Re: Kavastu sild!
Postitatud: 06 Okt, 2020 18:13
retti ega sa vahelduseks ei leiaks natuke mahti puuderinnet võrrelda sama usinalt kui hoonete jäänuseid ? Kui see osa ka tehtud siis võiks postide pikkuse juurde tagasi tulla.
Vaata sina võtad asja lihtsa talupojamõistuse seisukohast, mina vaatan asjale otsa nagu insener. Tänapäeval on tuhandeid aastaid kasutatud pokksüsteeme, vintse, erinevaid kange ja haaratseid, 2600 aastat tagasi rammisid roomlased ka oma sildade puitvaiad jõepõhja. Kui mid miski kukalt sügama paneb siis oma silmaga kaedud kivikonstruktsioonid - näiteks Lõuna-Ameerikas, kus paigaldatud elementide suurused on sellised et lugupeetud "Püramiidid" kvalifitseeruvad põhimõtteliselt tellisehunnikuks.retti kirjutas:Vene sõjavangide käterammuga sellist paika ei pane.
Miks? Tappimisest oled midagi kuulnud?retti kirjutas:e]
3-6 meetrit jõepõhja + 5 meetrit vett - alla 9 meetrise palgita ei olnud seal midagi teha.
1944 aasta alguse talvel tegi Punaarmee lennuvägi veebruaris kogu Narva ja märtsis Tallinna ja Tartu kesklinnad maatasa.Svejk kirjutas:Kuna silla eksistents pikemaks venis, siis äkki tuleb kõnealla näiteks 43/44 talv ja jõejääpealt opereerimine?
Saaks kasutada kuivamaa tõstemehhanisme jne.
Pakun et metsategu ja palgivedu niikuinii tehti just selle talve lumega.
Mis tõestab,et silla võimalik olemasolu sel juhul ei saanud Punaarmeele teadmata olla.NGolf kirjutas:Silla täpsest ehitusajast ei ole kahjuks usaldusväärseid tunnistusi, võis olla ka vaid mõned kuud enne õhkimist ehitatud. Kestus oli kuudes, kuid kas neid kuid oli kaks, kuus või kümme, pole hetkel teada.
Vene lennuvägi oli piirkonnas aktiivne ka luuret tegema, ka ca 5 km eemal asunud Saksa medpunkti ees seisnud meditsiiniauto oli lennuluurel üles kaardistatud ja hiljem sai seetõttu see talu ka põhjalikult kahjustatud.
Miksmitte, ju venelased lootsid ise ka silda kasutada!retti kirjutas:1944 aasta alguse talvel tegi Punaarmee lennuvägi veebruaris kogu Narva ja märtsis Tallinna ja Tartu kesklinnad maatasa.Svejk kirjutas:Kuna silla eksistents pikemaks venis, siis äkki tuleb kõnealla näiteks 43/44 talv ja jõejääpealt opereerimine?
Saaks kasutada kuivamaa tõstemehhanisme jne.
Pakun et metsategu ja palgivedu niikuinii tehti just selle talve lumega.
Väidetav Kavastu sild oleks olnud Tartu kõrval tähtsaim sõjalise tähtsusega objekt Rakvere-Tapa ja Valga vahel.
Ja venelased lasid selle rahulikult valmis ehitada ?
1944 aasta algul olid vene lennuväljad Kavastust vähem kui 200 km kaugusel.
Teadaolevalt polnud selliseid ujuvalustega Flakke ega Pakke seal, olid hoopis kaks-kolm 2 cm flakipatareid selle jaoks, mis olid ka mobiilsed mõnepäevaste intervallidega asukohti muutes.NGolf kirjutas:Silla täpsest ehitusajast ei ole kahjuks usaldusväärseid tunnistusi, võis olla ka vaid mõned kuud enne õhkimist ehitatud. Kestus oli kuudes, kuid kas neid kuid oli kaks, kuus või kümme, pole hetkel teada.
Vene lennuvägi oli piirkonnas aktiivne ka luuret tegema, ka ca 5 km eemal asunud Saksa medpunkti ees seisnud meditsiiniauto oli lennuluurel üles kaardistatud ja hiljem sai seetõttu see talu ka põhjalikult kahjustatud. Eks need jõel patrullinud kaatrid tõrjusid silla ümbrusest lennukid eemale, vähemalt suurema osa.
Miks sa hämad? Ma küsisin konkreetse küsimuse, millele sa pole siin 38 leheküljel vastust andnud. Küsin kolmandat korda- mis on su seisukoht nende fotode osas? Võltsingud?retti kirjutas:Ma ei salatsecuda kirjutas:
Milleks see salatsemine? Siin teemas on veidi rohkem kui kuu ajaga 38 lehekülge postitusi. St ilmselgelt ma ei ole ainukene inimene, keda see huvitab.
Kuidas sa neid fotosid seletad?
Kõik mu väited on siin nendel lehekülgedel 1-38 olemas.
Peale ühe.
Siin teemas lk. 22 on Punaarmee kaardil sild (silla tingmärk) antud kohas täiesti olemas.retti kirjutas:Mis tõestab,et silla võimalik olemasolu sel juhul ei saanud Punaarmeele teadmata olla.NGolf kirjutas:Silla täpsest ehitusajast ei ole kahjuks usaldusväärseid tunnistusi, võis olla ka vaid mõned kuud enne õhkimist ehitatud. Kestus oli kuudes, kuid kas neid kuid oli kaks, kuus või kümme, pole hetkel teada.
Vene lennuvägi oli piirkonnas aktiivne ka luuret tegema, ka ca 5 km eemal asunud Saksa medpunkti ees seisnud meditsiiniauto oli lennuluurel üles kaardistatud ja hiljem sai seetõttu see talu ka põhjalikult kahjustatud.
Linnu talu medpunkt jäi tõesti terveks, kuid polnud ainus medpunkt piirkonnas. Sealt mitte kaugel oli vähemalt üks sidumispunkt veel. See nagu ka välikööki võõrustanud talu said kahjuks suuri pommikahjustusi.nooruk kirjutas:Teadaolevalt polnud selliseid ujuvalustega Flakke ega Pakke seal, olid hoopis kaks-kolm 2 cm flakipatareid selle jaoks, mis olid ka mobiilsed mõnepäevaste intervallidega asukohti muutes.NGolf kirjutas:Silla täpsest ehitusajast ei ole kahjuks usaldusväärseid tunnistusi, võis olla ka vaid mõned kuud enne õhkimist ehitatud. Kestus oli kuudes, kuid kas neid kuid oli kaks, kuus või kümme, pole hetkel teada.
Vene lennuvägi oli piirkonnas aktiivne ka luuret tegema, ka ca 5 km eemal asunud Saksa medpunkti ees seisnud meditsiiniauto oli lennuluurel üles kaardistatud ja hiljem sai seetõttu see talu ka põhjalikult kahjustatud. Eks need jõel patrullinud kaatrid tõrjusid silla ümbrusest lennukid eemale, vähemalt suurema osa.
Ja MED punkt oli hoopis Linnu talus Viiras,( u 5 kilti jõest ) mis ei saanud mitteültse kannatada ning ka peremehe laps on tänagi elus ning teab sest kõnelda detailsemalt
Seda arvame meie.Emajõgi on vene jõgede kõrval kraav.NGolf kirjutas:Linnu talu medpunkt jäi tõesti terveks, kuid polnud ainus medpunkt piirkonnas. Sealt mitte kaugel oli vähemalt üks sidumispunkt veel. See nagu ka välikööki võõrustanud talu said kahjuks suuri pommikahjustusi.nooruk kirjutas:Teadaolevalt polnud selliseid ujuvalustega Flakke ega Pakke seal, olid hoopis kaks-kolm 2 cm flakipatareid selle jaoks, mis olid ka mobiilsed mõnepäevaste intervallidega asukohti muutes.NGolf kirjutas:Silla täpsest ehitusajast ei ole kahjuks usaldusväärseid tunnistusi, võis olla ka vaid mõned kuud enne õhkimist ehitatud. Kestus oli kuudes, kuid kas neid kuid oli kaks, kuus või kümme, pole hetkel teada.
Vene lennuvägi oli piirkonnas aktiivne ka luuret tegema, ka ca 5 km eemal asunud Saksa medpunkti ees seisnud meditsiiniauto oli lennuluurel üles kaardistatud ja hiljem sai seetõttu see talu ka põhjalikult kahjustatud. Eks need jõel patrullinud kaatrid tõrjusid silla ümbrusest lennukid eemale, vähemalt suurema osa.
Ja MED punkt oli hoopis Linnu talus Viiras,( u 5 kilti jõest ) mis ei saanud mitteültse kannatada ning ka peremehe laps on tänagi elus ning teab sest kõnelda detailsemalt
Silda oleks Vene pool heameelega ise ka kasutanud, arvestades kauaks rinne sinna pidama jäi.