
Kahjuks on Aftonbladet nüüd kogu Estonia materjali maksumüüri taha lükanud, hommikul oli täiesti tasuta veel. Seal olid väga detailsed suuremad pildid.
Fucs kirjutas:
Selge on nüüd see, et kõik kes selle augu olemasolu siiani on püüdnud kõikide vahenditega varjata, või siis ütleme kõik need, kes ei ole olnud siiani huvitatud sellest, et "kui seal auk peakski olema", et siis see välja tuleb, hakkavad nüüd leiutama kõikmõeldavaid "loogilisi" põhjuseid, miks see auk seal nüüd ikkagi on.
Jorgen Amdahl, professorikraadiga mees-Dr.Sci kirjutas:Andke andeks aga...insenerina ei saa aru mida mõeldakse 1000 tonnise löögi all. Võibolla saavad sellest aru need kes kasutavad valgusaastat ajaühikuna.Lemet kirjutas:Kurjam kirjutas:Tillukesed apastraadid tuleks kõne alla siis kui laev tahetigi põhja rammida. Võibolla ka kaugjuhitavad.
Milline peab olema "tillukese aparaadi" kiirus, et tekitada 1000- tonnise löögi jälg. Öösel, pimedas, tormisel merel...
EDIT: Akf Kriku jõudis ette
Hetkel ei ole enam aega otsida... aga väide oli et kas xxxx massiga ja kiirusega yyyy või siis massiga xxx1 ja kiirusega yyy1 ... ilmselt ka hinnates tabamuse asukohta ja kereplaadistuse ja selle taga kaarte ja seinte asetust. Asjad mis ehk selguvad videost mida isiklikult pole näinud.Lemet kirjutas: Jorgen Amdahl, professorikraadiga mees-
Estonia vrakist leitud suure augu tekitas 600-tonnise jõuga kokkupõrge. Räägitud on ka vahemikust 600-1000 tonni.
Jah, ma sellele ülal juba viitasin ka... Tema kindlasti teab, millest ta räägib, aga see, kuidas ta sellest räägib, muudab jutu paraku arusaamatuks.Lemet kirjutas:Jorgen Amdahl, professorikraadiga mees-
Estonia vrakist leitud suure augu tekitas 600-tonnise jõuga kokkupõrge. Räägitud on ka vahemikust 600-1000 tonni.
Vandenõuteoreetikutele - Rootsil on varemgi kogemusi allvelaevade ninaosarammide tegemisel:vaoinas kirjutas:Kõigile allveelaeva jmt. kokkupõrketeooria viljelejatele juhiks tähelepanu, et see auk on siiski kaunis väike arvestades laeva mõõtmeid - Illustratsioone hinnates on sellise 4x1,2m sisselõike puhasava pindalaga ehk 1...1,5m².
Ja isegi kui see tekkis laeva veepinnal olles, siis vaevalt nii väike auk keres kuigipalju rolli mängis laeva põhjamineku kiiruse osas.
http://www.westernexplorers.us/Jules_Ve ... utilus.pdfThe bow of the Nautilus is used as a ram to damage or sink ships. Describing the construction of the submarine,Nemo mentions the ram as special forging, saying it was made in Motola, Sweden. Iron and steel forgings arestill made in Motala.It appears thatVerne imagined the ram as a single steel casting several meters long, whichmade up all or part of the forward conical section of the hull. There is no mention of a protruding ram or harpoon.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline