Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 14 Okt, 2014 17:14
yritan vastata oma pädevuse piires väidetele:
Venemaast arvati, et i tule omama söjalist vöimekust koigutaamaks OSCE, Eu ja Nato alustalasid "ettenähtaba tuleviku jooksul" ehk siis umbes 20 aasta jooksul.
Jugoslaavia oli nagu erand. Ja teine Tsetseenia söda oli siseasi ja selise söjalise jöu suunamine oma riigipiiridest väljapoole on väljaspool Vene vöimekust ja ei ole reaalne, kuna arvestades majandus- poiitiliste tagajärgedega on see enesetapp.
On arvamusi et käesoleval aastal Vene riik oli omadega nii ehk naa sisenemas kriisi ja kogu ooper praegu on lihtsalt "kontrollitud kriis" vöimul pysimiskeks. Ajaloo suurim majanduskohtuasi on kahh öhus.
- kuskil 2000- date paiku, yllitas meie toonane kaitseminn kirjatyki mis sisuliselt kordas 90 ajaloo löppemise ideed, ja minu mälu järgi vähemalt kymne aasta jooksul ei ole yleyldse miskit toimumas, sest puudub majanduslik vöimekus. Igasugube maismaa söda kui selline euroopa mandrilaval ei pidand enam olema eelmine, vaid lausa yleelmine söda, mida ei saa keegi pidada enam iial.
Ja kolm neli aastat hiljem söitsid tankid Gruusiasse. Arvatavasti ainult EU ja Usa telgitagune poliitika peatas asja päris koledaks minemise.
Ja kokkuvöte? Köikide nende "eelmiste esiisade södade" kuulutajatele suureks yllatuseks: aastal 2014 söidavad tankid mööda euroopa äärt, ja raskerelvadest vöetakse terveid linnasid maha. Mida suurriigi kinnimakstud bandiidid tahavad, seda nad teevad. Reisilennukid saavad rakette sappa ja kukuvad taveast. Midagi ilusat see ei ole. Ja ei näe yldse "eelmise moodi välja". Ysna tuttav pilt on suuremas osas.
Kui minna kysima Eesti venekeelse elanikkonna käest et nohh, teeme kahh Donbassi, siis soovitan end riietada kergelt ja valmistuda jooksma, kiirelt ja kaua. Niipalju kui on kokkupuuteid olnud, siis isklik mulje on jäänd selline, et meie muukeelsed kaaskodanikud pigem siiski eelistavad seda pisikest demokraatlikku vabariikki, kui Putini oligarhe.
Siin vöib sellest lähemalt lugeda; https://www.facebook.com/alexey.arestov ... 0936214655. Mees oli Ukraina luureohvitser, kuskil 2004 läks erru, youtubes täpsemalt mis ja kuidas. Tema hinnangul on terve riigiaparaat täis inimesi, kes on huvitatud muust, kui vabast Ukrainast. Mehe soovitus seejuures on lakkamatu vöimu "kiusamine" kodanikuaktiivsuse kaudu, yhiskondliku kontrolliga. Tema meelest on demokraatliku riigikorralduse alus see, et kodanike aktiivsus ei lase vöimul enam iial olla lihtsalt "vöim" vaid peab aru andma köigest ja kogu aeg. Kui youtubest vaadata mehe nimega videod läbi, siis mulle jäi usutav mulje, et luure, erioperatsioonid ja vastuluure on olnud tema leivatöö. Huvitav on see, et sellise taustaga inimene tödeb, et yhiskondlik, rahvuslik ärkamine ja kodanikuaktiivsus on asi, mille vastu relvad ei aita.
Igal välipoliitilisel liigutusel on oma strateegiline eesmärk. Söda on poliitika jätk teiste vahenditega. Narva linnavalituse höivamse eesmärk ei saa olla miski reaalpoliitiline vöi geopoliitika eesmärk omaette. Kyll vöib aga olla tegemist provakatiivse aktsiooniga destabiliseerimaks ja diskrediteerimaks Eesti Vabariigi valitsust, eesmärgiga näidata Eestit banaanivabariigina, millega liitlaseksolemine on yks suur lisakoorem ja kohustus, ehk siis kaugendada meid välisabist, isoleerimaks liitlastest.
