27. leht 666-st
Postitatud: 17 Aug, 2010 13:00
Postitas Troll
gruppen kirjutas:Reaktiivvarrast polnud küljes, või oli pooleks? Pole kunagi näinud, et korv alla välja ei tule

Mis reaktiivvarras GAZ-52-l? Iga juhul polnud asi selles.
Postitatud: 17 Aug, 2010 13:45
Postitas gruppen
Ehk siis see varras mis hoiab mootorit sõitmast edasi tagasi, nii Gaz 51-l kui ka 52-l on see küljes. Kinnitus mootori vasakul küljel, kohe sidurikoja ees. Varda eesmine kinnitus raami põiktalas.
Postitatud: 18 Aug, 2010 21:02
Postitas Troll
No kas ei tule kellelegi ideesid? Vihjeks vene värk, bardakk, tootmispraak.
Postitatud: 19 Aug, 2010 7:41
Postitas Janka
Eks see raamitala oli siis ehk 180 kraadi valesti sinna vahele istutatud?
Kõver nigut banaan, kõverus valepidi, võta lahti, keera õigeks, uuesti kinni ja kõik laabub edaspidigi.
Muud targemat ei oska pakkuda. 52-ga minimaalsed kogemused kah, ainult rooli tollel kutsikal keeratud

Postitatud: 19 Aug, 2010 17:12
Postitas Troll
Täpselt! Just see risttala (
detail nr 49) oligi tehases valepidi pandud, süvend vaatas tahasuunas, esiserv aga oli sirge, seetõttu korv läbi ei mahtunudki. Tubli!

Postitatud: 13 Sept, 2010 13:14
Postitas von manstein
Sai ühel objektil kondamas käidud.
Muuseas sai sisse astutud kolmest agregaadist koosnevasse jõujaama.
Huvi tekitasid diiselmootorid.
Sisselase näib olevat varustatud mahtkompressoriga ja suundub otse mootoriplokki. Mootor on ilmselgelt kuivkarteriga ja varustatud välise õlimahutiga.
Klapikambrikaas sai huvi pärast maha kruvitud ja avanes selline vaade:
Kuna kõrgsurvepumpa tuvastada ei õnnestunud, päriks teadjamate käest, kas tegu on nn.pumppihustitega, mis saavad käituse keskmise nookuri vahendusel?
Et tegu siis kahetaktilise diisliga JAAZ 204. Ehk oleks mõni ehitust tutvustav link välja pakkuda?
Postitatud: 13 Sept, 2010 17:50
Postitas Janka
Alusta näiteks siit:
http://remdiesel.ucoz.ru/forum/4-16-1
Kui vene keel heaste suus, siis samasuguse hää huvi korral saad sealtsamast varsti teada, kuidas pääseb tolle foorumi "adminni osakonda" ja tollest leiad juba rohkem lugemist vene pump-pihustitega töötava leiutise remondi, reguleerimise ja hoolduse kohta.
Kui seegi lugu loetud, siis oled juba nats targem.
Hääd otsimise ja avastamise õnne!
Postitatud: 25 Nov, 2010 23:17
Postitas jackpuuk
Noh kallid kamraadid, täna sai jälle 1 müsteerium lahendatud.
Esiveoline Honda, topeltõõtsadega esisillas. Aeglasel manööverdamisel (kui rattaid palju välja keerad, nagu külgboksi tagurdamisel) kadusid pidurid ära. Piduri peapump vahetatud 2 korda. Mõne korra pedaali sõkkumise järel tulid pidurid tagasi, sirgel ja vähesemal pööramisel toimisid-toimivad pidurid ülihästi. Jama algas peale regullitavate amortide vahetamist originaalide vastu. Õli kusagilt ei lekkinud jne.
Laske tulla

.
Postitatud: 26 Nov, 2010 11:41
Postitas UR
Pidurisadulatesse minevad kummivoolikud? On neid vaadatud mis asendis on kui rattad välja pöörata, kas ei murra kuskilt?
Postitatud: 26 Nov, 2010 13:45
Postitas Arnold
Ehk oleks mõni ehitust tutvustav link välja pakkuda?
Pakuks ühe teise lingi
http://www.asbest.ee/
Postitatud: 27 Nov, 2010 23:26
Postitas jackpuuk
UR kirjutas:Pidurisadulatesse minevad kummivoolikud? On neid vaadatud mis asendis on kui rattad välja pöörata, kas ei murra kuskilt?
Ma olen nende viguritega ammusest ajast tuttav, kutt küsis foorumis (tema ka vahetas peapumpa 2 korda), õnneks liigub ta minu kandis suht tihti. Hüppasin ise rooli, väike manööverdamine parkimisplatsil ja garaazi tagasi. Viga oli esiteljel, täpne tuvastamine võttis aega vähem kui kümme minutit, 15 minti läks lõplikuks remondiks (varuosa oli õnneks olemas). Vihjeks, kõik detailid olid terved, vihje on ka minu algses küsimuses-seletuses olemas.

Postitatud: 28 Nov, 2010 1:30
Postitas plekkpea
Vollad jäid kuskile rataste väljapööramisel vahele kinni st. voolik suruti kokku?
Postitatud: 28 Nov, 2010 12:09
Postitas jackpuuk
plekkpea kirjutas:Vollad jäid kuskile rataste väljapööramisel vahele kinni st. voolik suruti kokku?
Midagi sinnapoole, kuid pole õige. Pidurid toimisid kuni rataste välja pööramiseni, seejärel aga pidid korra-paar pumpama, siis tulid pidurid tagasi. Pidureid peal hoides võisid mõlemale poole rattaid välja keerata, midagi ei juhtunud, kui aga rattad keerasid välja peale pedaali vabastamist, siis uuesti vajutades kukkus pedaal kolksuga põhja

.
Postitatud: 28 Nov, 2010 14:12
Postitas EOD
Seda automarki ei tunne, seega ei oska kinnitada, mis nimelt, kuid miski tiris pööramisel pidurisadulat. Seega suruti töösilindri kolb sisse ja klotside vastu ketast surumiseks tuli mitu korda pidurit pumbata. Rataste pööramisel vajutatud piduriga jäid klotsid surutuks vastu ketast ja kõik toimis.

Postitatud: 28 Nov, 2010 16:05
Postitas Manurhin
Ega seda pidurisadulat peale vooliku miski muu loogiliselt võttes nagu sikutada ei saa. Kui just kässer esiratastele ei mõju nagu nt. L-seeria Subarul või SAAB-idel.