33. leht 107-st

Süüria (kodusõda)

Postitatud: 12 Jaan, 2017 23:56
Postitas stg44
Kusjuures kangide, nuppude ja pedaalide segaminiajamine on avariiolukorras täiesti esinev nähtus.
Viimane juhtum, piloot tõmbas töötava mootori kinni.
http://www.nbcnews.com/news/world/trans ... 31-n299811
Kärdla AN-28 allakukkumisel leiti u. 8 rikkumist, mis lõppes allakukkumisega.
Tu-ga oli tõenäoliselt 5-10 eksimust, millede koosmõjul lennuk alla kukkus, sh. jäätumine.
2-5 eksimusega lennukid üldjuhul lendavad.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 13 Jaan, 2017 15:40
Postitas huvitun
Pealtnägija: "Kui TU-154 alla kukkus, tekkis tema kohale nagu vikerkaar"

Hotelli valvur, kaldal, väljus suitsetama, nägi pimeduses lennuõnnetuse hetke.

http://www.mk.ru/incident/2016/12/27/oc ... valas.html

"...Näiteks sanatooriumis Sputnik on sellised kaamerad (mis vaatavad merele). Seal oleks võinud vaadata lausa online otseeetris internetis. Aga veider, et just ööl, kui see tragöödia juhtus, pole mingeid salvestisi. Me otsisime kogu linnaga, ei leidnud midagi. Aga see mida näidati youtubes nagu sähvaust, tehti juba kindlaks et võltsing. Aga onju ka kaamerad, mis vaatavad merele, sadamas, Sotši keskosas ja Adleris. Kuid ka sealseid videoid ei olnud kuski. Ilmselt korjasid uurijad ära, uurivad. Ei tahtnud tavalisi linlasi šokeerida..."

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 13 Jaan, 2017 18:55
Postitas Che Latino
Saan aru, et allikakriitika jne...
Aga ikkagi:
http://www.ohtuleht.ee/781800/vene-soja ... magnetpomm

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 13 Jaan, 2017 22:00
Postitas EOD
Eks vandenõuteoreetikud on sellise sündmuse puhul kindlasti aktiviseerunud, kuid ootame esialgu rahulikult uurimiskomisjoni raporti ära.
Sellega peab nõustuma, et ühe reegli rikkumine õnnetust kaasa ei too. Peab olema mitme faktori koosmõju.
Lennunduse reeglid on verega kirjutatud ja mitmekordselt ülejulgestatud. Üksainus katastroofi põhjustanud faktor peab olema klassist "õhutõrjeraketi plahvatus piloodikabiini kõrval" või "terroristi poolt lennuki elutähtsasse kohta paigaldatud pomm".
Kui kolmest mootorist üks välja langeb, võib Tu-154 lendu jätkata mistahes lennu faasis. Kahe mootori väljalangemisel vaid "kohale longata". Kuna mootorid on pikitelje lähedal, siis ka kõrvalekallutav moment mõne mootori ülesütlemisel on väike.
Iseküsimus, milliseid kahjustusi muudele süsteemidele võivad põhjustada laialilendavad turbiini- või kompressorilabad.
Ootame siis komisjoni raportit.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 19 Jaan, 2017 18:31
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
Veel üks versioon vene lenduri(te)lt: "terakti" polnd ja piloodid pole ka süüdi..

http://www.stena.ee/blog/esche-odna-pra ... ov-ne-bylo

..keerulisevõitu text, mille mõte on selles, et raske lennukiga rannikult startida ja kohe mere kohal kõrgust võtta olla üldse keeruline (loe: vene lennukiga siis).. no ma ütleks lihtsamalt - sitt lennuk..

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 20 Jaan, 2017 9:16
Postitas Kapten Trumm
Osalesin kunagi ülikooli ajal mingi logistika-aine raames ekskursioonil Estonian Airi ja seal oli üks staažikas kapten, kes on pool elu lennanud Tupolevi reisikatega (ka Eesti omadega). Pidigi olema nõrgavõitu motoriseeringuga, täiskoormaga tõuseb vaevaliselt ja gaas peab kogu aeg põhjas olema (st puudub võimsusvaru). Boeing 737 pidi hoopis võimsam asi olema ja lendab harilikult gaasi üldse põhja panemata. See gaas põhjas probleem pidi ka olema põhjus, miks neid läänes eriti kasutada ei saanud, mürapiirangud (ja eks need vene mootorid olid ka ilma täisgaasita kole mürarikkad, nn low bypass turboventilaatorite probleem (taolist tüüpi kasutatakse sõjalennukitel, vt mootori läbimõõtu ja võrdse seda 737 omaga).

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 26 Jaan, 2017 11:39
Postitas huvitun
Peale katastroofi vähendati kõigi IGIL-i võitlejatel Süürias olenemata positsioonist palkasid kaks korda.

Eespool mainitid muinasjutt, et koormas oli peale laskemoona ja rakettide ka üle 300 miljoni USA dollari, võib osutuda tõeks.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 26 Jaan, 2017 12:51
Postitas Kriku
Palun allikaviidet.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 26 Jaan, 2017 13:10
Postitas huvitun
http://money.cnn.com/2016/01/19/news/wo ... lary-cuts/

Mnjah aga see siin on vanem teade kui lennuõnnetus, nii et pean vabandama oma liiga lennuka fantaasia pärast.

Mnjah, raha on ISIS-l otsas juba eelmise aasta jaanuarist.

Ma töö kõrvalt surfan vene alternatiivses meedias ja kui sattun uudiste otsa mis erutavad, igakord ei jaksa või ei taipa kontrollida.
:(

Püüan parandada ennast.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 06 Veebr, 2017 11:14
Postitas huvitun
Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.

https://www.newsru.com/russia/05feb2017/tu154blast.html

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 06 Veebr, 2017 11:31
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
huvitun kirjutas:Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.
Esiteks - venekeeli mainis see "ekspert" mitte "tõenäolist" plahvatust, vaid "võimalust", et pardal oli plahvatus (ja juba selles sõnademängus on suur vahe)

Teiseks - mainit "ekspert" olla sellise oletuse teinud ainult lennukirusede foto(de) põhjal.. no mis väärtus on sellisel "ekspertiisil", otsustagu igaüks ise :mrgreen:

Kokkuvõttes - polegi nagu mõtet seal midagi tõlkida :|

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 06 Veebr, 2017 13:52
Postitas Lemet
Järsku seesama "piloot ja spetsialist" Haisenko Saksamaalt, kes teadis väita, nagu oleks Malaisia lennuki keres olevad augud jätnud ilma mingi kahtluseta "...Su-25 pardakuulipilduja..."

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 07 Veebr, 2017 10:57
Postitas huvitun
Täna 35 astat tagasi leidis otsa Vaikse ookeani laevastiku juhtkond

http://goo.gl/39Srbu

Kellelgi isiklikku puudet, mälestust?

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 07 Veebr, 2017 11:25
Postitas Lemet
Isiklikku puudet mitte, küll aga jõudis teave sellest õnnetusest üllatavalt ruttu avalikuse ette. Vähemalt anti sellest õhtusel rivistusel vist järgmine või ülejärgmine päev teada.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 09 Veebr, 2017 11:07
Postitas Kapten Trumm
Tu-104 näis olevat selline õnnetu masin kohe, kui meenutada eestikeelset kirjavara sel teemal.
Samas kummalisel kombel näikse selle aluseks olnud Tu-16 masin, mida lendurid pidasid üsna töökindlaks masinaks. Eriti võrreldes seda asendama pidanud Tu-22-ga, millel käis avarii avarii otsa.

Tu-104 ebameeldivatest kommetest on eesti keeles juttu ühes 2016 Tehnikamaailmas.