Siinjuures piisab ka sellest, kui mitte kui keegi teine kui ainult selllise asja korraldajad ise usuvad seda, see et keegi muu ei usu seda, seda nende maailams ei ole. Äärmiselt kyyniline olles peab kysima endalt, kui palju kinnimakstud söprust ob Vene energiarahadega ostnud ja kuskohas. Miskit ei ole uut päikese all, vene agendid olid on ja jäävad läänes tegutsema, alati.
Nyyd teades, et Vene eelarvest 70% on energia myyk, vöib teha järeldusi, eeldades et asi ei piirdu Narva linnavalitsusega ja peab olmea valmis halvemaks.
Järeldus 1.
Energiamyygist elav riik vöib pidada eluliselt vajalikuks ja riikliku huviga pöhjendatuks nii suure hulga energiaresursside enda kontrolli alla saamist, kui vähegi vöimalik. See, et antud juhul "riik" on oligarhide grupp, kes on Kremli poolt sellele asjale pandud ja saavad suurema osa kasumist endale, ei ole oluline.
Järeldus 2.
Energeetilise potensiaali höivamiseks Narva suunal, peab kontroli alla saama minimaalselt territooriumid Narva linnast vähemalt Jöhvi jooneni, ja merest Peipsi järveni.
Järeldus 3.
Sellise territooriumi koos asustuskeskustega höivamiseks vajalik väekontingent on minimaalselt suurusjärgus brigaad, ehk siis 3-4 pataljoni + yldväeliikide toetus. Sellise territooriumi, sh Narva linna kontrollimiseks vajaminev väekontinget on minimaalselt 2 korda suurem, ehk siis 2 brigaadi.
Kokkuvöte.
Lihtsalt niisama ei juhtu mitte kui miskit, on huvid, on huvide väljendused ja ei ole miskit uut siin päikese all. Alates NL -i kokkukukkumisest on korrutatud samu soovunelmaid: söda ei tule euroopas enam iial, vene ajaloo agressiivne periood on möödas, maismaaväed on ajalugu ja tankid on vanaraud. Ja ometi, kui vaatan uudiseid, siis näen ma söda euroopas ja tanke lahingutes. Ei ole ylitehnoloogilised supervöitlusdroonid kosmose piiril. Jalaväekompanii jalaväekompanii ja pataljoni vastu. Ja loll on see kes miinipildujaid kaasa ei vötud.
Lasktehniliste näitajate töttu on hoonestatud aldel seetöttu alati eelisatud miinipildujaid, millede pihtamisnurk vöib olla ka 90 kraade, st kukub otse alla.
Juhtum, kui miski bande höivab miski riigihoone, on sisuliselt eriyksuse pärusmaa, kuna söduri väljaöppe spetsiifika on eesmärgistatud muuta vastaspool tegevusvöimetuks, vajadusel hävitada. Sellist möttemudelit ei saa kasutada olukorra lahendmaiseks tiheasustatud piirkonnas ja seda veel enne söjaseisukorra väljakuulutamist.
Juhtumi korral, kus riigihoone, personaliga vöi ilma, on höivatud, on rohkem politsei pärusmnaa, kelle väljaöppe lähtekoht on ka äärmiselt agrssiivselt käituvate inimeste korralkutsumine, vajadusel kinnipidamine, seejuures maksimaalselt vältides ja vähendades ohtu körvalseisjatele.
Söjjaväe yksuste kasutamine politseifunktsioonides on seetöttu yldjuhul äärmiselt taunitav. Söjaväestatud päästeyksused, märulipolitsei on seetöttu tavaliselt vastavate ministeeriujumide hallata, ega kuulu kaitseministeeriumi haldusalasse.
Loodan et antud vastusest on natuke kasu veidi sygavamalt lahti kirjutamaks Ida- Viru plroblemaatikat Eesti Eu ja Nato seostes.
