Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks
Ameeriklased on pannud 30mm ADENi moona laskva automaatkahuri prototüübina HMMWV-e peale aga seal on see saavutatud läbi keeruka aktiivsete (el.mootori põhjal töötavate) hüdrauliliste tagasilöögi summutavate mehhanismide ja väikse tulekiiruse näiduga.
Vb midagi sellist saaks Hiluxi kasti "pehme tagasilööki neelava kinnitusega" ehitada:
http://www.atk.com/capabilities_defense ... 5mm_LW.asp
Vb midagi sellist saaks Hiluxi kasti "pehme tagasilööki neelava kinnitusega" ehitada:
http://www.atk.com/capabilities_defense ... 5mm_LW.asp
Viimati muutis Tiam, 10 Apr, 2011 22:42, muudetud 2 korda kokku.
Eesti oma tank
Muudaksin heameelega suunda raskema ja kõnekama teemakäsitluse suunas.
Eesti, taas üks tankivastane riik
Elik 120 mm tanki suurtükid, mis legendi kohaselt annetati tankide vanarauda saatmise eel Eestile, suurtükid olid vähekasutatud ja Eesti väikeettevõtja poolt loodud sihtimissüsteemi abil sai loodud ligilähedased võimalused edukaks relvasüsteemi kasutamiseks.
Idee kohaselt saab laskesektor ettevalmistatud ja peale improviseeritud mono-lafeti
surumist pinnasesse, teha väikeses laskesektoris veel korrigeerimisi.
Lühidalt suudetakse kasutada minimaalseid vahendeid, teatud mööndustel. Järgnevalt kauaoodatud illustreeriv materjal, mis ootaks edasist kontseptsiooni:

tervit,
Eesti, taas üks tankivastane riik
Elik 120 mm tanki suurtükid, mis legendi kohaselt annetati tankide vanarauda saatmise eel Eestile, suurtükid olid vähekasutatud ja Eesti väikeettevõtja poolt loodud sihtimissüsteemi abil sai loodud ligilähedased võimalused edukaks relvasüsteemi kasutamiseks.
Idee kohaselt saab laskesektor ettevalmistatud ja peale improviseeritud mono-lafeti

Lühidalt suudetakse kasutada minimaalseid vahendeid, teatud mööndustel. Järgnevalt kauaoodatud illustreeriv materjal, mis ootaks edasist kontseptsiooni:

tervit,
Viimati muutis setu, 11 Apr, 2011 9:04, muudetud 1 kord kokku.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Ma ei soovita usalduskrediiti siinse teema postitustest üle kanda teiste teemade postitustele, see kehtib ka kõigi foorumikasutajate suhtes. Seega, palun siiralt inimestel mõttelisi barrikaade mitte luua ja seega mitte kärpida inimeste loomulikku huvi ja sõnavabadust siia postitamisel.vetewana kirjutas:postitab vist valesse teemasse.
Lepime kokku, et see teema siin on teise ülesandepüstitusega ja kedagi ei karistata oma arvamuse või ettesöödetud idee paiskamises.
Ja nüüd tagasi ülaltoodud teemasse, ning küsin, kas seda Metsist vms brändi tehnikat saab tankisuurtükiga mingisugustel võimalustel ka kasutada (eeldusel, et elektroonika ja hüdrosüsteemid tagavad stabiilsuse ja tagasilöögi, ning väikese laskesektori korrigeerimise) - kas see on võimalik?
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Ma eeldan tõesti, kuna siin pole oleksoloogia teema, et esialgsed arvutused on kontseptsiooni jaoks enne tehtud, ja alles siis joonistusprogrammis 2 pilti üksteise peale tõstetud. Kasvõi seesama kaaluarvestus peaks ju isegi setusugustele lihtne olema (eeldan, et ta on põhiharidust ikka nuusutanud ja neljast tehtest kuulnud). Edasi annavad ehk teised Jaan Tatikale nõuribikardin kirjutas:kas sa oled seni arvanud, et tegu on läbimõeldud prototüüpidega??

Läbimõeldud prototüüp tähendab minu jaoks pisut rohkemat ja seda ma tõesti ei eeldanud.
Lemet, kui sa siin jälle kahepalgeliselt viisaka suhtlemise etaloni mängid, äkki teed ise mõned arvutused ära selle asemel, et mingeid asjassepuutumatuid pildikesi siia postitada (jah, see pole tõesti uudis, et veoautost antud relva on kasutatud). Millegipärast ma ei näinud ka, et sa oleksid kuidagi minu esimesele, neutraalses toonis küsimusele ja sellele järgnenud persesaatmisele "kes maksab" reageerinud?
Hm, ei mäleta küll, et oleks siin kedagi esimesena avalikult onanistiks või lollpeaks (vms.) tembeldanud, erinevalt vähelugupeetavast(minu jaoks) kaasfoorumlasest. Muidugi juhul, kui kellelgi on selline sõnavara ka kodus ja tööalaselt pidevalt käigus, siis võib ju mõista, et ei adutagi, mida suust välja aetakse...kahepalgeliselt viisaka suhtlemise etaloni
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Et mariinid ei igavleks arvutiekraani ees, siis A. Pitka modifikatsioon, mille tulemusena loobutakse 76 mm pardasuurtükist ja luuakse kahe helikopteritekiga long durance alus. Kodumaine "kopterikandja" relvastus oleks moodulpõhine, st. helikopteri angaaris või tekil oleks konteiner(id) missiooni ülesannetest lähtuva eritehnikaga. Juhul kui kasut raketisüsteeme, tuleb "laskeseadeldisena kasutada kraanat (korviga, vms vahealusega). Lisaks asuks vööris lisakraana.

Paluks konstruktiivset hala,

Paluks konstruktiivset hala,

otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Falklandi sõjas kasutasid britid konteiner-laevu Harrieride ja kopterite baasina. Nood ei kandnud mitte kaks, vaid üle kahekümne lennumasina (Atlantic Conveior, Atlantic Causeway). Ka väiksemaid (alla 6000-7000 GRT) kuivlasti-laevu varustati kopteritekiga.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Jääklass ja jäälõhkuja on eri asjad. Ka Tallinki reisilaevad on jääklassiga (võimalik, et samaheaga kui Pitka).
Jääklassiga tavalaev lõhub jääd oma vööriga seda purustades. Pardad on piisavalt tugevad, et jää neid ei lõhuks.
Jäälõhkuja erineb jääklassi laevast ümara kere poolest, mis töötab sedasi, et laev sõidab oma raskusega jää PEALE ning muljub selle oma raskusega puruks. Spetsiaalselt ehitatud jäälõhkuja (ei pea silmas valve-koristus-transpordi-sõja-jäälõhkujaid) on munakujulise veealuse osaga, mis teeb tema kasutamise nt vabas vees kõrges laines väga ebamugavaks (kõigub kergesti).
Jääklassiga tavalaev lõhub jääd oma vööriga seda purustades. Pardad on piisavalt tugevad, et jää neid ei lõhuks.
Jäälõhkuja erineb jääklassi laevast ümara kere poolest, mis töötab sedasi, et laev sõidab oma raskusega jää PEALE ning muljub selle oma raskusega puruks. Spetsiaalselt ehitatud jäälõhkuja (ei pea silmas valve-koristus-transpordi-sõja-jäälõhkujaid) on munakujulise veealuse osaga, mis teeb tema kasutamise nt vabas vees kõrges laines väga ebamugavaks (kõigub kergesti).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Näidis Soome-Rootsi jääklassidest.

http://eme.vta.ee/mediawiki/index.php/J ... C3%A4klass
Pitka jääklass peaks olema I A

http://eme.vta.ee/mediawiki/index.php/J ... C3%A4klass
Pitka jääklass peaks olema I A
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Jäälõhkujaid on erinevaid. Sinu kirjeldatu kannab vene keeles nimetust "ledokol".Kapten Trumm kirjutas:Jääklass ja jäälõhkuja on eri asjad. Ka Tallinki reisilaevad on jääklassiga (võimalik, et samaheaga kui Pitka).
Jääklassiga tavalaev lõhub jääd oma vööriga seda purustades. Pardad on piisavalt tugevad, et jää neid ei lõhuks.
Jäälõhkuja erineb jääklassi laevast ümara kere poolest, mis töötab sedasi, et laev sõidab oma raskusega jää PEALE ning muljub selle oma raskusega puruks. Spetsiaalselt ehitatud jäälõhkuja (ei pea silmas valve-koristus-transpordi-sõja-jäälõhkujaid) on munakujulise veealuse osaga, mis teeb tema kasutamise nt vabas vees kõrges laines väga ebamugavaks (kõigub kergesti).
Teine jäälõhkujatüüp on "ledorez", mis lõikab jääd. Näiteks Kanadas ehitatud "Fjodor Litke" oli seda tüüpi. http://sovnavy-ww2.by.ru/patrolboats/typ_litke.htm
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline