27. leht 96-st

Postitatud: 05 Juun, 2008 12:06
Postitas Würger 190G
Veel BLOHM und VOSS ebasümmeetrilisi:



http://www.geocities.com/asymmetrics/bv.htm

Postitatud: 05 Juun, 2008 12:29
Postitas Würger 190G
http://www.kristofmeunier.fr/pm0834083.JPG

Kiirus 7M ja seda ühe mootoriga


Ja joodiku pilgu läbi:

http://www.kristofmeunier.fr/pm0907979.JPG


Ja nii seda BV 141 kasutati: die alle nicht zum Einsatz gelangten und nur von Werkpiloten geflogen wurden.

Postitatud: 05 Juun, 2008 13:53
Postitas asjaajaja
Mina küll ei võta endale julgust Õuna Matit ja Harris Ustavit kõne all oleva kirjelduse pärast nüpeldama hakata. Samamoodi võib ju ka see saksakeelne tsitaat ekslik olla, kuigi loogika ütleb, et saksa allikad peaksid Saksamaa asjades kõige kompetentsemad olema. Paraku toob elu iga päev ka vastupidiseid näiteid.

Postitatud: 05 Juun, 2008 14:06
Postitas Würger 190G
Seda minagi, netis tuulates asi tugevalt segane, kuid kisub selle poole, et ükski BV-141 lahingulende ei sooritanud.
H Ustav pole mingi autoriteet ja Õuna Mati lemmikteema on kõik, mis merega seotud. Ja üldse see raamat, mida mainite, tehti nats kiirustades ja sellest ka nii mõnigi lapsus.

Postitatud: 05 Juun, 2008 22:03
Postitas toomas tyrk
Ühegi teksti, ei raamatu ega interneti oma, lugemisel ei tohiks kaotada kriitikavõimet :wink:

Nagu juba viidatud BV 141 ei leidnud kasutamist lahinglennukina. Seda toodeti üldse suurusjärgus ca 4-5 prototüüpi ja kümmekond seerialennukit.

Asümmeetrilise konfiguratsiooni valikul lähtuti lennuki tellimusel antud konkursitingimustest - 1-mootoriline luurelennuk maksimaalselt heade vaatlemisvõimalustega vaatlejale ja pardalaskurile.

Ja asümmeetriline konstruktsioon andis lennukile peamiselt 2 eelist
- kompenseeris 1-mootorilisele lennukile omase propelleri pöörlemissuunalise kõrvalekaldumise stardil ning maandumisel
- ning tõesti - parima nähtavuse vaatlejale ning laskurile.

Kuid konstruktsioon oli liiga revolutsiooniline ka Luftwaffe jaoks. Tänu tehase enda initsiatiivile toodeti esimesed prototüübid. Hiljem tellis Lennudusministeerium veel mõned lennukid lisaks.

Vastase õhutõrje ei saanud aga lasta ühtegi neist. Lennuväljadelt korjasid hiljem inglased ning ameeriklased selle lennuki juppe kokku. Inglased olid vist saanud enam-vähem OK lennuki. Ei tea kahjuks, kas nad sel ka lennata said...

Postitatud: 05 Juun, 2008 22:53
Postitas EOD
toomas tyrk kirjutas: - kompenseeris 1-mootorilisele lennukile omase propelleri pöörlemissuunalise kõrvalekaldumise stardil ning maandumisel
Väike täpsustus. "Gaasi andmisel" kaldub lennuk propelleri pöörlemisele vastassuunas ja tagant vaadates päripäeva pöörleva propelleriga lennuk pöördub vasakule.

Postitatud: 05 Juun, 2008 23:01
Postitas toomas tyrk
EOD kirjutas: Väike täpsustus. "Gaasi andmisel" kaldub lennuk propelleri pöörlemisele vastassuunas ja tagant vaadates päripäeva pöörleva propelleriga lennuk pöördub vasakule.
:oops: Juba Maurus rääkis, et igale jõule mõjub sellele võrdne vastujõud. Või kes see füüsikaõpetaja tema koolis seal oli...

Toomas@häbi...
Ise füüsika eriklassi lõpetanud :roll: :oops: :oops:

Postitatud: 06 Juun, 2008 10:11
Postitas asjaajaja
Würgerile
Kas see "linnuke" Sinu lingil, mis 7M tegi, on "Blackbirdi" (SR-71) sugulane?

Postitatud: 06 Juun, 2008 12:02
Postitas Würger 190G
asjaajaja kirjutas:Würgerile
Kas see "linnuke" Sinu lingil, mis 7M tegi, on "Blackbirdi" (SR-71) sugulane?
Mingi vend photoshopis tegi neist sugulased.

Kolmerattalised monstrumid.

Postitatud: 07 Juun, 2008 0:12
Postitas xawa
Lühiülevaade erinevatest kolmerattalistest


Pilt

1944 aastal Shermani baasil valmistatud kolmerattaline imeriist, et puhastada maapinda miinidest. Sama aasta sügisel arendustööd peatati.


Pilt

1942 aastal Sakslaste poolt valmistatud sarnane aparaat - Alkett-Raümgerät. Antud soomuk oli relvastatud kahe kuulipildujaga. Kuipalju sellist aparaati kasutati pole teada, küll aga õnnestus 1945 aastal nõukogude vägedel üks selline enda kätte saada. Praegu asub see Venemaal Kubinka muuseumis.


Pilt

1914-15 Venemaal insener N.N.Lebedenko poolt konstrueeritud kolmerattaline 'Tsaar' tank osutus maastikul liikumiseks sobimatuks ning projekt lõpetati 1916 a.


Pilt

1916-17 a valmis Saksamaal Treffas-Wagen. Tegemist oli vaid ühe prototüübiga ning sellegi eksistents jäi lühikeseks. 1917 a kiitis Saksamaa kaitseministeerium heaks oopis A7V soomusmasina milletõttu Treffas-Wageni edasine arendus peatati.


Pilt

Tegemist on 150 tonnise Holti soomusmasinaga(prototüübiga) mis valmis aastatel 1916-17. Edasiliikumiseks oli see monstrum varustatud kahe aurumootoriga - üks kummagi suure ratta tarvis.

Postitatud: 07 Juun, 2008 0:43
Postitas xawa
Lendavad allveelaevad.


Pilt
Venemaa


Pilt
USA

Postitatud: 06 Juul, 2008 23:46
Postitas Faust
Üks huvitav relvasüsteem lennukil:
http://englishrussia.com/?p=1992

Postitatud: 08 Juul, 2008 12:37
Postitas Würger 190G
Faust kirjutas:Üks huvitav relvasüsteem lennukil:
http://englishrussia.com/?p=1992
Hea lause:
During the WW2 Russian Army was using a “Fire Hedgehog” - the set of 88 Tommy-gun alike machine guns loaded into a plane. It was used at low attitude flights to effectively saw off hundreds of enemy soldiers

Eks seda ehk katsetati, aga vaevalt et kasutati ehk siis ingliskeelne jutt täielik jama.

Pererburi Suurtükimuuseumis.

Postitatud: 08 Juul, 2008 12:57
Postitas ivanorav
Oli/on näitus sm. Kalaznikovi elutööst,nurgas oli PPS,mis paigutati püsti kolmjalale kaeviku põhja ja toru otsa oli lisatud "suunaja" nagu silokombaini lont,mis siis suusnas kuule vertikaalolekust horisontaali,pealetungivate vaenlaste pihta.
Kas liikme "Karukese" pildistamise ajal oli selline kaadervärk seal?

Postitatud: 08 Juul, 2008 14:34
Postitas xawa
It was used at low attitude flights... - Seda kasutati madala suhtumisega lendudel ;), ju siis ikka low altitude flights...

Mitte küll kurioossum, kuna seda kasutati ka edukalt sõjategevuses (k.a. Normandia rannikul), kuid samuti metsikult surma külvav relv LCT (R) - GRASSHOPPER ('Rohutirts'), rohkem kui tuhande raketiga põrgumasin.

Pilt

Pilt

Pilt