Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 04 Nov, 2024 7:05
Võid UAE-st? Seal on kõrb... Lehmad sees ja jahutus, sööt sisseveetud, megaodav omahind... Majandus on imeline.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Kunagi oli miskises temaatilises saates juttu, et araablased on meerikamaal meeletuid põllumaid omale rendile võtnud, tarbivad piiramatult veeressursse jm. hädad. Need müstilised lehmakarjad ei pruugigi kuskil kõrbes elutseda..
Täpselt minu mõte! Otsige parem üles kellelt ja kuskohast see mant pärit on, mida justkui kuskilt kõrbest araablased orkidele müüvat. Samamoodi tasuks uurida, et kuhu ja millistesse kanalitesse varasemad orklandisuunalised eksportöörid-imortöörid oma kaubakogused nüüd on suunanud, ega toodang tahab ju ikka müümist edasi.
https://www.moscowtimes.ru/2024/11/01/v ... he-a146630huvitav, kuidas lennukitega olukord on? Lääne lennukitele hooldust ei ole, räägiti volitamata osade vahetamisest ja vanade lennukite kasutamisest - kuid pole nagu kuulda olnud alla kukkumistest. Raud peab veel vastu?
Tere, lasin AI'l kokkuvõtte teha, aga natuke läks foorumile postitamise loa saamisega aega. Igaljuhul, eksisteerib selline leht nagu study.new/, mis tuleb youtube URL'i ette kirjutada, ja tulemuseks saab AI kokkuvõtte inglise keeles suvalisest videost (Järgnev on juba läbi ChatGPT tõlgitud eesti keelde). Kahjuks ma ise vene keelt ei mõista, mõni võib kommenteerida, kas AI pani puusse millegagi või mitte, et siis teha järeldused, kui palju seda usaldada.EnnR kirjutas: ↑02 Nov, 2024 20:01Tõlge kommentaariumist... AI-tõlkerobot on interpreteerinud vene keelt loominguliselt - seepärast kopi-pasten siia 1-1-le:tsivi_list kirjutas: ↑02 Nov, 2024 14:09Mis seal täpsemalt räägitakse? Ei maksa eeldada, et kõik tiblakeelt räägivad. 33 aastat vaba Eestit siiski juba ilma vajaduseta seda keelt osata.ahto42 kirjutas: ↑02 Nov, 2024 12:33 Vbl peaks huumorinurka panema, aga uus Uaz Profi
https://youtu.be/s5-94VIszWo?si=4WdpvR7Mv38BgKbh&t=5
"Ühes neist saabus klient. Auto oli 3 kuud vana, ümberringi juba õitses. Ja raam, kabiin ja kere. Ja juba täies kasvus, mullide ja värvikoorimisega. Jahutustorud on juba vahetatud, kaks korda lendas kogu antifriis välja ja esimese tuhande kilomeetri jooksul pissis tagasild tihenditele. Maanteel üle 100 sõitmine on pingeline, mootor juba karjub. No kere kinnitamine raami külge tekitas küsimusi. See on 10-minutiline ülevaatus koos vestlusega omanikuga.
UAZ-i "insenerid" mõtlesid esitelje loominguliselt ümber. Selle tulemusena langes ressurss nulli. Selle disainiga Jeepi telgedel kulub tavaliselt 300–400 tuhat km."
Sõidukil on kaasaegsed omadused, nagu ABS ja roolivõimendi, kuid puudub automaatkäigukast.
Sõidukogemust iseloomustavad vibratsioonid ja käigukasti käsitsemisraskused,eriti mehaanilise käigukastiga.