Militaartehnilised kurioosumid...
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
http://www.kristofmeunier.fr/pm0834083.JPG
Kiirus 7M ja seda ühe mootoriga
Ja joodiku pilgu läbi:
http://www.kristofmeunier.fr/pm0907979.JPG
Ja nii seda BV 141 kasutati: die alle nicht zum Einsatz gelangten und nur von Werkpiloten geflogen wurden.
Kiirus 7M ja seda ühe mootoriga
Ja joodiku pilgu läbi:
http://www.kristofmeunier.fr/pm0907979.JPG
Ja nii seda BV 141 kasutati: die alle nicht zum Einsatz gelangten und nur von Werkpiloten geflogen wurden.
Mina küll ei võta endale julgust Õuna Matit ja Harris Ustavit kõne all oleva kirjelduse pärast nüpeldama hakata. Samamoodi võib ju ka see saksakeelne tsitaat ekslik olla, kuigi loogika ütleb, et saksa allikad peaksid Saksamaa asjades kõige kompetentsemad olema. Paraku toob elu iga päev ka vastupidiseid näiteid.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
- Site Admin
- Postitusi: 5706
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Ühegi teksti, ei raamatu ega interneti oma, lugemisel ei tohiks kaotada kriitikavõimet
Nagu juba viidatud BV 141 ei leidnud kasutamist lahinglennukina. Seda toodeti üldse suurusjärgus ca 4-5 prototüüpi ja kümmekond seerialennukit.
Asümmeetrilise konfiguratsiooni valikul lähtuti lennuki tellimusel antud konkursitingimustest - 1-mootoriline luurelennuk maksimaalselt heade vaatlemisvõimalustega vaatlejale ja pardalaskurile.
Ja asümmeetriline konstruktsioon andis lennukile peamiselt 2 eelist
- kompenseeris 1-mootorilisele lennukile omase propelleri pöörlemissuunalise kõrvalekaldumise stardil ning maandumisel
- ning tõesti - parima nähtavuse vaatlejale ning laskurile.
Kuid konstruktsioon oli liiga revolutsiooniline ka Luftwaffe jaoks. Tänu tehase enda initsiatiivile toodeti esimesed prototüübid. Hiljem tellis Lennudusministeerium veel mõned lennukid lisaks.
Vastase õhutõrje ei saanud aga lasta ühtegi neist. Lennuväljadelt korjasid hiljem inglased ning ameeriklased selle lennuki juppe kokku. Inglased olid vist saanud enam-vähem OK lennuki. Ei tea kahjuks, kas nad sel ka lennata said...

Nagu juba viidatud BV 141 ei leidnud kasutamist lahinglennukina. Seda toodeti üldse suurusjärgus ca 4-5 prototüüpi ja kümmekond seerialennukit.
Asümmeetrilise konfiguratsiooni valikul lähtuti lennuki tellimusel antud konkursitingimustest - 1-mootoriline luurelennuk maksimaalselt heade vaatlemisvõimalustega vaatlejale ja pardalaskurile.
Ja asümmeetriline konstruktsioon andis lennukile peamiselt 2 eelist
- kompenseeris 1-mootorilisele lennukile omase propelleri pöörlemissuunalise kõrvalekaldumise stardil ning maandumisel
- ning tõesti - parima nähtavuse vaatlejale ning laskurile.
Kuid konstruktsioon oli liiga revolutsiooniline ka Luftwaffe jaoks. Tänu tehase enda initsiatiivile toodeti esimesed prototüübid. Hiljem tellis Lennudusministeerium veel mõned lennukid lisaks.
Vastase õhutõrje ei saanud aga lasta ühtegi neist. Lennuväljadelt korjasid hiljem inglased ning ameeriklased selle lennuki juppe kokku. Inglased olid vist saanud enam-vähem OK lennuki. Ei tea kahjuks, kas nad sel ka lennata said...
Väike täpsustus. "Gaasi andmisel" kaldub lennuk propelleri pöörlemisele vastassuunas ja tagant vaadates päripäeva pöörleva propelleriga lennuk pöördub vasakule.toomas tyrk kirjutas: - kompenseeris 1-mootorilisele lennukile omase propelleri pöörlemissuunalise kõrvalekaldumise stardil ning maandumisel
-
- Site Admin
- Postitusi: 5706
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
EOD kirjutas: Väike täpsustus. "Gaasi andmisel" kaldub lennuk propelleri pöörlemisele vastassuunas ja tagant vaadates päripäeva pöörleva propelleriga lennuk pöördub vasakule.

