Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Tiam
Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 31 Aug, 2008 3:25
Kontakt:

Postitus Postitas Tiam »

Ameeriklased on pannud 30mm ADENi moona laskva automaatkahuri prototüübina HMMWV-e peale aga seal on see saavutatud läbi keeruka aktiivsete (el.mootori põhjal töötavate) hüdrauliliste tagasilöögi summutavate mehhanismide ja väikse tulekiiruse näiduga.

Vb midagi sellist saaks Hiluxi kasti "pehme tagasilööki neelava kinnitusega" ehitada:
http://www.atk.com/capabilities_defense ... 5mm_LW.asp
Viimati muutis Tiam, 10 Apr, 2011 22:42, muudetud 2 korda kokku.
vetewana
Liige
Postitusi: 373
Liitunud: 31 Juul, 2008 11:57
Kontakt:

Postitus Postitas vetewana »

Veel üks pick-up. näide, väidetavalt mingid tegelased Tšaadist.
14.5mm. ZPU-4
Pilt
23mm. ZU-23-2
Pilt
Siis veel üks uus Iraani ime, kahur lausa katusele viidud, huvitav kas see masin laskmisel ümber ei lähe?
23mm. ZU-23-2
Pilt
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Eesti oma tank

Postitus Postitas setu »

Muudaksin heameelega suunda raskema ja kõnekama teemakäsitluse suunas.

Eesti, taas üks tankivastane riik

Elik 120 mm tanki suurtükid, mis legendi kohaselt annetati tankide vanarauda saatmise eel Eestile, suurtükid olid vähekasutatud ja Eesti väikeettevõtja poolt loodud sihtimissüsteemi abil sai loodud ligilähedased võimalused edukaks relvasüsteemi kasutamiseks.

Idee kohaselt saab laskesektor ettevalmistatud ja peale improviseeritud mono-lafeti :lol: surumist pinnasesse, teha väikeses laskesektoris veel korrigeerimisi.

Lühidalt suudetakse kasutada minimaalseid vahendeid, teatud mööndustel. Järgnevalt kauaoodatud illustreeriv materjal, mis ootaks edasist kontseptsiooni:
Pilt

tervit,
Viimati muutis setu, 11 Apr, 2011 9:04, muudetud 1 kord kokku.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
vetewana
Liige
Postitusi: 373
Liitunud: 31 Juul, 2008 11:57
Kontakt:

Postitus Postitas vetewana »

Hollandil on muidu forwarderi baasil ehitatud selline masin nagu seda on Scanjack 3500 Mine-clearing vehicle.

Pilt

Setu on meil elukutseline koomik, meil oli ka siin miski naljanurk kusagil kunagi olemas...postitab vist valesse teemasse... 8)
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Postitus Postitas setu »

vetewana kirjutas:postitab vist valesse teemasse.
Ma ei soovita usalduskrediiti siinse teema postitustest üle kanda teiste teemade postitustele, see kehtib ka kõigi foorumikasutajate suhtes. Seega, palun siiralt inimestel mõttelisi barrikaade mitte luua ja seega mitte kärpida inimeste loomulikku huvi ja sõnavabadust siia postitamisel.

Lepime kokku, et see teema siin on teise ülesandepüstitusega ja kedagi ei karistata oma arvamuse või ettesöödetud idee paiskamises.

Ja nüüd tagasi ülaltoodud teemasse, ning küsin, kas seda Metsist vms brändi tehnikat saab tankisuurtükiga mingisugustel võimalustel ka kasutada (eeldusel, et elektroonika ja hüdrosüsteemid tagavad stabiilsuse ja tagasilöögi, ning väikese laskesektori korrigeerimise) - kas see on võimalik?
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Faust
Liige
Postitusi: 1743
Liitunud: 27 Dets, 2004 10:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Faust »

Vaevalt, et keegi siin sõnavabadust ja mõttelendu piirab aga päris utoopiasse ei maksa ka kalduda.
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
andrus
Liige
Postitusi: 4704
Liitunud: 02 Juul, 2004 11:39
Kontakt:

Postitus Postitas andrus »

ribikardin kirjutas:kas sa oled seni arvanud, et tegu on läbimõeldud prototüüpidega??
Ma eeldan tõesti, kuna siin pole oleksoloogia teema, et esialgsed arvutused on kontseptsiooni jaoks enne tehtud, ja alles siis joonistusprogrammis 2 pilti üksteise peale tõstetud. Kasvõi seesama kaaluarvestus peaks ju isegi setusugustele lihtne olema (eeldan, et ta on põhiharidust ikka nuusutanud ja neljast tehtest kuulnud). Edasi annavad ehk teised Jaan Tatikale nõu :)
Läbimõeldud prototüüp tähendab minu jaoks pisut rohkemat ja seda ma tõesti ei eeldanud.

Lemet, kui sa siin jälle kahepalgeliselt viisaka suhtlemise etaloni mängid, äkki teed ise mõned arvutused ära selle asemel, et mingeid asjassepuutumatuid pildikesi siia postitada (jah, see pole tõesti uudis, et veoautost antud relva on kasutatud). Millegipärast ma ei näinud ka, et sa oleksid kuidagi minu esimesele, neutraalses toonis küsimusele ja sellele järgnenud persesaatmisele "kes maksab" reageerinud?
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

kahepalgeliselt viisaka suhtlemise etaloni
Hm, ei mäleta küll, et oleks siin kedagi esimesena avalikult onanistiks või lollpeaks (vms.) tembeldanud, erinevalt vähelugupeetavast(minu jaoks) kaasfoorumlasest. Muidugi juhul, kui kellelgi on selline sõnavara ka kodus ja tööalaselt pidevalt käigus, siis võib ju mõista, et ei adutagi, mida suust välja aetakse...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Postitus Postitas setu »

Et mariinid ei igavleks arvutiekraani ees, siis A. Pitka modifikatsioon, mille tulemusena loobutakse 76 mm pardasuurtükist ja luuakse kahe helikopteritekiga long durance alus. Kodumaine "kopterikandja" relvastus oleks moodulpõhine, st. helikopteri angaaris või tekil oleks konteiner(id) missiooni ülesannetest lähtuva eritehnikaga. Juhul kui kasut raketisüsteeme, tuleb "laskeseadeldisena kasutada kraanat (korviga, vms vahealusega). Lisaks asuks vööris lisakraana.

Pilt

Paluks konstruktiivset hala, :write:
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
Madis22
Liige
Postitusi: 1502
Liitunud: 09 Mär, 2005 14:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Madis22 »

Falklandi sõjas kasutasid britid konteiner-laevu Harrieride ja kopterite baasina. Nood ei kandnud mitte kaks, vaid üle kahekümne lennumasina (Atlantic Conveior, Atlantic Causeway). Ka väiksemaid (alla 6000-7000 GRT) kuivlasti-laevu varustati kopteritekiga.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
vetewana
Liige
Postitusi: 373
Liitunud: 31 Juul, 2008 11:57
Kontakt:

Postitus Postitas vetewana »

Hoopis huvitavam oleks teada, miks Pitkat ei kasutata jäälõhkujana, vaid renditakse Soomest, Norrast või kust iganes ja makstakse 500 000.- ühe päeva eest renti.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Jääklass ja jäälõhkuja on eri asjad. Ka Tallinki reisilaevad on jääklassiga (võimalik, et samaheaga kui Pitka).

Jääklassiga tavalaev lõhub jääd oma vööriga seda purustades. Pardad on piisavalt tugevad, et jää neid ei lõhuks.

Jäälõhkuja erineb jääklassi laevast ümara kere poolest, mis töötab sedasi, et laev sõidab oma raskusega jää PEALE ning muljub selle oma raskusega puruks. Spetsiaalselt ehitatud jäälõhkuja (ei pea silmas valve-koristus-transpordi-sõja-jäälõhkujaid) on munakujulise veealuse osaga, mis teeb tema kasutamise nt vabas vees kõrges laines väga ebamugavaks (kõigub kergesti).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
vetewana
Liige
Postitusi: 373
Liitunud: 31 Juul, 2008 11:57
Kontakt:

Postitus Postitas vetewana »

Jäälõhkujal on ju samuti jääklass, mis siis segab seda jääklassiga laeva täitmast vajadusel jäälõhkuja ülesandeid oli ju see Pitka taanlastel minu mäletamist mööda varem samuti Fääri saarte juures kasutusel osaliselt jäälõhkujana.
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Näidis Soome-Rootsi jääklassidest.

Pilt

http://eme.vta.ee/mediawiki/index.php/J ... C3%A4klass

Pitka jääklass peaks olema I A
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Kapten Trumm kirjutas:Jääklass ja jäälõhkuja on eri asjad. Ka Tallinki reisilaevad on jääklassiga (võimalik, et samaheaga kui Pitka).

Jääklassiga tavalaev lõhub jääd oma vööriga seda purustades. Pardad on piisavalt tugevad, et jää neid ei lõhuks.

Jäälõhkuja erineb jääklassi laevast ümara kere poolest, mis töötab sedasi, et laev sõidab oma raskusega jää PEALE ning muljub selle oma raskusega puruks. Spetsiaalselt ehitatud jäälõhkuja (ei pea silmas valve-koristus-transpordi-sõja-jäälõhkujaid) on munakujulise veealuse osaga, mis teeb tema kasutamise nt vabas vees kõrges laines väga ebamugavaks (kõigub kergesti).
Jäälõhkujaid on erinevaid. Sinu kirjeldatu kannab vene keeles nimetust "ledokol".
Teine jäälõhkujatüüp on "ledorez", mis lõikab jääd. Näiteks Kanadas ehitatud "Fjodor Litke" oli seda tüüpi. http://sovnavy-ww2.by.ru/patrolboats/typ_litke.htm
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline