Vastusammuna peab läbi Veremaa mineva transiidi ära keelama. Tegelikult ei lähe ju kaup näiteks Stani maadesse vaid lahustub Veremaa avarustes.Kirs kirjutas: ↑30 Okt, 2024 20:17Dr.Sci kirjutas: ↑30 Okt, 2024 19:27 Tea kas peaks tegema uue teema: Eestimaa majandus ja vene sanktsioonid?
- järjekordne valus laks -
Ja ega valitsuse suust ka muud ei kuule et meie majanduse olukord on "tuleviku väetis" (L. Meri) sest Venemaa sõdib Ukrainas...
60 milli...see ei ole ju Eesti kaotus vaid kogu EU.
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
- Chupacabra
- Liige
- Postitusi: 3897
- Liitunud: 25 Juun, 2014 15:25
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
raporteeritud inflatsioon vs reaalne inflatsioon
https://x.com/nexta_tv/status/1852423317019378049
https://x.com/nexta_tv/status/1852423317019378049
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Pea 200 rublikut või eest.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Seal kommentaarides lääne inimesed "arvasid" et see on ju jube odav, et milles mure.
200/100 = 2 juurot võipakk (võttes mingi puusalt kursi). (Meil vist oon seal 1.2 Taluvõi eest?)
Aga kui sul pension on seal 123-150 juurot. See oleks siis et 0,016 palgast oleks võipakk.
Kui võtta näiteks Eesti keskmiseks 750 juurot. Siis see oleks 12 juurot per võipakk

Siis juba peaks kindlasti võipakkidele magnetkarpe ümber panema.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Vbl peaks huumorinurka panema, aga uus Uaz Profi
https://youtu.be/s5-94VIszWo?si=4WdpvR7Mv38BgKbh&t=5
https://youtu.be/s5-94VIszWo?si=4WdpvR7Mv38BgKbh&t=5
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Vägagi sobilik teemasse.ahto42 kirjutas: ↑02 Nov, 2024 12:33 Vbl peaks huumorinurka panema, aga uus Uaz Profi
https://youtu.be/s5-94VIszWo?si=4WdpvR7Mv38BgKbh&t=5
Nagu ka kommentaarides öeldud on see auto nagu Venemaa majandusliku elu ja olukorra kehastus...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Hoidke hinge kinni, et Vene kamin hakkaks seda pornot suurtes kogustes tellima. Venelaste korruptsiooniskeeme arvestades on see üsna tõenäoline.ahto42 kirjutas: ↑02 Nov, 2024 12:33 Vbl peaks huumorinurka panema, aga uus Uaz Profi
https://youtu.be/s5-94VIszWo?si=4WdpvR7Mv38BgKbh&t=5
Ja nüüd hoidke hinge kinni, et nad EI hakkaks seda masinat tellima.
https://www.youtube.com/watch?v=8i26FHaiiXM
Selle autor on sama mees, kes Šerpa valmis tegi. Aga skeemides ta ei osale, nii et suurt võimalust et orkid sellisega ringi hakkavad ajama õnneks pole.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Seda viimast ei hakata massiliselt tellima, sest puudub mass-tootmine ja seega mass-varastamise võimalus!
Küll aga võivad mõned patriootlikud entusiastid rahad kokku panna ja ise abi korras mõned rindele saata.
Küll aga võivad mõned patriootlikud entusiastid rahad kokku panna ja ise abi korras mõned rindele saata.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Erinevate keelte oskamine (kaasa arvatud kõige tõenäolisema vaenlase keel) pole häbiasi.
Aga kui kokkuvõte teha mõne lausega, siis saate tegija poolt öeldud mõningaid näiteid:
Kõige parem iseloomustavam lause on minu arust see, panin ekstra kõige esimeseks:
*"Ma sündisin juba selle Uaz-469 lõgina ja vibra jmt-ga, ja tundub, et ka suren sellega, mitte midagi pole muutunud..."
*Enne sõidutesti ütles : Käiguvahetusel arvestage topeltsidurdamise ja vahegaasiga.(auto sõitnud 101km)
Peale testi: Poleks paha isegi kolmekordne... (auto sõitnud 105km)
* Vahekasti jaoks peab olema suurem ja kõvem mees, mina niikõva ei ole 4L-i sisse ei saanud...
*Mootor on sama bensukas, mis aastakümneid tagasigi juba, ja see kõik on Uaz-i käekirja järgi jätkuvalt samakapriisne.
*Starter on nii suur, et isegi ZIL-veokas tunneks uhkust...
*Käigukast oli enne koreakas, aga peale sanktsioone on see nüüd hiinakas ja selline, nagu eespool kirjeldatud.
*jne
Aga kui kokkuvõte teha mõne lausega, siis saate tegija poolt öeldud mõningaid näiteid:
Kõige parem iseloomustavam lause on minu arust see, panin ekstra kõige esimeseks:
*"Ma sündisin juba selle Uaz-469 lõgina ja vibra jmt-ga, ja tundub, et ka suren sellega, mitte midagi pole muutunud..."
*Enne sõidutesti ütles : Käiguvahetusel arvestage topeltsidurdamise ja vahegaasiga.(auto sõitnud 101km)
Peale testi: Poleks paha isegi kolmekordne... (auto sõitnud 105km)
* Vahekasti jaoks peab olema suurem ja kõvem mees, mina niikõva ei ole 4L-i sisse ei saanud...
*Mootor on sama bensukas, mis aastakümneid tagasigi juba, ja see kõik on Uaz-i käekirja järgi jätkuvalt samakapriisne.
*Starter on nii suur, et isegi ZIL-veokas tunneks uhkust...
*Käigukast oli enne koreakas, aga peale sanktsioone on see nüüd hiinakas ja selline, nagu eespool kirjeldatud.
*jne
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mulle jäi kôrva midagi sellist, et ametlikus juhendis olla kirjas, et kui mootor esimese sadakonna km vôi tunni jooksul ära ei lagune siis tôenäoliselt jääb tööle.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kuskil Uaz-i diileri-müügisalongis

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Armatuuril on üleval kollane ja all sinine lambike, selline värvide kooslus ei lähe mitte.Jura kirjutas: ↑02 Nov, 2024 15:35 Ja nüüd hoidke hinge kinni, et nad EI hakkaks seda masinat tellima.
https://www.youtube.com/watch?v=8i26FHaiiXM
Selle autor on sama mees, kes Šerpa valmis tegi. Aga skeemides ta ei osale, nii et suurt võimalust et orkid sellisega ringi hakkavad ajama õnneks pole.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tõlge kommentaariumist... AI-tõlkerobot on interpreteerinud vene keelt loominguliselt - seepärast kopi-pasten siia 1-1-le:tsivi_list kirjutas: ↑02 Nov, 2024 14:09Mis seal täpsemalt räägitakse? Ei maksa eeldada, et kõik tiblakeelt räägivad. 33 aastat vaba Eestit siiski juba ilma vajaduseta seda keelt osata.ahto42 kirjutas: ↑02 Nov, 2024 12:33 Vbl peaks huumorinurka panema, aga uus Uaz Profi
https://youtu.be/s5-94VIszWo?si=4WdpvR7Mv38BgKbh&t=5
"Ühes neist saabus klient. Auto oli 3 kuud vana, ümberringi juba õitses. Ja raam, kabiin ja kere. Ja juba täies kasvus, mullide ja värvikoorimisega. Jahutustorud on juba vahetatud, kaks korda lendas kogu antifriis välja ja esimese tuhande kilomeetri jooksul pissis tagasild tihenditele. Maanteel üle 100 sõitmine on pingeline, mootor juba karjub. No kere kinnitamine raami külge tekitas küsimusi. See on 10-minutiline ülevaatus koos vestlusega omanikuga.
UAZ-i "insenerid" mõtlesid esitelje loominguliselt ümber. Selle tulemusena langes ressurss nulli. Selle disainiga Jeepi telgedel kulub tavaliselt 300–400 tuhat km."
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mulle meeldis enim see koht, tsiteerin mälu järgi, teist korda läbi ei hakka vaatama:
"Vajutades sidurit, kuuleme tuttavat häält - kas survelaager või lausa käigukasti peavõll. Sellisel puhul me ju teame mida tuleb teha...? ..õige! Palve tuleb lugeda! Et ei laguneks..."
"Vajutades sidurit, kuuleme tuttavat häält - kas survelaager või lausa käigukasti peavõll. Sellisel puhul me ju teame mida tuleb teha...? ..õige! Palve tuleb lugeda! Et ei laguneks..."

Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kui mälu ei peta, siis siin teemas käis hiljuti läbi info / pilt sellest, kuidas Venemaal on poodides võipakid turvaelemendiga karpi (milles meil nt kalamari) pandud, et ära ei varastataks. Nüüd jäi silma selline uudis:
Russia imports butter from UAE and Türkiye to curb rising prices – Reuters
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/11/3/7482739/
18. oktoobrist ostab Venemaa hindade kontrolli all hoidmiseks võid Ühendemiraatidest ja Türgist, lisaks ka Ladina-Ameerikast ja Valgevenest. Minu lihtne mõtlemine: hind kujuneb (reeglina) nõudluse-pakkumise tulemusel, hinnatõusu kontrolli all hoidmine ja välismaalt juurde ostmine tähendab loogiliselt seda, et kodumaine või tootmine on niivõrd kõvasti kukkunud.
No kui juba või tootmisega on raskused, siis ... meenuvad 80-d/90-d rasked aastad, kui kauplustes olid suured sabad ja rõõmustati vorsti ostmise üle ...
PS: huvitav, kuidas lennukitega olukord on? Lääne lennukitele hooldust ei ole, räägiti volitamata osade vahetamisest ja vanade lennukite kasutamisest - kuid pole nagu kuulda olnud alla kukkumistest. Raud peab veel vastu?
Russia imports butter from UAE and Türkiye to curb rising prices – Reuters
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/11/3/7482739/
18. oktoobrist ostab Venemaa hindade kontrolli all hoidmiseks võid Ühendemiraatidest ja Türgist, lisaks ka Ladina-Ameerikast ja Valgevenest. Minu lihtne mõtlemine: hind kujuneb (reeglina) nõudluse-pakkumise tulemusel, hinnatõusu kontrolli all hoidmine ja välismaalt juurde ostmine tähendab loogiliselt seda, et kodumaine või tootmine on niivõrd kõvasti kukkunud.
No kui juba või tootmisega on raskused, siis ... meenuvad 80-d/90-d rasked aastad, kui kauplustes olid suured sabad ja rõõmustati vorsti ostmise üle ...
PS: huvitav, kuidas lennukitega olukord on? Lääne lennukitele hooldust ei ole, räägiti volitamata osade vahetamisest ja vanade lennukite kasutamisest - kuid pole nagu kuulda olnud alla kukkumistest. Raud peab veel vastu?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist