4. leht 4-st
Re: Kas mootori spetse on?
Postitatud: 24 Juun, 2015 0:06
Postitas Hydrazine
Need betoonrajapaneelid ja vene lennumasinad olid kuidagi kooskõlas, kohati olid ikka väga viltu ja ja üüratud vahed sees.
Re: Kas mootori spetse on?
Postitatud: 25 Juun, 2015 16:07
Postitas Kapten Trumm
Seal oli ka mingi lennukipostament,
See lennukipostament oli MiG-19 kahuritega mudelist tehtud. See kadus sealt õige pea, nii 1996 paiku seda enam seal alusel ei olnud.
Meie käisime seal paar päevakest peale vene vägede äraminekut, meelde on jäänud täiesti komplektsed varugeneraatorid 3D6 mootoritega (pool tanki mootorit) (mille küljest kadusid alumiiniumist jupid esimese nädalaga) ning mingid vennad traktoriga angaaride vahelisi kaableid maa alt välja tirimas

. Käisime läbi viimase kui angaari, lootuses, et küll mõnes mõni mahajäetud MIG sees on, aga tühjagi, peale ühe katkise ninakoonuse ning paari klaasplastist andurite katte (sellised hallid, asusid saba otsas) me midagi lennukeid meenutavat sealt ei leidnud.
Re: Kas mootori spetse on?
Postitatud: 03 Juul, 2015 15:04
Postitas Hydrazine
Mootorite juurde tagasi. Vene Su-30 arenduse käigus oli selline aspekt, et need esimesed TVC düüsidega mootorid olid kasutanud düüsi suunamiseks lennuki pardal olevat mootori kütust. Hiljem mõeldi see asi ringi ja tehti värk ikka mingi spets hüdrovedeliku peale ringi. Kuidagi karmi muudatusena või esialgse arusaamise puudumisena tundub see. Kes teab täpsemalt?
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 17 Jaan, 2022 13:04
Postitas Kilo Tango
Mitte ainult USA ei arenda uue põlvkonna gaasiturbiine, vaid ka prantslased:
https://idrw.org/france-completes-first ... n-fighter/Lühikokkuvõte: SNECMA on viinud TIT (turbine Inlet Temperature) 1826 kraadini. See on küll ca. 100 kraadi vähem, kui F135 puhul, kuid siiski märkimisväärne saavutus.
---
Olemasolevatest teemadest haakus justkui sellega kõige paremini.
E.T.