Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Postitatud: 24 Jaan, 2024 13:17
Kas vaaraodel on ka üleliigseid S300 pauke?
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Väidetavalt lennuki rusud.The S-300VM "Antey-2500" missile system was ordered in 2014, as part of a billion-dollar Egyptian-Russian arms deal signed later that year.[118][119] The $1 billion contract comprises 4 batteries, a command post and other external elements.[120][121] In 2015, Russia started delivering the system components, and Egyptian soldiers began their training in Russian training centers.[citation needed] By the end of 2017, all batteries had been delivered to Egypt.[122] Russia is in talks with Egypt on the delivery of additional Antey-2500 systems.[123]
Kaaderhaaval kerides on näha, et lennuk liigub maaga kokkupõrkekursil ja süttib sujuvalt, s.t leeke on näha ka enne kui kogu krempel suitsupahvakaga põlema lahvatab ja miski tükk ära lendab. Ei ole ÕT tabamuse moodi, tabamus pidi enne toimuma.Saturn kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 11:12 Siit videost paremini näha, et mingid jupid eralduvad lennukist enne maaga kokkupõrget. Kas orki enda ÕT sai jälle omale pihta?
https://twitter.com/bayraktar_1love/sta ... 5934241003
Siin sama video varasemad kaadrid, tehtud enne sissezoomimist. No ei tundu ei tuld, ega suitsusaba olemas. Pakuks (tavaolukorral) tõukejõukadu ja/või juhitavuse kadu, kaldumist (kandepinnad). Aga siin on tõenäoliselt tegemist varasema tabamusega. Tuli on näha ikka paar sekundit hiljem. Sinnamaani lendas veel ilma väljaspoole nähtava tulekahju ja suitsuta. NB! Lennuk ei ole veel kohakuti selle putka ees oleva elektripostiga ja mittemingit ei tuld ega suitsusaba õhus näha veel pole. Tulekeel käib lennukist välja vahetult peale hetke, kui lennuk ületab filmija positsioonist vaadatuna selle posti. Ilmselgelt on lennuk juba tunduvalt varem juhitavuse kaotanud (tõenäoliselt pihta saanud), kaldunud tiiva peale ja võtnud kursi maa suunas. https://twitter.com/RuslanLeviev/status ... 4439160243 Lisaisakene kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 13:24Kaaderhaaval kerides on näha, et lennuk liigub maaga kokkupõrkekursil ja süttib sujuvalt, s.t leeke on näha ka enne kui kogu krempel suitsupahvakaga põlema lahvatab ja miski tükk ära lendab. Ei ole ÕT tabamuse moodi, tabamus pidi enne toimuma.Saturn kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 11:12 Siit videost paremini näha, et mingid jupid eralduvad lennukist enne maaga kokkupõrget. Kas orki enda ÕT sai jälle omale pihta?
https://twitter.com/bayraktar_1love/sta ... 5934241003
See on ikka hüperilatsemine. Kogu see asi peaks seal päris mitu aega põlema ja tossama, lumi oleks sulanud jne. Aga enneäe juba tunni aja pärast on kõik olemas. Aga ilmselt ei teki mitte kellegil seda küsimust ja kui ka peaks tekkima siis öeldakse, et seal oli niiiii külm, et isegi tuli kustus kohe ära ja nähtud pilveke oli tegelikult hoopis tolm mis tuli prügikastists, sest lennukit enne koristati ... Kokkuvõttes tundub, et see oli orkidele ikka päris rämedalt oluliste asjade/inimeste kaotamise laks kui kõike püütakse nii napakalt seletada.MadMan kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 13:22
Väidetavalt lennuki rusud.
https://twitter.com/Archer83Able/status ... 6431064378
Väidetakse, et pildil on lennukist eraldunud ninaosa ja sellel ÕT raketi tabamuse jäljed._dumbuser_ kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 14:39 See on ikka hüperilatsemine. Kogu see asi peaks seal päris mitu aega põlema ja tossama, lumi oleks sulanud jne. Aga enneäe juba tunni aja pärast on kõik olemas. Aga ilmselt ei teki mitte kellegil seda küsimust ja kui ka peaks tekkima siis öeldakse, et seal oli niiiii külm, et isegi tuli kustus kohe ära ja nähtud pilveke oli tegelikult hoopis tolm mis tuli prügikastists, sest lennukit enne koristati ... Kokkuvõttes tundub, et see oli orkidele ikka päris rämedalt oluliste asjade/inimeste kaotamise laks kui kõike püütakse nii napakalt seletada.
Juba on venelaste poolt avalikustatud ka kõigi 65 ukraina sõjavangi nimed, kes "hukkusid lennuõnnetusel".Nibelungen kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 14:51 Kõige hullem asi on see et lennuintsidendi ohvrite arvele kirjutatakse ilmselt surnukspiinatud ukraina sõjavangid keda seal lennukis polnudki.
Vene lennuki Il-76 allakukkumine. Mis tegelikult juhtus?
Vene Föderatsiooni ametlik versioon on juba avalikustatud – lennuki tulistas alla Ukraina õhutõrjesüsteem Harkovi oblastist. Pardal oli 65 ukrainlasest vangi. Nad kõik surid, hukkunute nimekirjad (küll mitteametlikust allikast) on juba avaldatud.
Avaldatud videod annavad ekspertidel alust oletada, et lennuk tulistati alla Belgorodi oblastis maandumisel. Õnnetuspaik asub Ukraina piirist 47 kilomeetri kaugusel. Liptsyst (kust Venemaa kaitseministeeriumi andmetel raketid välja lasti) on umbes 85 kilomeetrit.
Ukraina kinnitas ametlikult vaid vangivahetuse ettevalmistuste fakti.
Ülejäänud punktide kohta (kas Ukraina relvajõud tulistasid lennuki alla ja kas seal oli ukrainlastest vange) ametlikke avaldusi ei ole, välja arvatud palve "oota ametlikku teavet".
Kuid info osas on olukord Ukraina jaoks praegu üsna keeruline, kuna vahetult pärast lennuki allakukkumist teatasid kaks Ukraina meediaväljaannet (Ukraina Pravda ja RBC-Ukraine) oma peastaabi allikatele viidates, et lennuk tulistati alla Ukraina relvajõud ja ta transportis rakette S-300 jaoks.
Hiljem neid avaldusi redigeeriti ja mainimine, et Ukraina relvajõud lennuki alla tulistasid, kadus, järele jäi vaid S-300.
Kuid loomulikult märkasid neid kõik ja seetõttu sai Ukraina meediast omamoodi (ehkki mitteametliku) kinnituse Venemaa versioon, et lennuki tulistasid alla Ukraina sõjaväelased.
Samas on tõenäosus, et need meediaväljaanded ise selle looga välja tulid, nullilähedane – on ebatõenäoline, et nad selliseid versioone esitades sellist riski võtaksid. Pealegi on väga levinud praktika, kui Ukraina relvajõud või Ukraina eriteenistused teavitavad allikatena ajakirjanikke oma teatud tegudest esimest korda mitteametlikult. Teine küsimus on, et nende meedia allikad võisid Ukraina arvele panna lennuki allatulistamise, et ukrainlaste moraali tõsta, kuid tegelikult seda alla ei lastud.
Kas Ukraina relvajõud võisid lennuki alla tulistada?
Mitte kaua aega tagasi teatasid Ukraina relvajõudude õhujõud, et Aasovi mere ranniku lähedal tulistati alla Venemaa lennuk A-50. Selle lennu avaldatud kaardi järgi otsustades juhtus see rindejoonest vähemalt 120 kilomeetri kaugusel. See tähendab, et teoreetiliselt võidi lennuk alla tulistada ka Belgorodi piirkonnas. Samal ajal ei pruugi Ukraina vahetusläbirääkijad täpselt teada, kuidas vangid Belgorodi piirkonda toimetatakse. See tähendab, et Ukraina poolel ei võinud keegi teada, et pardal on vange (kuigi Vene Föderatsioon väidab, et Kiievis teadsid nad lennukist, kuid seda väidet pole võimalik kontrollida). Või võisid nad teada, aga mitte hoiatanud Ukraina relvajõudude õhuväge sellest.
Siiski on igal juhul tõenäosus, et Ukraina relvajõud võtavad lennuki allatulistamise eest vastutuse, tunnistades, et pardal oli vange, nullilähedane.
Tõenäoliselt kuulutatakse välja üks kahest versioonist, mida Ukrainas juba esitavad erinevad eksperdid ja meedia.
Esimene on see, et lennuki vangidega tulistasid alla venelased ise, et seejärel vastutus Ukraina relvajõududele lükata. See tähendab, et toimus provokatsioon.
Teine on see, et lennukis polnud vange, venelased tapsid nad maas, et süüdistada selles Ukraina relvajõude (võimalik, et pärast lennuki allatulistamist).
Samuti väidavad mitmed Ukraina telegrammikanalid, et osa venelaste avaldatud nimekirjast oli juba varem vahetuse teel vabastatud.
https://t.me/stranaua/141037
UKR Presidendiadministratsioon (OP) ei ole Il-76 allakukkumist ega teavet pardal olnud ukrainlaste kohta veel kommenteerinud.
"Kommentaarid tulevad veidi hiljem. Kõigi andmete täpsustamine võtab aega," ütles OP juhi nõunik Mihhail Podoljak Reutersile antud kommentaaris.