Re: Jõelaevad Emajõel
Postitatud: 17 Nov, 2014 15:18
1960.a. oli kusagil, vist Mäksa kandis, sõidu ajal põlema läinud. Sai talvel Tartus väga põhjaliku remondi ja hakkas järgmisel aastal taas sõitma.
Pean kasutama parema puudusel juba foorumis olnud pilti. Pole küll eriti hea rakurss, aga võiks öelda, et laeva väljanägemine paranes kõvasti. Uute tekiehitiste puhul jälgiti natuke "Koidula" ja "Kreutzwaldi" joont, tehes need kergelt ümarad. Ja akendele anti "Moskvitšidega" identne välimus. Nii et nende kõrval ta stiililt välja ei kukkunud.
Laeval oli 110 istekohta. Kajutites olid siiski mitte pehmed istmed, vaid puust pingid. Puhvetit tal ka peal polnud. Aga muidu käis küll. Sai väga kõva koormuse. Päeval sõitis reeglina Ranna liini, õhtul läks Praagale ja hommikul tuli sealt tagasi ja jälle Ranna vahet.
Väidetavalt oli seal peal ikka tuttav 3D6 mootor. Võib-olla tõesti, kuid "Tasuja" hääl on mulle lapsepõlvest hästi meelde jäänud. Teistele laevadele iseloomuliku ühtlase võrina asemel tuli tema mootoriruumist madalat ja pisut popsuvat mörinat.
Laeva minuni jõudnud peamõõdud pikkus 20,6 ja laius 4,2 m on kindlasti veeliini mööda.
Pilt siis aastast 1966. Laeva tagumist otsa on mingil määral näha üleeelmise lk pildil "Koidula" kõrval
Pean kasutama parema puudusel juba foorumis olnud pilti. Pole küll eriti hea rakurss, aga võiks öelda, et laeva väljanägemine paranes kõvasti. Uute tekiehitiste puhul jälgiti natuke "Koidula" ja "Kreutzwaldi" joont, tehes need kergelt ümarad. Ja akendele anti "Moskvitšidega" identne välimus. Nii et nende kõrval ta stiililt välja ei kukkunud.
Laeval oli 110 istekohta. Kajutites olid siiski mitte pehmed istmed, vaid puust pingid. Puhvetit tal ka peal polnud. Aga muidu käis küll. Sai väga kõva koormuse. Päeval sõitis reeglina Ranna liini, õhtul läks Praagale ja hommikul tuli sealt tagasi ja jälle Ranna vahet.
Väidetavalt oli seal peal ikka tuttav 3D6 mootor. Võib-olla tõesti, kuid "Tasuja" hääl on mulle lapsepõlvest hästi meelde jäänud. Teistele laevadele iseloomuliku ühtlase võrina asemel tuli tema mootoriruumist madalat ja pisut popsuvat mörinat.
Laeva minuni jõudnud peamõõdud pikkus 20,6 ja laius 4,2 m on kindlasti veeliini mööda.
Pilt siis aastast 1966. Laeva tagumist otsa on mingil määral näha üleeelmise lk pildil "Koidula" kõrval