Toomas@häbi...
Ise füüsika eriklassi lõpetanud



- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Kolmerattalised monstrumid.
Lühiülevaade erinevatest kolmerattalistest

1944 aastal Shermani baasil valmistatud kolmerattaline imeriist, et puhastada maapinda miinidest. Sama aasta sügisel arendustööd peatati.

1942 aastal Sakslaste poolt valmistatud sarnane aparaat - Alkett-Raümgerät. Antud soomuk oli relvastatud kahe kuulipildujaga. Kuipalju sellist aparaati kasutati pole teada, küll aga õnnestus 1945 aastal nõukogude vägedel üks selline enda kätte saada. Praegu asub see Venemaal Kubinka muuseumis.

1914-15 Venemaal insener N.N.Lebedenko poolt konstrueeritud kolmerattaline 'Tsaar' tank osutus maastikul liikumiseks sobimatuks ning projekt lõpetati 1916 a.

1916-17 a valmis Saksamaal Treffas-Wagen. Tegemist oli vaid ühe prototüübiga ning sellegi eksistents jäi lühikeseks. 1917 a kiitis Saksamaa kaitseministeerium heaks oopis A7V soomusmasina milletõttu Treffas-Wageni edasine arendus peatati.

Tegemist on 150 tonnise Holti soomusmasinaga(prototüübiga) mis valmis aastatel 1916-17. Edasiliikumiseks oli see monstrum varustatud kahe aurumootoriga - üks kummagi suure ratta tarvis.

1944 aastal Shermani baasil valmistatud kolmerattaline imeriist, et puhastada maapinda miinidest. Sama aasta sügisel arendustööd peatati.

1942 aastal Sakslaste poolt valmistatud sarnane aparaat - Alkett-Raümgerät. Antud soomuk oli relvastatud kahe kuulipildujaga. Kuipalju sellist aparaati kasutati pole teada, küll aga õnnestus 1945 aastal nõukogude vägedel üks selline enda kätte saada. Praegu asub see Venemaal Kubinka muuseumis.

1914-15 Venemaal insener N.N.Lebedenko poolt konstrueeritud kolmerattaline 'Tsaar' tank osutus maastikul liikumiseks sobimatuks ning projekt lõpetati 1916 a.

1916-17 a valmis Saksamaal Treffas-Wagen. Tegemist oli vaid ühe prototüübiga ning sellegi eksistents jäi lühikeseks. 1917 a kiitis Saksamaa kaitseministeerium heaks oopis A7V soomusmasina milletõttu Treffas-Wageni edasine arendus peatati.

Tegemist on 150 tonnise Holti soomusmasinaga(prototüübiga) mis valmis aastatel 1916-17. Edasiliikumiseks oli see monstrum varustatud kahe aurumootoriga - üks kummagi suure ratta tarvis.
[img]http://www.hot.ee/xawa/6363.jpg[/img]
Üks huvitav relvasüsteem lennukil:
http://englishrussia.com/?p=1992
http://englishrussia.com/?p=1992
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Hea lause:Faust kirjutas:Üks huvitav relvasüsteem lennukil:
http://englishrussia.com/?p=1992
During the WW2 Russian Army was using a “Fire Hedgehog” - the set of 88 Tommy-gun alike machine guns loaded into a plane. It was used at low attitude flights to effectively saw off hundreds of enemy soldiers
Eks seda ehk katsetati, aga vaevalt et kasutati ehk siis ingliskeelne jutt täielik jama.
Pererburi Suurtükimuuseumis.
Oli/on näitus sm. Kalaznikovi elutööst,nurgas oli PPS,mis paigutati püsti kolmjalale kaeviku põhja ja toru otsa oli lisatud "suunaja" nagu silokombaini lont,mis siis suusnas kuule vertikaalolekust horisontaali,pealetungivate vaenlaste pihta.
Kas liikme "Karukese" pildistamise ajal oli selline kaadervärk seal?
Kas liikme "Karukese" pildistamise ajal oli selline kaadervärk seal?
It was used at low attitude flights... - Seda kasutati madala suhtumisega lendudel
, ju siis ikka low altitude flights...
Mitte küll kurioossum, kuna seda kasutati ka edukalt sõjategevuses (k.a. Normandia rannikul), kuid samuti metsikult surma külvav relv LCT (R) - GRASSHOPPER ('Rohutirts'), rohkem kui tuhande raketiga põrgumasin.




Mitte küll kurioossum, kuna seda kasutati ka edukalt sõjategevuses (k.a. Normandia rannikul), kuid samuti metsikult surma külvav relv LCT (R) - GRASSHOPPER ('Rohutirts'), rohkem kui tuhande raketiga põrgumasin.



[img]http://www.hot.ee/xawa/6363.jpg[/img]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist