367. leht 666-st
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 8:20
Postitas Ghostship
Need töötavad ainult plusskraadide juures. Talvel kui neid kõige rohkem vaja oleks on nad suhteliselt mõttetud kui te just taksojuht vms ei ole, et auto koguaeg soe. Omal kogemus nende Motoneti omadega. Absodry ''made in Sweden''' vahetatava sisuga. Konstruktsioon on paras sitanikerdis. Kui teile oma auto sisu vähegi korda läheb tasub väga ettevaatlik olla. Kergesti läheb ümber ja see vedelik, mis koguneb on ilge läga. Mul läks õnneks ümber suvalise vana vaibakaltsu peale... tundus väga raskesti puhastatav ollus. Parem mitte mingi autotekstiili peal katsetada.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 8:56
Postitas Walter2
Paar pakki vanu ajalehti autosse teeb ka oma töö ära - need kah loomulikult ühekordse kasutatavusega.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 9:37
Postitas speedsta
Proovisin ka seda elemendiga niiskuskogujat autos. Ühel masinal mahtus istmete vahel panipaika aga põrandal hoida polnud mingit lootust. Vedeliku ja kraadide koha juba öeldud. Seega enne viimast külmalaine algust läkski ajaleht kummi mati peale, tõmbas nii saapa kui mati kuivaks. Täiesti öko lahendus ja pruugitud toote võib vanapaberi konteinerisse panna. Vahel tuleb seda vana jalgratast uuesti leiutada, et saada aru, mis on hea.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 9:53
Postitas wolfgang
Niiskuse vastu salongis, soovitavad auto kasutusjuhendid, sõita sisselülitatud kondiga, kevadel-sügisel. Nii külmade ilmadega kui praegu piisab ka lihtsalt, et salongiõhk soojaks läheb, AGA kliima ei tohi olla salongiõhu retsirgi peal! Antud välistemperatuuri(-20C) juures on 22 kraadini soojendatud õhk mingi 10% RH(kes koma k....da viitsib võib veeauru tabelitest täpse numbri järele vaadata. välisõhu RH, hetkel 63%) ja see kuivatab niiet ragin taga.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 10:16
Postitas wolfgang

ei andnud rahu, kontrollisin ise. Eksisin rohkem, kui 2 korda. Toodud tingimustel on RH 4,6%.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 12:09
Postitas AMvA
wolfgang kirjutas: ↑09 Veebr, 2024 9:53
Niiskuse vastu salongis, soovitavad auto kasutusjuhendid, sõita sisselülitatud kondiga, kevadel-sügisel. Nii külmade ilmadega kui praegu piisab ka lihtsalt, et salongiõhk soojaks läheb, AGA kliima ei tohi olla salongiõhu retsirgi peal! Antud välistemperatuuri(-20C) juures on 22 kraadini soojendatud õhk mingi 10% RH(kes koma k....da viitsib võib veeauru tabelitest täpse numbri järele vaadata. välisõhu RH, hetkel 63%) ja see kuivatab niiet ragin taga.
Üldiselt kont välistemperatuuril alla +5 kraadi tööle ei hakka, isegi kui vastav lambike põleb. Põhjuseks on võimalik aurusti külmumine
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 21:10
Postitas Sten1111
Krt ja ma mõtlen et kas leidu õhu niksutit autosse. Iga päev paarsada kilti sõitmist ja niiskuse tase kõigub seal 10-20% vahel.
Aga isikliku autoga teen vahest nii et leian mingi põhjuse kuskile kaugemale sõita, nii umbes 100km. Viskan üleriided kõik taha istmele, jalamatid võtan ära, panen soenduse põhja ja üritan selle sauna ära kannatada. Nii saab suht hästi kuivaks.
Vahest jätan ka mootori käima ja soenduse maksimumi peale kui kellegile külla lähen kellel oma aed. Las tiksub paar tundi
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 09 Veebr, 2024 23:49
Postitas slider
Mis selle liigniiskuse sümptom on? Hommikul aknad seest härmas? Too matid tuppa kuivama.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 10 Veebr, 2024 12:04
Postitas ahto42
Kui kliima automaatika peal on siis vbl liigutab ennast sise ja välisõhu vahel et soling siikemini soojaks saada. Äkki proovida manuaalseadeid?
Endal välisõhk puhur 3/4 peal, suund klaas+jalad 50/50, mõhikord ka klaas 40/jalad 60. Temp pidevalt 21, sest automaatika koguaeg reguleerib. Külmalt on nagunii põhjas, et see 21 saavutada, alles lähedal hakkab segusiiber ennast liigutama ja reguleerima. See peaks olema kõigil autokliimadel nii.
Seest udu ja niiskusega probleeme ei ole. Va, siis kui peale trenni saunast autosse.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 10 Veebr, 2024 13:11
Postitas Walter2
Lund ei tohi talvel salongi jalgadega vedada - see on põhiline niiskuse allikas. Tekkinud vee väljaviskamiseks sobivad hästi nn. kummist vahveljalamatid. Soovitus hoida kui võimalik kõik aknad ca. sent-poolteist avatuna paremaks tuulutamiseks.
Töötab kont ka talvel niiskuse eemaldajana, eriti hästi saab aru kui paned ilma kondita vendi esiklaasile puhuma ja udu kaob ära alles siis, kui kondi sisse lülitad.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 10 Veebr, 2024 14:07
Postitas AMvA
Walter2 kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 13:11
Töötab kont ka talvel niiskuse eemaldajana, eriti hästi saab aru kui paned ilma kondita vendi esiklaasile puhuma ja udu kaob ära alles siis, kui kondi sisse lülitad.
ega ikka ei tööta küll
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 12 Veebr, 2024 12:59
Postitas Kapten Trumm
Jalamattidest. Mitte need pehmest kummist "vahvelmatid", vaid kõvast, plastmassilaadsest kummist Rensi margipõhised matid. Piisavalt kõrgete servadega ja ja piisavalt kõvad, et saab koos veega autost välja tõsta ilma, et sellest pool matialusele vaibale valguks. Tehakse konkreetse margi tarbeks, istuvad paigas nagu valatud. Müüakse nt Automaailmas.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 12 Veebr, 2024 13:29
Postitas isakene
Kapten Trumm kirjutas: ↑12 Veebr, 2024 12:59
...saab koos veega autost välja tõsta ilma, et sellest pool matialusele vaibale valguks...
Kummimatilt talvel veeloigu eemaldamine on ülilihtne - tee lumepall ja aseta loiku. Lumi imab vee hetkega sisse.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 12 Veebr, 2024 13:31
Postitas Kapten Trumm
Vahvelmatt on selline, kus neid vett koguvaid ruute on oma paarsada tükki - kõigi kuivaks saamine eeldab vee välja raputamist. Kuna aga matt ise on vedel nagu lehma magu, siis enne uksest välja saamist jookseb pool sellest soolaveest põrandavaiba peale.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 12 Veebr, 2024 13:34
Postitas isakene
Kapten Trumm kirjutas: ↑12 Veebr, 2024 13:31
Vahvelmatt on selline, kus neid vett koguvaid ruute on oma paarsada tükki - kõigi kuivaks saamine eeldab vee välja raputamist.
Vahvelmatile viskad lihtsalt sahmaka lahtist lund peale ja klopid õues puhtaks.
