsiaalsed metallist rebordid, mis puutusid liikumisel kokku roomiku hammaste külgedega, mistõttu hammaste küljed läikima kulusidki. Ent samamoodi läikisid ka rebordide sisemised küljed. Iseasi, kas ja kui palju keegi selliste tülikate pisiasjadega mässata viitsib.
No ja need tagavararattad oleks samuti veidi "huvitavamad" välja paistnud, kui oleksid bandaažid siiski veidikese tumedamaks teinud.
Nüüd värvusest - kui tegu peaks olema Aafrikasse mõeldud masinaga, siis peaks kõik olema OK, kuigi kampaania lõppes alles 1943 aasta mai keskel, olid transpordiga Vahemerel hullud lood, ilmselt siis hakati Aafrikasse mõeldud masinaid juba 42 aasta lõpus mujale saatma.

Urmas.

Postitatud: 06 Juun, 2010 20:22
Postitas oleeg
:scratch:
Mnjah. Korpuse tagaosas paiknevate tagavararataste kummiosa võiks tumedam olla, näiteks tolmuga kaetud must vms. Aga noh, muidu pole väga vigagi :scratch:

Kui endal ka nii välja kukuks... :crying:

terv
o

Postitatud: 07 Juun, 2010 15:03
Postitas Hertsog
nädala uus tulija:

Pilt

tulemas on lisa. olge tuunitud (stay tuned)

Postitatud: 07 Juun, 2010 17:06
Postitas Vladislav B
Päris hea tulija.
Tean sellist kassist päris palju, kui hakkad ehitama küsi, hea meelega aitan.

Postitatud: 07 Juun, 2010 19:05
Postitas von manstein
Klassika!

See masin kuulub ju, erinevalt Su varasematest asjadest, nii õelda "kohustuslike" mudelite hulka.
Selle kallal on vaeva näinud nii algajad kui ka staazikad mudelipeerud.
Noh, fossiil ehk välja arvata.
Latt on vägagi kõrgele tõstetud ja sooritus peab olema laitmatu.

Aga Su sportlikus vormis pole põhjust kahelda. Seda enam, et treenerikohustusi nõustus täitma Vladislav B.

Postitatud: 08 Juun, 2010 15:58
Postitas Hertsog
kunagine auvõlg von mansteini ees: poolroomik 250/8 pingis. värvisin sisu ära, kuna hiljem sinna ligi enam ei pääse. kasutasin siis esimest korda ka tamiya värvi ja kogemus on suhteliselt positiivne. peale tõsiasja, et see on nii väikeses potis, et sinna 5 ml süstal sisse ei mahu... lahinguruumi kavatsen hiljem õlivärviga pesta ja räpatada ka. iseasi palju sealt selle peale monteeritava kahurikolaka tagant üldse näha jääb... praegune seis selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

kui nüüd jooma ei kuku, siis on oht, et saab nädala lõpuks valmis...

Postitatud: 08 Juun, 2010 18:14
Postitas asjaajaja
Istmepatjade järgi otsustades suht tutikas masin, toolid alles enam-vähem vormis, aga näe - esimese parema poritiiva ääre on roosteuss juba sakiliseks purenud. Äkki peaks tiba pahteldama või rihid miskil muul moel siledamaks? Ei tohiks ju latti alla lasta, Hertsogi kvaliteet ikkagi.

Postitatud: 08 Juun, 2010 19:02
Postitas Hertsog
esimese parema poritiiva ääre on roosteuss juba sakiliseks purenud
asjatu paanika - liivapaber on nüüdseks ammu juba seal rindel töö teinud...

Postitatud: 09 Juun, 2010 9:15
Postitas von manstein
See on siis nädala teine tulija?

Uus tase isegi Hertsogi jaoks. Kohe kaks mudelit korraga tegemisel.
Sakslaste pisike poolroomik on ju tegelikult mudelina, erinevalt Tiigrist tõeline haruldus.
Nii et anna aga minna. Ootame kannatamatult valmimist.

Aga töölaual vedelev hambahari?
Isikliku hügieeni toiminguid teostatakse ikka vannitoas.
Pühendumus on tõeliselt totaalne!

Postitatud: 09 Juun, 2010 10:05
Postitas Hertsog
eiei, rahu-rahu. ikka üks asi korraga. ma olen seadnud endale põhimõtteks, et mitut karpi lahti ei kaku korraga. kui siis ainult juhul kui üks mudel on laki all kuivamas (seega pmtselt valmis). see tiiger lihtsalt tuli postist ja lisandus karbivirna.

ja nüüd: nädala järgmised tulijad (karbivirna):

Pilt

ja kuna mulle 251/20 infrapunakäru hakkas väga meeldima, siis sai soetatud ka tema "suurem vend"

Pilt

kusjuures ei saa mainimata jätta, et need asjad tulid hiinast rekordilise ajaga: 8-ndal päeval peale ostu sooritamist on nad mul käes... ei tahaks kohe uskudagi seda aastaalguse müstilist seika, kus mudelitel kulus minuni jõudmiseks "ainult" 3,5 kuud.

P.S. hambahari teenis mind esimest korda truult seebikivi abil kuningtiigri karvkatet eemaldades (kui esimene värvimine pekki läks). praegu kasutan ma seda viilide ja minidrelli otsikute puhastamiseks plastipurust. suht abiks asi.

Postitatud: 10 Juun, 2010 12:04
Postitas Hertsog
veel üks nädala tulija:

Pilt

nüüd peaks postis olema veel kaks asja ja siis on ilmselt mõneks ajaks rahu majas... krt mingi 20 karpi ootab juba kokkupanemist...

Postitatud: 10 Juun, 2010 15:42
Postitas Joss Metsast
Vaadates (kadedusega) sinu tempot on 20 karpi sobivalt juulikuu lõpuni nokitsemist :lol:

See 250 näeb väga hea välja, selle valmimist ootan huviga.

Postitatud: 11 Juun, 2010 17:45
Postitas Panzergrenadier
Oi oi oi, ma vaatan et mõne mehe isu ikka ei rauge. Olen foorumist eemal olnud mõnda aega ja näed tagasitulles vaatan su teema siin juba 25 lehekülge ja ikka samas tempos, et midagi valmib ja midagi saabub (kusjuures tasemel kraam tuleb sul ma vaatan). Vägev värk, kui niimoodi jätkad.
kui siis ainult juhul kui üks mudel on laki all kuivamas (seega pmtselt valmis).
Minu meelest on küll vastupidi, lakkimisega alles kõik see vahva pull algab. 8)

Aga pane täiega!

Siim

Postitatud: 12 Juun, 2010 0:22
Postitas T-62
Joss Metsast kirjutas:Vaadates (kadedusega) sinu tempot on 20 karpi sobivalt juulikuu lõpuni nokitsemist :lol:
. . . ja siis algab puhkus :roll: