243. leht 430-st

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 15 Sept, 2023 16:27
Postitas an2
https://www.delfi.ee/artikkel/120232076 ... skeeritaks

Korobeinik hakkas Dozdi saates autode retsimise koha pealt Eesti nimel vabandama. :wall:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 15 Sept, 2023 17:37
Postitas AMvA
ruger kirjutas: 15 Sept, 2023 14:17 orkide keskpank tõstis baasintressi 13% peale
🇷🇺 Central Bank: the key rate has been increased from 12% to 13%.
The interest rate was only 7.5% only a couple of months ago.
🇷🇺 Ruble is devaluating & Putin keeps printing money to hide the effects of sanctions.
🔥 🔥 Things are getting worse for Russia

EST
🇷🇺 Keskpank: baasintressi on tõstetud 12%-lt 13%-le.
Intress oli veel paar kuud tagasi vaid 7,5%.
🇷🇺 Rubla devalveerub ja Putin jätkab raha trükkimist, et varjata sanktsioonide mõju.
🔥 🔥 Venemaa jaoks lähevad asjad hullemaks
https://twitter.com/officejjsmart/statu ... 5177682075

orkide teemanditööstus saab janauarist 2024 G7-lt peale sanktsioonid
The #G7 countries will announce an indirect ban on the supply of #Russian diamonds in the next 2-3 weeks, Reuters reports. The restrictions will come into force in January.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1702614998898376832

USA tegemistest

Pärast üle poole aasta kestnud ettevalmistusi, diplomaatide ja luure kaasamist asusid USA võimud Venemaa suurimaid sanktsioonidevastaseid keskusi likvideerima.

USA sanktsioonide uus voor, mis jõustus neljapäeval ja on 2023. aasta suurimate seas, on suunatud kanalite lõikamisele, mille kaudu sanktsioneeritud kõrgtehnoloogilised tooted Venemaale sisenevad, vahendas Wall Street Journal, viidates Joe Bideni administratsiooni ametnikele.
Jutt käib kiipidest, aga ka satelliitide ja navigatsiooniseadmete osadest, mida Kreml jätkab läänest ostmist Hiinas, Türgis, Ungaris ja Araabia Ühendemiraatides asuvate vahendajate võrgustiku kaudu.

Nende 150 üksuse ja isiku hulgas, kelle suhtes USA sanktsioonid on langenud, on Türgi ettevõtted, kes Ameerika andmetel tarnisid enam kui 100 tarnet Venemaa ettevõtetele, mis on seotud sõjaliste droonide ja tiibrakettide tootmisega.

Mustadesse nimekirjadesse sattusid ka kaks Soome ettevõtet ning nende tippjuhid Prantsusmaalt ja Eestist, ütles asjaga kursis olev ametnik WSJ-le. Siberica ja Luminor saatsid Venemaale droonikaamerad, kõrge eraldusvõimega optilisi filtreid ja liitiumakusid. Nende kaupade saajad olid sõjatööstuskompleksiga seotud Venemaa struktuurid.

Lisaks vahendusettevõtetele määrati sanktsioonid Ak Bars Bankile, millest sai üks Venemaa peamisi arvelduskeskusi AÜE-s. Eelmisel aastal hakkas pank, mis enne sõda kuulus Tatarstani valitsusele, tegema tehinguid dirhamites ja avas korrespondentkontod kahes Dubai pangas.

Nüüd on Venemaa Föderatsioonis varade edetabelis 25 parema hulgas olev pank valuutatehingutest ära lõigatud: reedel hoiatas ta, et lõpetab väljaminevad valuutaülekanded ning dollarite, eurode ja dirhamide vahetamise.

USA sanktsioonidele eelnesid arvukad Ameerika diplomaatide visiidid Lähis-Itta, mille käigus veendati kohalikke ametnikke jagama luureandmeid. Nende konsultatsioonide tulemusena palkab Bideni administratsioon prokuröridest ja kriminaaluurijatest koosneva meeskonna, kirjutab WSJ: nad teevad koostööd USA justiitsministeeriumi ja USA kaubandusministeeriumiga, mis vastutavad ekspordikontrolli eest.
https://www.moscowtimes.ru/2023/09/15/s ... yu-a107107
Mis jura see on?
Luminor on pank. Pank ei tegele kaubandusega.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 15 Sept, 2023 17:47
Postitas lootsik
Vaatab siis ise järgi. Luminor Oy ilusti kirjas.
https://home.treasury.gov/news/press-releases/jy1731

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 15 Sept, 2023 17:58
Postitas Qwerty226
lootsik kirjutas: 15 Sept, 2023 17:47 Vaatab siis ise järgi. Luminor Oy ilusti kirjas.
https://home.treasury.gov/news/press-releases/jy1731
+Luminor OY on logistika ettevõte (http://luminor.fi/)

Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri

Postitatud: 16 Sept, 2023 10:43
Postitas Peeter
Runkel kirjutas: 16 Sept, 2023 10:23 Kui konfiskeerimiseks leitakse juriidiline lahendus, küll siis venelane Eesti kodanike ja ettevõtjate vara vastu konfiskeerib. Vene äri riskid, ei midagi ootamatut.
Aga edasi? Emexisse pressi alla? Oksjonile? Aga neid ei saa ju legaalselt arvele? Müüd orklandi tagasi? Ma pakun, et enamus neist autodest ei oma CE-sertifikaati. Need on kas tehtud orklandis või toodetud orklandi turule suunamiseks ja seal ei ole CE-sertifikaadi olemasolu nõutud. Kui riik ei pane ise neid arvele (ei garanteeri arvele saamist), siis heal juhul ehk sobivad varuosadeks. Ostes ehk ainuke variant need välja viia Eestist, aga kuhu? .....orklandi ainult.

Ja mis siis peale seda edasi saab? Kas siis hakkame hakkame ka vallasvara konfiskeerima? Ja seda siis prügimäele vedama või põletis põletama?

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 16 Sept, 2023 10:47
Postitas ruger
Irkutski piirkonnas võttis naftatöötlusfirma üle relvastatud eraturvafirma...VIDEO

Several dozen representatives of private security companies in camouflage seized the territory of the Dulisima oil company in the Irkutsk region of russia. A video from the site shows PSC soldiers firing in the air and forcing the company's employees to the ground. Russian media sources claim that this is no ordinary raid and that things are more complicated. In principle, we do not need to go into details. The main thing is, there will be more and more of such guys with machine guns hopping around russia, and more and more issues in the rf will be resolved precisely this way.
EST
Mitukümmend eraturvafirmade laigulises vormiriietuses esindajat vallutasid Venemaal Irkutski oblastis naftakompanii Dulisima territooriumi. Saidilt pärit videol on näha, kuidas PSC sõdurid tulistavad õhku ja sunnivad ettevõtte töötajaid maapinnale. Vene meediaallikad väidavad, et tegemist pole tavalise haaranguga ja asjad on keerulisemad. Põhimõtteliselt ei pea me detailidesse laskuma. Peaasi, et selliseid kuulipildujatega mehi hakkab Venemaal ringi hüppama üha rohkem ja järjest rohkem probleeme RF-is lahendatakse just nii.
https://twitter.com/Gerashchenko_en/sta ... 1722833220

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 16 Sept, 2023 14:38
Postitas Kriku
Noh, meil ajas ka Meelis Lao "McDonaldsist" töötajad välja. Ikka juhtub.

Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri

Postitatud: 16 Sept, 2023 16:28
Postitas Walter2
Peeter kirjutas: 16 Sept, 2023 10:43 Aga edasi? Emexisse pressi alla? Oksjonile? Aga neid ei saa ju legaalselt arvele? Müüd orklandi tagasi? Ma pakun, et enamus neist autodest ei oma CE-sertifikaati. Need on kas tehtud orklandis või toodetud orklandi turule suunamiseks ja seal ei ole CE-sertifikaadi olemasolu nõutud. Kui riik ei pane ise neid arvele (ei garanteeri arvele saamist), siis heal juhul ehk sobivad varuosadeks. Ostes ehk ainuke variant need välja viia Eestist, aga kuhu? .....orklandi ainult.
Alati on võimalus need saanid anda Ukrainat aitavate mittetulundusühingute käsutusse, kes need roheliseks võõpavad ja Ukrainasse võitlejatele toimetavad. Autode vajadus on suur. Vähemalt dematerialiseeruvad seal õige asja eest.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 16 Sept, 2023 18:18
Postitas eeru
Mis seal tegelikult juhtus...
В настоящее время среди кредиторов банкротной «Дулисьмы» числятся «Россельхозбанк» (требования составляют 52,6 млрд рублей) и Генпрокуратура РФ (169 млрд рублей). Примечательно, что летом арбитраж Москвы разрешил «Россельхозбанку» продать 99,9% НК «Дулисьма» из-за ее долга.
https://pravdaurfo.ru/polnotekst/440168 ... v-ochered/

Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri

Postitatud: 16 Sept, 2023 22:06
Postitas AMvA
Peeter kirjutas: 16 Sept, 2023 10:43
Runkel kirjutas: 16 Sept, 2023 10:23 Kui konfiskeerimiseks leitakse juriidiline lahendus, küll siis venelane Eesti kodanike ja ettevõtjate vara vastu konfiskeerib. Vene äri riskid, ei midagi ootamatut.
Aga edasi? Emexisse pressi alla? Oksjonile? Aga neid ei saa ju legaalselt arvele? Müüd orklandi tagasi? Ma pakun, et enamus neist autodest ei oma CE-sertifikaati. Need on kas tehtud orklandis või toodetud orklandi turule suunamiseks ja seal ei ole CE-sertifikaadi olemasolu nõutud. Kui riik ei pane ise neid arvele (ei garanteeri arvele saamist), siis heal juhul ehk sobivad varuosadeks. Ostes ehk ainuke variant need välja viia Eestist, aga kuhu? .....orklandi ainult.

Ja mis siis peale seda edasi saab? Kas siis hakkame hakkame ka vallasvara konfiskeerima? Ja seda siis prügimäele vedama või põletis põletama?
Tehakse neile millel ei ole COC tõendit ühekordne tüübikinnitus ja asi vask.

Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri

Postitatud: 16 Sept, 2023 22:52
Postitas ruger
Millegist peavad ju tavaorkid ka seda sõda ja tekitatud kahjusid kinni maksma. Ja maksta tuleb neil aastakümneid(vähemalt 40-50 aastat). Aeg alustada. Ehk saavad aru, mida nad toetavad.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 16 Sept, 2023 22:55
Postitas eeru
Libauudise algallikas.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B8%D1%87
Ukrainian patriot. Advisor to the Minister of Internal Affairs of Ukraine. Founder of the Institute of the Future. Official enemy of Russian propaganda.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 16 Sept, 2023 23:11
Postitas ruger
Järjekordne lennuk tegi hädamaandumise orkistanis-hüdraulika probleemide tõttu. Kuskilt peavad ju varuosad tulema olemasolevatele lennukitele.

Russia: For the 2nd time in just a few days, an Ural Airlines passenger plane had to make an emergency landing in the boondocks due to a hydraulics failure.
Pilt
https://twitter.com/igorsushko/status/1 ... 5134465085

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 16 Sept, 2023 23:52
Postitas ruger
orkid saatsid esimest korda ilma jäälõhkujateta Põhja mereteele 2 tankerit, millel puudusid nii topeltseinad, kui jääklass.

Esimest korda on Venemaa lubanud kahel kindlustamata tankeril naftat läbi Põhjamere tee transportida. See võib viia katastroofini

Jutt on tankeritest Leonid Lozast ja NS Bravost, kirjutab Financial Times. Septembri alguses lahkusid nad Hiinasse "läbi ühe kõige ohtlikuma jääkäigu planeedil". Laevad ei ole "jääklass" ja neil "pole võimeline naftareostusele reageerima", teatas väljaanne.

Laevanduseksperdid, kellega Financial Times rääkis, usuvad, et sellised laevad saavad Põhjamere marsruudil väiksema riskiga liigelda vaid õhukese jääkatte korral – septembris ja oktoobris. Isegi siis võivad jäätükid nende kered hävitada.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1703034021079306302

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 17 Sept, 2023 8:09
Postitas tähenärija
ruger kirjutas: 16 Sept, 2023 23:52 orkid saatsid esimest korda ilma jäälõhkujateta Põhja mereteele 2 tankerit, millel puudusid nii topeltseinad, kui jääklass.

Esimest korda on Venemaa lubanud kahel kindlustamata tankeril naftat läbi Põhjamere tee transportida. See võib viia katastroofini

Laevanduseksperdid, kellega Financial Times rääkis, usuvad, et sellised laevad saavad Põhjamere marsruudil väiksema riskiga liigelda vaid õhukese jääkatte korral – septembris ja oktoobris. Isegi siis võivad jäätükid nende kered hävitada.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1703034021079306302
Akf Põhja-jäämeres olevat mereteed nimetatakse Põhja-mereteeks. Põhja-Jäämerd võib lühendada Jäämereks, kuid mitte Põhjamereks, sest Põhjameri asub, Euroopas, Taani, Madalmaade, Ühendkuningriigi ja Norra vahel. Jäämerd Põhjamereks ja Põhja -mereteed, põhjamere teeks nimetades on kogu tekst geograafiliselt arusaamatu. Vabandust tähe närimise pärast, aga see tundub oluline, teksti selguse mõttes.