- kuksil 90 kekskel ennustati, et euroopas on alanud igavene raguaeg ja maailmas on ajalugu otsa saand. mis maailmas toimuma hakkas, ei kommenteeri, aga eriliselt toonitati et euroopa julgeolekuruumis puuduvad söjalise konflikti eeldused, kuna köik suurriigid on loobunud agressiivsest välispolittikast oma naabrite suhtes. Riigikaiste, kui selline on igand igal tasemel ja ainult äärmuslased ja katastroofid on oht. Tänapäeval tankidega yle riigipiiride ei söideta.Xender kirjutas:Siin valmistutakse juba peetud sõdadeks, Eestis ei hakka keegi "rohelisi mehikesi" kasutama. Vähemalt mitte hetkel, ei ole meil keset Ida Virumaad VF sõjaväebaasi ning EKV-l pole suuremaks probleemiks rahvarahutusi Ida Virus maha suruda ( mille tekkimiseks pole väga pinnaski, viimati kui sealkandis käisin, nägin ainult vanureid ).
Venemaast arvati, et i tule omama söjalist vöimekust koigutaamaks OSCE, Eu ja Nato alustalasid "ettenähtaba tuleviku jooksul" ehk siis umbes 20 aasta jooksul.
Jugoslaavia oli nagu erand. Ja teine Tsetseenia söda oli siseasi ja selise söjalise jöu suunamine oma riigipiiridest väljapoole on väljaspool Vene vöimekust ja ei ole reaalne, kuna arvestades majandus- poiitiliste tagajärgedega on see enesetapp.
On arvamusi et käesoleval aastal Vene riik oli omadega nii ehk naa sisenemas kriisi ja kogu ooper praegu on lihtsalt "kontrollitud kriis" vöimul pysimiskeks. Ajaloo suurim majanduskohtuasi on kahh öhus.
- kuskil 2000- date paiku, yllitas meie toonane kaitseminn kirjatyki mis sisuliselt kordas 90 ajaloo löppemise ideed, ja minu mälu järgi vähemalt kymne aasta jooksul ei ole yleyldse miskit toimumas, sest puudub majanduslik vöimekus. Igasugube maismaa söda kui selline euroopa mandrilaval ei pidand enam olema eelmine, vaid lausa yleelmine söda, mida ei saa keegi pidada enam iial.
Ja kolm neli aastat hiljem söitsid tankid Gruusiasse. Arvatavasti ainult EU ja Usa telgitagune poliitika peatas asja päris koledaks minemise.
Ja kokkuvöte? Köikide nende "eelmiste esiisade södade" kuulutajatele suureks yllatuseks: aastal 2014 söidavad tankid mööda euroopa äärt, ja raskerelvadest vöetakse terveid linnasid maha. Mida suurriigi kinnimakstud bandiidid tahavad, seda nad teevad. Reisilennukid saavad rakette sappa ja kukuvad taveast. Midagi ilusat see ei ole. Ja ei näe yldse "eelmise moodi välja". Ysna tuttav pilt on suuremas osas.
Kui minna kysima Eesti venekeelse elanikkonna käest et nohh, teeme kahh Donbassi, siis soovitan end riietada kergelt ja valmistuda jooksma, kiirelt ja kaua. Niipalju kui on kokkupuuteid olnud, siis isklik mulje on jäänd selline, et meie muukeelsed kaaskodanikud pigem siiski eelistavad seda pisikest demokraatlikku vabariikki, kui Putini oligarhe.
- Ukraina regulaararmee lahinguline suutlikkus veel kuus kuud tagasi, oli yks pöhjuseid miks vabatahtlike pataljonid yleyldse moodustati. Kusjuures köikidel tasanditel, alates peastaabist ja löpetatdes pataljonide ja kompaniidega. Mismoodi see on 6 kuuga saadud sinnamaani, kus se nyyd on, on ime. Aga asi hakkas sellest pihta, et vabatahtlike poolt toodud akuga pandi järjestikku käima terveid söjaväe tehnika kolonne. Laskemoona "parim enne tähtaeg" oli suuremalt osalt väga, väga ammu. Öhuvahenditest suutis öhku töusta umbes 20%? Ehk siis tehnika lihtsalt ei liikunuud, varustatuse tase oli dejavu 1993, va missiooniyksused. Staapides kavandati operatsioone ilma mingisuguse luureta ja vastase märkimiseta kaardile "vajaduse puudumise töttu". Isikkoossies, kes saadeti kriiskoldesse, ei teadnud asjast yleyldse mitte kui miskit, miks toimub ja kuidas toimub.Xender kirjutas: Terve see "roheliste mehikeste" teema oli seotud ikka sellega, et Ukraina väed ei hakkanud alguses vastu. Kui oleks hakkanud, oleks roheliste mehikeste tähelend väga lühikeseks kujunenenud ja olnud arusaamatu episood ( saata kergerelvastuses tüübid regulaararmee vastu ).
Siin vöib sellest lähemalt lugeda; https://www.facebook.com/alexey.arestov ... 0936214655. Mees oli Ukraina luureohvitser, kuskil 2004 läks erru, youtubes täpsemalt mis ja kuidas. Tema hinnangul on terve riigiaparaat täis inimesi, kes on huvitatud muust, kui vabast Ukrainast. Mehe soovitus seejuures on lakkamatu vöimu "kiusamine" kodanikuaktiivsuse kaudu, yhiskondliku kontrolliga. Tema meelest on demokraatliku riigikorralduse alus see, et kodanike aktiivsus ei lase vöimul enam iial olla lihtsalt "vöim" vaid peab aru andma köigest ja kogu aeg. Kui youtubest vaadata mehe nimega videod läbi, siis mulle jäi usutav mulje, et luure, erioperatsioonid ja vastuluure on olnud tema leivatöö. Huvitav on see, et sellise taustaga inimene tödeb, et yhiskondlik, rahvuslik ärkamine ja kodanikuaktiivsus on asi, mille vastu relvad ei aita.
Poiiitilisel tasemel: Sellest hetkest alates, kui kuulume EU -sse ja Natosse, ei ole miski piirikysimus vöi julgeolekupoliitiline risk enam meie siseasi, vöi sooloesinemine. Juhul kui seltskond on töestatavalt tulnud yle piiri, on see artikkel 5. Juhul, kui tegemist on Venemaa avarustest noorte söjalise väljaöppe laagris ettevalmistatud Eesti elanikega, on see piiritaguselt toetatud ekstremism ja tölegendatav samuti artikkel 5-ga.Xender kirjutas:Seega kõige suurem oht meile on pigem suutmatus vajalikul ajal näidata otsustavat jõudu, mis puudutab "rohelisi mehikesi" ja vajadusel näiteks Narva linnavalitsuse hõivanud kamba sealt koheselt välja peksma, kas või suurtükituld kasutades ( kui muidu ei saa ). Mitte jääma rahulike lahendusi ootama ja läbi ÜRO venemaale protestinoote kirjutama.
Igal välipoliitilisel liigutusel on oma strateegiline eesmärk. Söda on poliitika jätk teiste vahenditega. Narva linnavalituse höivamse eesmärk ei saa olla miski reaalpoliitiline vöi geopoliitika eesmärk omaette. Kyll vöib aga olla tegemist provakatiivse aktsiooniga destabiliseerimaks ja diskrediteerimaks Eesti Vabariigi valitsust, eesmärgiga näidata Eestit banaanivabariigina, millega liitlaseksolemine on yks suur lisakoorem ja kohustus, ehk siis kaugendada meid välisabist, isoleerimaks liitlastest.
Siinjuures piisab ka sellest, kui mitte kui keegi teine kui ainult selllise asja korraldajad ise usuvad seda, see et keegi muu ei usu seda, seda nende maailams ei ole. Äärmiselt kyyniline olles peab kysima endalt, kui palju kinnimakstud söprust ob Vene energiarahadega ostnud ja kuskohas. Miskit ei ole uut päikese all, vene agendid olid on ja jäävad läänes tegutsema, alati.
Nyyd teades, et Vene eelarvest 70% on energia myyk, vöib teha järeldusi, eeldades et asi ei piirdu Narva linnavalitsusega ja peab olmea valmis halvemaks.
Järeldus 1.
Energiamyygist elav riik vöib pidada eluliselt vajalikuks ja riikliku huviga pöhjendatuks nii suure hulga energiaresursside enda kontrolli alla saamist, kui vähegi vöimalik. See, et antud juhul "riik" on oligarhide grupp, kes on Kremli poolt sellele asjale pandud ja saavad suurema osa kasumist endale, ei ole oluline.
Järeldus 2.
Energeetilise potensiaali höivamiseks Narva suunal, peab kontroli alla saama minimaalselt territooriumid Narva linnast vähemalt Jöhvi jooneni, ja merest Peipsi järveni.
Järeldus 3.
Sellise territooriumi koos asustuskeskustega höivamiseks vajalik väekontingent on minimaalselt suurusjärgus brigaad, ehk siis 3-4 pataljoni + yldväeliikide toetus. Sellise territooriumi, sh Narva linna kontrollimiseks vajaminev väekontinget on minimaalselt 2 korda suurem, ehk siis 2 brigaadi.
Kokkuvöte.
Lihtsalt niisama ei juhtu mitte kui miskit, on huvid, on huvide väljendused ja ei ole miskit uut siin päikese all. Alates NL -i kokkukukkumisest on korrutatud samu soovunelmaid: söda ei tule euroopas enam iial, vene ajaloo agressiivne periood on möödas, maismaaväed on ajalugu ja tankid on vanaraud. Ja ometi, kui vaatan uudiseid, siis näen ma söda euroopas ja tanke lahingutes. Ei ole ylitehnoloogilised supervöitlusdroonid kosmose piiril. Jalaväekompanii jalaväekompanii ja pataljoni vastu. Ja loll on see kes miinipildujaid kaasa ei vötud.
Suurtykiväe kasutamine hoonestatud alal on tehniliselt äärmiselt kysitava tuylemuslikkusega, kuna myrskkude pihtamisnurk on maksimaalselt kuskil 26 -28 kraadi. Ehk siis kui kujuta ette viiekordse maja körgust. Surnud ala maja taga, kuhu myrsud ei taba, vaid tulevad 5 kordsesse majja, on pikkusega on 5 x maja körgus. Kui nyyd vötta lahti asustatud alade kaart, siis selgub et suurem osa asustatud piirkonda ei ole tabatav täpse suurtykivä tulega, väljaarvatud puiste- vöi konteinerlaskemoona kasutamisel, mis paiskab välja oma laenu viitsytikuga lennu käigus.Xender kirjutas:Narva linnavalitsuse hõivanud kamba sealt koheselt välja peksma, kas või suurtükituld kasutades
Lasktehniliste näitajate töttu on hoonestatud aldel seetöttu alati eelisatud miinipildujaid, millede pihtamisnurk vöib olla ka 90 kraade, st kukub otse alla.
Juhtum, kui miski bande höivab miski riigihoone, on sisuliselt eriyksuse pärusmaa, kuna söduri väljaöppe spetsiifika on eesmärgistatud muuta vastaspool tegevusvöimetuks, vajadusel hävitada. Sellist möttemudelit ei saa kasutada olukorra lahendmaiseks tiheasustatud piirkonnas ja seda veel enne söjaseisukorra väljakuulutamist.
Juhtumi korral, kus riigihoone, personaliga vöi ilma, on höivatud, on rohkem politsei pärusmnaa, kelle väljaöppe lähtekoht on ka äärmiselt agrssiivselt käituvate inimeste korralkutsumine, vajadusel kinnipidamine, seejuures maksimaalselt vältides ja vähendades ohtu körvalseisjatele.
Söjjaväe yksuste kasutamine politseifunktsioonides on seetöttu yldjuhul äärmiselt taunitav. Söjaväestatud päästeyksused, märulipolitsei on seetöttu tavaliselt vastavate ministeeriujumide hallata, ega kuulu kaitseministeeriumi haldusalasse.
Loodan et antud vastusest on natuke kasu veidi sygavamalt lahti kirjutamaks Ida- Viru plroblemaatikat Eesti Eu ja Nato seostes.