Re: Tankid EKV-le?
Postitatud: 17 Apr, 2013 17:36
Eksisteerivad sellised mõisted, nagu self-life, service-life jne.
Kus bukletis mida kasutatakse, oleks vaja täpsemalt teada.
Aga see 30 000 tundi kõlab vägevalt.
Äkki midagi täpsemat mootori kohta.?
Mina isiklikult laevamootoritest suurt ei tea.
Mitte et mootor ise paari tuhande töötunni järel ribadeks oleks.
Tankimootorite töötundide arv(rahuajal)aastas on üldse huvitav number.
Pakun, et suurt üle 200 ei tule. Simulaatorid teevad ülejäänu.
Seega, ühe tsükliga võiks peaaegu dekaadi ära kesta.
Siis tehasesse ja jälle uus periood. Koos garantii ja tehasepoolse tehnilise toega.
Kuid egas seda mootorit samas ei pea tehasesse saatma.
Võid ka lasta nii kaua, kuni lendab.
Nagu automootori hammasrihma vahetus.
Ei pea ju vahetama,kui välp täis saab. Võib veel kaua kesta.
Aga hea peremees tavaliselt nii ei tee.
Veel, Leo´de mootor käib alati paketis koos käiguosaga.
Pole puhtalt mootori teema.
Kus bukletis mida kasutatakse, oleks vaja täpsemalt teada.
Aga see 30 000 tundi kõlab vägevalt.
Äkki midagi täpsemat mootori kohta.?
Mina isiklikult laevamootoritest suurt ei tea.
Kas see mitte ei käi selle service-life mõiste alla.?Et mis seal MTU tankidiisliga teisiti on, et paari tuhande töötunni järel selle MTU tehassse saatma peab?
Eeldusel, et mõttetult ei piinata ja korralikud õlid-asjad olemas on?
Mitte et mootor ise paari tuhande töötunni järel ribadeks oleks.
Tankimootorite töötundide arv(rahuajal)aastas on üldse huvitav number.
Pakun, et suurt üle 200 ei tule. Simulaatorid teevad ülejäänu.
Seega, ühe tsükliga võiks peaaegu dekaadi ära kesta.
Siis tehasesse ja jälle uus periood. Koos garantii ja tehasepoolse tehnilise toega.
Kuid egas seda mootorit samas ei pea tehasesse saatma.
Võid ka lasta nii kaua, kuni lendab.
Nagu automootori hammasrihma vahetus.
Ei pea ju vahetama,kui välp täis saab. Võib veel kaua kesta.
Aga hea peremees tavaliselt nii ei tee.
Veel, Leo´de mootor käib alati paketis koos käiguosaga.
Pole puhtalt mootori teema.