4. leht 4-st
Postitatud: 03 Mär, 2011 21:52
Postitas kalle
Trosse ja traate imiteerivad kolm erinevat materjali. Tiibadel, peal ja all pingutiteks kasutan venivat nö niiti. Ebayst soetatud ja selline toode:
http://cgi.ebay.com/EZ-Line-Charcoal-00 ... 2a0cbec9d6
Lisaks on seal ka veel peenike tamiil.
Allpool tugede vahel on aga kroomteras traat 0,005" soetatud
www.smallparts.com
Ja auke ma ette ei puuri, kuna selle materjaliga puudub selleks otsene vajadus. Samas ehituse käigus tiibade väikse painde korral on mõned lahti ka tulnud, mida puurimise korral ilmselt poleks juhtunud. Ilmselt proovin mõned puurida ka.
Kk
Postitatud: 05 Mär, 2011 19:21
Postitas kalle
Väike ülesvõte sabaosa töödest:
http://www.emmk.ee/kalle/models/muromets/PMU1173.jpg
Ja traatidele aukude puurimisest. Täna tegin mõned proovid ja tegelikult on aukudega ikkagi parem, kuigi tööd rohkem. aukudega sain mõnegi varem paigaldatu proovitraadi sirgelt paika, mis enne veidi kaardus oli.
Kk
Postitatud: 05 Mär, 2011 23:08
Postitas andrusan
Korralik võrkaed kokku punutud.
Huvitav, mis siis juhtus, kui päriselus mõni tross järele andis.
Postitatud: 05 Mär, 2011 23:09
Postitas calico
tegelt ajad endale ka jubedalt I ilmasõja isu peale!
Postitatud: 06 Mär, 2011 0:07
Postitas von manstein
Väga äge näeb juba praegu välja.
Tõeline kellassepa töö!
Aga rahvusvärvid lennuki kerel? Alles värvimata ja juba dekaal? Miski uus tehnoloogia?
Postitatud: 06 Mär, 2011 1:20
Postitas kalle
Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt on lennuk siiski värvitud. Vajab küll veidi pisemaid viimistlusi ja parandusi, aga üldiselt on värv juba ammu seljas. Nagu esimestest piltidest näha, siis plastik oli ju hall ja ma ei kujutaks eriti ette värvimist peale trosside paigutamist
Kk
Postitatud: 18 Mär, 2011 17:26
Postitas fossiil
Mulle tundub, et aukude puurimine on igati õigustatud - sabaosa juures ei oska "ämblikuvõrgu" kallal küll ühegi kandi pealt norida...
Postitatud: 19 Mär, 2011 1:01
Postitas kalle
Saba juures polnud aukudega küsimust, sinna oleks need igal juhul tulnud. See osa on tehtud veniva niidi ja tamiiliga ja seda ilma aukudeta oleks olnud suht võimatu kinnitada. Auke hakkasin hiljem tegema tiibade juures.
Nüüd aga hakkab lennuk valmis saama. Mõned viimistlused veel ja vist ongi kõik. Tegin paar kiiret pilti laual ja hiljem teen mujal juba mõned nö lõpupildid.
Pea kolm kuud suht tihedat tööd.. päris põnev ja hariv oli, kuigi mõndagi annaks paremini teha. Esimene mitme mootoriga biplaan minu käe alt. Paar järmist tõõd tahaks nüüd mitte biplaane teha:)
http://www.emmk.ee/kalle/models/muromets/PMU1391.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/muromets/PMU1393.jpg
Kk
Postitatud: 19 Mär, 2011 7:56
Postitas Hertsog
kogu see trossimajandus väärib küll eraldi vimplit ja ordenit.
võimas töö!
Postitatud: 19 Mär, 2011 9:58
Postitas FW Anton
Väga keeruline koostada aga väga hästi tehtud mudel! Aplaus.....