29. leht 666-st
Postitatud: 21 Mär, 2011 14:30
Postitas davidsoniharald
Pidurivoolik, mis seest vigaseks muutunud ja töötab klapina, lastes ühte pidi õli läbi aga teistpidi mitte.
Postitatud: 21 Mär, 2011 15:40
Postitas jackpuuk
davidsoniharald kirjutas:Pidurivoolik, mis seest vigaseks muutunud ja töötab klapina, lastes ühte pidi õli läbi aga teistpidi mitte.
Vastikud olete

, nii see oligi, esiteks kahtlustasin peapumbas paiste läinud mansetti, sest mõlemad esimesed peal (seda vigurit on ette tulnud, eriti kui mõni ajuhiiglane näituseks mootoriõli pidurivedelikule lisab). Kutt kontrollis peapumba üle, vabastatud piduripedaali korral liikus õhk toruaugust ilusti anumasse, seega jäi ainukese variandina pidurivoolikud. Kahtlema pani muidugi see, et need korraga lagunesid. Hiljem netist uurides selgus, et olevat suht tavaline viga neil, sest tegemist pmst. juba uunikumiga ja vanus oma töö teinud. Praeguseks kogu süsteem suruõhuga läbi puhutud ja uued voolikud küljes, omanik on very happy

.
Postitatud: 27 Apr, 2011 18:53
Postitas Manurhin
Vaatan, et see teema siin kuidagi soiku vajunud. Panen siis ise ühe "mõistatuse". Tehnika siis sedapuhku Subaru L-series. Selline:

Ja probleem siis selline. Mootor kipub sõidu ajal kuumaks minema. Temperatuurinäitaja veel päris punase ala peale ei roni, aga sinna lähedale juba küll. Ma siin selle masinaga juba ca. 10000 km läbi sõitnud... No ei osanud alguses midagi arvata. Maapiirkonnas kodust 15 km kaugusel viinamarjaistanduses tööl käies polnud häda midagi, seega algul arvasin, et lihtsalt linnaliikluse omapära (ühe foori tagant teise taha jne.). Väike jahutusvedeliku lõhn oli autos küll, aga seda pisut lekkiva soojenduse radiaatori tõttu. Sai ikka aeg-ajalt selle rohelise "mahlakese" taset ka kontrollitud ja vahel paisupaaki natuke juurde niristatud. Ostsin bensujaamast isegi igaks juhuks pudeli
leak-stop-i ja tahtsin selle süsteemi valada, aga selgus, et radiaator oli korgini täis ja polnud seal lihtsalt ruumi. Ja mõned päevad hiljem hakkaski see ülekuumenemine pihta. Ja selgus, et radikas oli vaba ruumi oma paari liitri jagu. Küll vahtisin auto alla... No mitte tilkagi kuskilt ei tilgu. Ei sooja, ei külma, ei töötava ega seisva mootoriga. Mootoriõli ilus, auru summutist ei tule, kõik silindrid töötavad, radiaatori lõdvikud ka OK... Ventilaator toimib, termostaat funkab. No lõpuks pika otsimise peale leidsin vea üles. Mida arvte, mis viga oli?
Postitatud: 27 Apr, 2011 20:59
Postitas kangelaspioneer
Veepumba labad murdunud?
Postitatud: 28 Apr, 2011 6:17
Postitas Manurhin
kangelaspioneer kirjutas:Veepumba labad murdunud?
Oo ei. Veepump on igati tubli.
Postitatud: 28 Apr, 2011 10:01
Postitas ennww
Radiaator ummistunud? Et vedelik tegelikult ei kao, aga korralikult ei ringle...
Postitatud: 28 Apr, 2011 10:12
Postitas Lemet
Söötsid autot küpsistega? Et radika lekkimist tohterdada...
Postitatud: 28 Apr, 2011 10:23
Postitas EOD
Plokikaanes või tihendis väike mõra? Jahutusvedelik silindrisse ei pääsenud, kuid gaasid jahutussärki pääsesid ja kuskil kõrgemas kohas moodustus gaasimull, mistõttu tsirkulatsioon oli häiritud. Või siis sellesama soojendusradika praost imes jahtumisel õhku jahutussärki.

Postitatud: 28 Apr, 2011 12:59
Postitas Manurhin
Plokikaanega siiski kõik korras ja midagi ära ummistunud ka pole. Aga vedelik tõesti kadus kuidagi jube müstiliselt. Silindrisse ega mujale mootorisse ei satu, auto alla ega sisse ka ei tilgu. Arvestades kadunud vedeliku hulka, oleks pidanud ikka paras loik kuhugi tekkima. Mingil hetkel olin juba peaaegu valmis uskuma, et keegi öösel salaja kapoti lahti urgitsenud ja osa mahlakest rotti pannud. Aga iseenesest väga lihtne viga oli, kui lõpuks üles leidsin.
Postitatud: 30 Apr, 2011 0:03
Postitas jackpuuk
Manuaalkast? Viga lihtsasti kõrvaldatav või ei?
Postitatud: 30 Apr, 2011 5:14
Postitas Manurhin
jackpuuk kirjutas:Manuaalkast? Viga lihtsasti kõrvaldatav või ei?
Manuaalkast küll, aga see ei puutu asjasse. Kõrvaldatav iseenesest väga lihtsalt, aga vot leidmine polnud sugugi nii lihtne.
Postitatud: 30 Apr, 2011 9:34
Postitas uusmario
Radiaatori/paisupaagi kork vigane, laseb jahutusvedelikul ilusti paisupaaki voolata, aga jahtudes vedelikku paisupaagist ei võta, vaid tõmbab selleasemel läbi lekkiva korgi õhku.
Postitatud: 30 Apr, 2011 9:49
Postitas jackpuuk
Hmm, hakkab huvitavaks minema. Kasti kohta küsisin sellepärast, et automaatide puhul on olnud palju juhuseid, kus jahutusvedelik nimelt sinna satub, kuna osadel neist on ühine radikas. Selle lagunemise puhul võite tulemust ette arvata

. Uusmario pakutud lahenduse puhul oleks pidanud olema paisupaak silmini täis ja lomp siiski all, sest kontrollitud taseme puhul paari liitrit paisupaak ära ei mahuta. Siiski ma ei välistaks seda, ega endal midagi targemat pähe kah ei tule hetkel. Ja ka sel juhul peaks jääma radikasse piisavalt vedelikku, ilma et mootor hakkaks üle kuumenema.

Postitatud: 30 Apr, 2011 15:00
Postitas Manurhin
Paisupaak ja korgid-värgid kah süüdi pole.

Postitatud: 30 Apr, 2011 21:14
Postitas jackpuuk
Krt. sa ajasid paisupaagi ja aknapesuvedeliku punnid sassi omavahel

, hetkel vihjab küll kõik sellele.