Vanem tehnika, memuaarid jne.

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Lemet »

Mil kombel küll minu näpukas muudab asjaolu, et ka tänasel päeval sedasorti difritega toodetavate autode tootmisarv küünib sadadesse tuhandetesse :dont_know: Sajad tuhanded üksikud valitud... :lol:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AKM
Liige
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Jaan, 2015 15:01

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas AKM »

Lemet kirjutas:Mil kombel küll minu näpukas muudab asjaolu, et ka tänasel päeval sedasorti difritega toodetavate autode tootmisarv küünib sadadesse tuhandetesse :dont_know: Sajad tuhanded üksikud valitud... :lol:
Ja-jaa, no võiksid siis juba tootmismahud välja tuua. Vihjeks sulle, et kõik Q7-ed ei kasuta Torsen diffrit, nii et toredat tuhnimist.
Lisaks veel muuseas, et ainuüksi VW Grupi tootmismaht oli 2014 aastal 10,1 miljonit autot, kui siia veel lisada Toyota ja GM, siis see torsen muutub lausa rahvaauto aksessuaariks.

Aga muidu jah, täitsa igapäevane toode.
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Lemet »

Nõus, tegu on täiesti igapäevase tootega, mida iga tavalodanikust jõukam inimene või selle ala huviline endale tänapäeval lubada saab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AKM
Liige
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Jaan, 2015 15:01

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas AKM »

Sa oled ikka ühe kaasfoorumlase usin õpilane demagoogia vallas. Selles osas aplaus sulle, püsti seistes.

Aga vaatame siis mida sa oled kirjutanud. Alguses sa kirjutad, et see lahendus on täiesti igapäevane ja loetled ISE rea rahvaautode marke, siis tuleb välja, et nendele rahvaautodele enam ikka niiväga ei saa. Ja siis loomulikult tulevad mängu Mustangid ja Q7-ed. No mis sa kostad, eeskujulik.
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Lemet »

Lahendus ON igapäevane. Tiba kallim, seda küll, aga ei midagi ulmelist. Ja ma justkui ei mäleta, et ma oleks tarvitanud väljendit "rahvaauto". Või teeb nimetus Ford, Peugeot vms. asjast automaatselt rahvaauto? Sel juhul pole ju vildakas mitte minu väide, vaid lugupeetava mõttemaailm.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Pole see nii haruldane midagi. 80-ndate lõpust ja edasi tulid Honda karmimad mudelid Torsenitega, kusjuures esiveolistena (hiljem hakkasid need paljukettalised "targad" asjad). Ka on seda kasutatud paljudel nelikveolistel keskdiffrina. Planeta Sport oli minu mäletamist mööda ikka Yamaha. Nagu ma juba kribasin siia, siis oli sellel küljes Mikuni karpa, süütemängu firmat ei mäleta, aga polnud sotsmaade ega nõuka toodang, spido oli miilides ja lülitid ingliskeelsete kirjadega. Kui vähegi õieti mäletan, siis ka tuled-viled polnud siitmailt pärit.
sitt päev, kellele kurdad
AKM
Liige
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Jaan, 2015 15:01

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas AKM »

Lemet kirjutas:Lahendus ON igapäevane. Tiba kallim, seda küll, aga ei midagi ulmelist. Ja ma justkui ei mäleta, et ma oleks tarvitanud väljendit "rahvaauto". Või teeb nimetus Ford, Peugeot vms. asjast automaatselt rahvaauto? Sel juhul pole ju vildakas mitte minu väide, vaid lugupeetava mõttemaailm.
Ja-jaa. Ja siga lendab. Meistriklass.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Torseni eripäraks on mittetäielik lukustumine. Ehk kui üks ratas on jääl ja teine asfaltil, siis on see peaaegu sama võimetu kui lahtine differ (ehkki üritab endast parima anda), mingigi arvestatava pidamise tekkimisel läbilibiseval rattal hakatakse aga momenti sujuvalt üle kandma. Kadrina EPT oli mäletamist mööda jah, kes selle siinmail valmis tegi, vist oli Raido Rüütel selle esimene saaja.
sitt päev, kellele kurdad
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Lemet »

Rüütel oleks ka minu pakkumine olnud, aga kindel ma selles ei olnud. Vast isand Kulibin leiab mahti kinnitada või ümber lükata.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Georges
Liige
Postitusi: 150
Liitunud: 26 Nov, 2010 20:03
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Georges »

jackpuuk kirjutas:Kadrina EPT oli mäletamist mööda jah, kes selle siinmail valmis tegi,
Pole päris täpne. Pullerits ja Reinmaa töötasid küll Kadrina EPT s. Kuid kõnealuseid juppe tegid nad oma nime all.
Öötundidel. Luku taga.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Georges kirjutas: Pole päris täpne. Pullerits ja Reinmaa töötasid küll Kadrina EPT s. Kuid kõnealuseid juppe tegid nad oma nime all.
Öötundidel. Luku taga.
Midagi sellist on ka mulle kõrvu jäänud, kuna ise öösiti luku taga juures polnud, siis ei julge kinnitada kah. :wink:
sitt päev, kellele kurdad
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Lemet »

Eks ta oli...kell neli lõppes riigitöö ja algas haltuuraaeg. Kuigi sõna "haltuura" pruukimine siinkohal annab asjale vale meki, haltuura olevat väljaspool tööaega tehtud s...a kvaliteediga töö. Miska töö ajal sõnnikuvorpimine ja väljaspool tööaega millegi asise valmistamine sellena ei kvalifitseeru. Ja laiema kuulsuse pälvisid nad vast siiski selle va Kadrina joti iärgi, jutt käis ikka" Kadrina EPT meestest", kes seandse imeasjaga hakkama said.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Lemet kirjutas:Eks ta oli...kell neli lõppes riigitöö ja algas haltuuraaeg. Kuigi sõna "haltuura" pruukimine siinkohal annab asjale vale meki, haltuura olevat väljaspool tööaega tehtud s...a kvaliteediga töö. Miska töö ajal sõnnikuvorpimine ja väljaspool tööaega millegi asise valmistamine sellena ei kvalifitseeru. Ja laiema kuulsuse pälvisid nad vast siiski selle va Kadrina joti iärgi, jutt käis ikka" Kadrina EPT meestest", kes seandse imeasjaga hakkama said.
See haltuura jätab jah sihukese s.ta meki suhu sellise töö puhul :evil:, siin teemas kribatud 1,3 omas kah sellist diffrit (endine võistlusauto "kopika"baasil). Päris lahtise diffriga sõitmise kõrval tahab harjumist, aeglasemates kurvides tuleb kas vaikselt läbi põristada, või siis suht karmilt peale minna, vahepealne variant pole eriti arutamiseks, lükkab lihtsalt otse minema. Erinevalt 100 %- ssa lukustusega (näiteks kinni keevitatud satelliidid) on juhitavus märksa lihtsam, 100%- ssa lukustusega pead autot kogu aeg kontratega loopima ja võimsust on kah märgatavalt rohkem vaja.
sitt päev, kellele kurdad
mutionu
Liige
Postitusi: 1468
Liitunud: 08 Nov, 2005 15:52
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas mutionu »

AKM kirjutas:Sa oled ikka ühe kaasfoorumlase usin õpilane demagoogia vallas. Selles osas aplaus sulle, püsti seistes.

Aga vaatame siis mida sa oled kirjutanud. Alguses sa kirjutad, et see lahendus on täiesti igapäevane ja loetled ISE rea rahvaautode marke, siis tuleb välja, et nendele rahvaautodele enam ikka niiväga ei saa. Ja siis loomulikult tulevad mängu Mustangid ja Q7-ed. No mis sa kostad, eeskujulik.
Üks masendavamaid asju siin foorumis on lugeda kellegi egotrippi.
MUl on selline koer kodus, tema käpp peab pealmine olema.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3489
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas vanahalb »

Enamikul "rahvaautodest" pole ju üldse lukustatavat või piiratud libisemisega difrit. Aga kui mingil põhjusel on, siis torsen pole midagi üleloomulikku.
Siin tagasihoidlik nimekiri mudelitest, kust seest võib leida
http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen

Lisaks noh, minu Fordi-kastika-rondil on samuti tagasilla korpusel märge LSD ja ma pole sisikonda lahti tõmmanud. Üle 200 000 km läbisõiduga pole kustumismärke näidanud, seega väga võimalik, et torsen, mitte mingi paljukettaline konstrui.
Sellise auto võib kasutatuna omale igaüks 3-4 tuhande EUR eest osta ja kui väga roostes . siis isegi odavamalt.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline