4. leht 5-st
Postitatud: 26 Dets, 2006 22:22
Postitas uusmario
Millisel lennukol kaks saba on ?
Postitatud: 26 Dets, 2006 22:31
Postitas liivainimene
Mig 29 näiteks:
pilt
Fairfordi õhushow jah, 1993. aasta 24. juuli.
Mingi
artikkel ja
video ka.
Postitatud: 26 Dets, 2006 22:58
Postitas uusmario
Lennukikandja pilt ei ole ka ilmselt Photoshopl, nimelt pidavat järsud pöörded suurel kiirusel olema tavaline asi katsetustel, et katsetada laeva stabiilsust.Ehk siis tollel pildil on USS Nimitz sooritamas suurel kiirusel manöövrit.Üks pilt teise lennukikandja tekilt, sarnase pöörde ajal

Lp Fireman
Postitatud: 27 Dets, 2006 0:01
Postitas Tarmo Männard
Laev kalduks sissepoole???
Oled Sa ikka kindel, et Sa kooli füüsikatunnis, siis kui räägiti tsentrifugaaljõust, haige ei olnud?
Erinevad maismaasõidukid, nagu trammid ja rongid ja autod ja jalg- ja mootorrattad kasutavad seda raskuse nö sisekurvi poole viimist justament selleks, et kompenseerida sedasama väge, mis kurvis sõiduki väljapoole kallutab.
Kaherattalistel on lihtsaim. Nemad saavad end ise kallutada.
Neljarattalised end kallutada ei saa. Sestap kallutatakse teed
Uuri näiteks velotrekki. Või seda mis-igane-ovaali, mida mööda USA-s autod kimavad. Rada on kaldu just sestap, et kompenseerida seda kesklükkejõust tingitud väljapoole kaldumist.
Laeval sissepoole kallutamisvõimalust eriti pole. Samuti ei saa kurvi ajal merd kallutada. Ja ta kaldubki väljapoole, nagu fotol näha.
Postitatud: 27 Dets, 2006 0:30
Postitas Soobel
Sõber väitis, et oli mingil uuel suurel ja aeglasel (Fantaaisa või Romantika, midagi seesugust) laeva pardal olnud selliste katsetuste ajal, pidi kuhugi viimaseid nikkelkäsipuid paika kruvima. Siis olnud laeval piip põhja lükatud ja keset soome lahte kaheksaid hakatud sõitma, nii et tundus, nagu oleks laev 45kraadi kreenis (tegelik kreen + kesktõukejõud) Väitis, et moll olla kulgend oma 70km/h, mida sellisest ei tahaks eriti uskuda.
Re: Lp Fireman
Postitatud: 27 Dets, 2006 8:09
Postitas fireman
Tarmo Männard kirjutas:Laev kalduks sissepoole???
Oled Sa ikka kindel, et Sa kooli füüsikatunnis, siis kui räägiti tsentrifugaaljõust, haige ei olnud?
Erinevad maismaasõidukid, nagu trammid ja rongid ja autod ja jalg- ja mootorrattad kasutavad seda raskuse nö sisekurvi poole viimist justament selleks, et kompenseerida sedasama väge, mis kurvis sõiduki väljapoole kallutab.
Kaherattalistel on lihtsaim. Nemad saavad end ise kallutada.
Neljarattalised end kallutada ei saa. Sestap kallutatakse teed
Uuri näiteks velotrekki. Või seda mis-igane-ovaali, mida mööda USA-s autod kimavad. Rada on kaldu just sestap, et kompenseerida seda kesklükkejõust tingitud väljapoole kaldumist.
Laeval sissepoole kallutamisvõimalust eriti pole. Samuti ei saa kurvi ajal merd kallutada. Ja ta kaldubki väljapoole, nagu fotol näha.
Merepeal on asi kindlalt teistpidi ju. Miks? Sest laeva raskuskese on allpool veepiiri ja see kaldub väljapoole, järelikult tekk peab kalduma sissepoole. Kas teist on keegi sõitnud mingi vähegi kiiremini sõitva alusega? Kasvõi mootorpaadiga? Kas "kurvis" kaldub välja või hoopis sissepoole? Teisel pildil kus on tehtud foto ilmselt komandosillalt, on kõik õige. See lennukikandja keerab vasakule. Lisaks siia ühe pildi asjast, millest äsja rääkisin:
Ja seda väidet ,et se intsident vene lennukitega juhtus, ei taha ma sugugi ümberlükata. Sellest kirjutasin ka eespool. Kuid jutt käib konkreetsest pildist mis siia pandud on. Pilt on liiga hea kvalteediga, et uskuda sellesse. Peab ikka väga hea fototehnika olema, et midagi sellist saavutada. Tõmbasin pildi endale arvutisse ja suurendasin seda päris kõvasti ja kahtlus jäi püsima. Lennukite sabadel on lisaks vene lipule ka mingid logod või numbrid, mis on millegipärast ära hajutatud. Varjud on mõlemil lennukil ühest suunast, nagu oleks nad ühe nurga all pildistatud. See lihtsalt tundub mulle uskumatuna. Ja minu jutt ei pruugi olla üldse tõsi. Kõike võib juhtuda ja ilmselt see siis nii ongi. Vast ei pahandata, kuna foorumid on ju ka muuhulgas vaidllemiseks.
Postitatud: 27 Dets, 2006 8:47
Postitas Immelmann
Vaidlusalune lennukite kokkupõrge on 100% autentne, sellest videodki küllalt nähtud. Too "ora" seal tiiva otsas on tiivaalune püloon, mis tiiva otsa puudumise tõttu taeva taustal silma paistab. Ülejäänud kolmel kohalviibival tiivaotsal mingit "ora" ei ole.
Suured laevad kalduvad kurvis just "trammina" väljapoole, kuna veealune mass jääb külitsi liikudes vee taha "kinni", veepealne osa üritab aga otse edasi kimada. Seda ei saa paraku võrrelda vee peal glisseeriva, terava põhja ja päramootoriga kaatriga, mida juhitakse sõukruvi pööramisega (mis asub pealegi raskuskeskmest palju madalamal).
Postitatud: 27 Dets, 2006 11:09
Postitas zenker
Postitatud: 27 Dets, 2006 11:10
Postitas zenker
Postitatud: 28 Dets, 2006 13:55
Postitas Würger 190G
Eriti hea oli 2MS F-8C Crusader
Postitatud: 03 Jaan, 2007 12:18
Postitas MadMan
kui see veel pole siit läbi käinud, siis üksjagu vaatamist:
http://www.micom.net/oops/
Postitatud: 03 Jaan, 2007 14:17
Postitas uusmario
Postitatud: 30 Jaan, 2007 20:56
Postitas Mamba
http://www.youtube.com/watch?v=zgWBrantrgE&NR
Päris piinlik lugu sellest kuidas vene kopter isegi mitte aru ei saa kui juba alla pudiseb, rätipead panevad kah head teksti, kuigi ise vist kilkaks kah ja peksask segast kui nii suure linnu alla laseks:)
Postitatud: 30 Jaan, 2007 21:10
Postitas Soobel
Paistis, et kopter justkui hädamaandus, kivina nagu ei kukkunud...
Ei pannud nad ka erilist segast, vaid kordasid oma allah-akbar mantrat.
Postitatud: 30 Jaan, 2007 21:24
Postitas Mamba
Soobel kirjutas:Paistis, et kopter justkui hädamaandus, kivina nagu ei kukkunud...
Ei pannud nad ka erilist segast, vaid kordasid oma allah-akbar mantrat.
Alla nad selle igatahes said ja päris lihtsalt veel.