Postitatud: 16 Okt, 2008 19:29
Täiesti mööda näide. Vaatame Brasiilia teemal ka, millised on sealsed ohuhinnangud ja kes on vastased. Riigil, mille põhilennuk on F-5 puuduvad tõsiseltvõetavad vaenlased. Samas piirkonnas näiteks rõhub Tsiili aktiivselt ex-NATO F-16A MLU peale, põhjuseks peavaenlane Peruu.nublu kirjutas: Brasiilia lennuvägi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_ ... ganization
võtame ainult hävitus- ja hävituspommituslennuväe ükused.Üksus - kasutatavad lennukid - baas1º/1º GAvCa - F-5EM,AT-27 - Santa Cruz
2º/1º GAvCa - F-5EM,AT-27 - Santa Cruz
1º GDA - F-2000,AT-26,AT-27 - Anápolis
1º/14º GAv - F-5EM,F-5FM,AT-27 - Canoas
AT-27 on laiemalt tuntud kui Tucano...
http://en.wikipedia.org/wiki/EMBRAER_Tucano
Low cost= low efficiency. Mismoodi sealkandi riigid selle õhusõjaga reaalselt hakkama saavad, näitas nt Falklandi sõda väga ilmekalt - kus arvukas, vananenud ja küündimatu juhtimisega Argentiina õhujõud said pisikeselt Suurbritannia tekilennuväelt peksa niiet teist sellist annab otsida. Argentiina kasutas ka odavat ersatsi nagu Puccarad, A-4'd ja totaalselt vananenud Mirage'sid. Ainuke kaasaegne masin nende lennukipargis oli Super Etendard ja need saavutasid ka ainsana edu ilma, et poolt üksust alla ei lastud.Low cost lennuvägesid, mis kasutavad analoogselt lahingüksustes paralleelselt hävituslennukitega ka treeninglennukeid leiab Lõuna-Ameerika mandrilt hulgim. Mitte kõik neist ei suuda omale lubada turbo-prope...
Hmm kui uuemad Iskanderid suudavad tabada nii CEP=250 meetrit, siis vanema ja ebatäpsema Tochka-ga on päris tükk tegemist, et üheainsa raketiga tabada 25x25 m märki nagu radar või lennukiangaar? Andke nüüd aru sellest, et need külma sõja reliktid ei ole Tomahawkid, mis lendavad aknast sisse.Kuidas ELINT päästab varahommikuse lennuvälja Tochka U rünnaku eest? Kui mõni minut varem on eelmine selline juba maandunud Kellaveres?
No sa vaata seda pilti ja mõtle veelkord järele, milline võimalus on +/- 250 meetrit relvaga tabada sellist objekti (isegi kui ta seisab paigal ja ootab tabamist)?Miks ei võta?
http://www.minut.ee/files/mauri/tech/vera_s.jpg
Sama hästi võiks väita, et Pasisid pole ka mõtet osta, venelased lasevad need Tochkadega puruks.
Mis puudutab Kellavere radarit, siis tegemist on mobiilse radariga, mis on rahuajal paigutatud statsionaarsele asukohale. AN/TPS-117 on täpselt sama mobiilne kui on üks tüüpiline keskmaa õhutõrje raketikompleks - tema töölepanekuks transpordiasendist kulub 30 minutit. Normaaloludes asub selline radar veoauto haagise peal.
Ei ole. Kolmanda generatsiooni lennuki hooldusmaht on neljanda generatsiooni omast kordades suurem.Hm, ma kaldun arvama, et F-5 lennutund on märgatavalt odavam F-16 lennutunnist. Hooldevälbad - arvestades F-5 lihtsust - ilmselt võrreldavad. Varuosi läheb nende vanade masinate peale ilmselt rohkem küll...