Talveks kõige odavamad uued lamellid hääd küll olnud viimased 14 talvehooaega. 12 aastat sõitnud esiveolistega, 1.5 aastat nelikveolistega (viimane aasta nüüd nelikuga), 0.5 aastat tagaveolistega ja ei näe siiamaani põhjust naela jaoks. Olgu, töömarsruut on Märjamaa-Tallinn-Märjamaa mööda Pärnu maanteed viimased pea 10 aastat olnud, aga mujal Eestis käimist on ka juures ikkagist ja pole veel pidanud kartma, et kinni jään lumesse (aasta tagasi veebruarikuulõpu lumetormiga ei jäänud ka esiveolise väikese linnaautoga maakandis kinni (gaas põhjas, 2-3 käik sees ja peab minema, hoog ei tohi raugeda

)) või et tee pealt maha kukun. Pigem gramm ettevaatlikumalt ja liigseid riske võtmata sõita, sest kaskost saadav asendusauto on ka nõme lohutusauhind väljasõidu korral
Igaüks omamoodi, ei vaidle naelameestele vastu, eks igaüks ostab vastavalt oma vajadustele ja rahakotile, aga kui autod sellised, et ei leia väga põhjust kokkujooksu korda teha, sest ei viitsi veermikukaikaid vahetada ja iga hooaja lõpuks rehvid kulunud, siis oli täitsa OK iga hooaja alul uued viisud alla panna 200-250 euri eest, nii suveks kui ka talveks. Eks värske kumm aitas ka mingil määral Hiinakatega. Nüüd mõtlen vaikselt, et põhimasinal (A8) sai veermik korda tehtud ja kokkujooks paika pandud, et võtaks midagi kangemat alla (vaatasin Michelin PILOT ALPIN 5, testivõitja see aasta tyrereviews.com-is) siis hind pani asja paika hetkel (R18 255-te jooksuhind umbes 1000 eur kandis) ja jätan selle järgmisele omanikule või tuleviku-minale

.
Ise pigem sõidan mõnuga ja mõistusega nüüdisajal, ei viitsi igale poole enam kiirust ületades minna (need ajad on vaikselt möödas, nooruse uljus asendub vanuse sooviga mugavalt ja kindlalt pärale jõuda) ja kindla peale alati kõigist mööda saada, aga tee peal ei uimerda ka samas kahe käega roolist kramplikult kinni hoides. Tööle viiv tee on aastatega juba nii tuttav, et tean meetripealt, kus kannatab mööda minna ja kus pigem jätta auto möödasõiduvõimekus reservi. Metsloomi olen ikka kohanud tee peal, aga üldjoontes napikad olnud, kus isegi megapidav rehv poleks päästnud või siis näen juba taamalt, et mingi loom teele asumas. Allikas: umbes-täpselt vähemalt 500 000 km uhamist aastate peale ja vähemalt 10 erinevat autot, millega kindla peale olen pidanud tööle jõudma, vahet pole kuhu Eestimaa pinnal, vahet pole mis ilmaga