Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
Tegelane5
Liige
Postitusi: 883
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Tegelane5 »

mx77 kirjutas:ülanukkvõllidel ja kütusekulul küll otsene ja ka kaudne seos puudub, aga see selleks.
Vette mootor on jah pusheritega, aga see viimaselt kompressoriga Z-06 650 heppa on ka praktiliselt max mis sealt võtta on ilma, et vastupidavus väga kannataks. Samas on Vette mootor täis high-tech materjale ja lahendusi, mida ma mitte ei usu, et venelased niisama sõrmenipsuga valmis teevad. Selleks on ikka veidikegi kogemusi vaja.
+ 53 või 130 ne V8 pritsungiga varustamine, kas siis kahe uaziku pritse või megasquirti kasutamise teel on ju täielik guliibinlus, garaazi iseehitajate tase. Samas sõjakaotanud sakslastel on vähemalt kolmel autotootjal selle sajandi sõiduka v8 välja panna.
Väga hea võrdlus oli Volgaklubis, 86nda aasta sügiseks sai valmis GAZil järjekordne Gaz24ja edasiarendus, Saksa LV autotootjal BMW aga e32. Ja Volga on vist ikka veel tootmises :idea:
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

80ndate vene autoehituse juures peaks silmas pidama, et derzaaval hakkas toss välja juba minema ja koos sellega ka riiklikul tööstusel.
Gorkii autotehase tipptasemeks polnud aga Gaz-24 optiline uuendamine Gaz-2410 näol, vaid Gaz-3105.
Ära nimetamist vast tasuks sissepritsega ülanukkvõllide ja hüdrotõukuritega V8 mootor ja nelivedu ja nelja ratta sõltumatu vedrustus.
See oli tegelikkuses vene autotööstuse tehnoloogia demonstraator 80ndate lõpust.

http://www.dailymotion.com/video/xwdsey ... volga_auto
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas:80ndate vene autoehituse juures peaks silmas pidama, et derzaaval hakkas toss välja juba minema ja koos sellega ka riiklikul tööstusel.
Gorkii autotehase tipptasemeks polnud aga Gaz-24 optiline uuendamine Gaz-2410 näol, vaid Gaz-3105.
Ära nimetamist vast tasuks sissepritsega ülanukkvõllide ja hüdrotõukuritega V8 mootor ja nelivedu ja nelja ratta sõltumatu vedrustus.
See oli tegelikkuses vene autotööstuse tehnoloogia demonstraator 80ndate lõpust.

http://www.dailymotion.com/video/xwdsey ... volga_auto
Njah, 80-date lõpus, tegelikult siis ikka 90-date alguses, suudeti teha midagi, mida lääne autotööstus on teinud juba aastakümneid. Ja kui aus olla, siis saada 3,4 liitrisest V8 mootorist kätte 125 kW on ikka väga nõrk.
Kusjuures huvitav, mitu eksemplari suudeti üldse valmis teha, sest selle kohta ei suutnud ma ühtegi numbrit leida
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
soul
Liige
Postitusi: 2898
Liitunud: 12 Nov, 2005 22:59
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas soul »

Peale «Царь-двигатель» lingi postitamist on see teema väga auto keskseks muutunud :)
Tõstaks need postitused eraldi teemasse.

Vaatamata sellele, et oktoobris on keskpank rubla toetuseks kulutanud $23 miljardit on numbrid täna sellised ilusad.
$1 - 44.00
€1 - 55.40

Eksperdid selgitavad rubla nõrgenemist devalveerimise ootusega.
http://top.rbc.ru/finances/28/10/2014/5 ... traffic]--[rbc.ru]-[main_body]-[item_3]

Kas paanika!
Rubla võib kokku kukkuda juba järgmisel nädalal, ehk jäetakse ilma keskpanga toest, jääb vabalt ujuma(uppuma)
http://www.utro.ru/articles/2014/10/30/1219660.shtml
Как сообщает РБК, участники валютного рынка живут опасениями, что уже завтра, на заседании совета директоров по вопросам денежно-кредитной политики Банк России примет решение полностью перейти на свободный курс. Тогда ЦБ перестанет проводить интервенции в размере $350 млн при достижении границы валютного коридора.
Если подобные прогнозы действительно оправдаются, то есть все основания полагать, что следующая рабочая неделя начнется с резкого скачка курсов доллара и евро по отношению к рублю. Одномоментно курс может подскочить сразу на 1,5 - 2 рубля.
В любом случае ясность по данному вопросу наступит достаточно скоро. Если же завтра ЦБ не решится прекратить поддержание рубля, то, скорее всего, он не сделает этого до начала следующего года. Единственное же, о чем сегодня можно говорить с полной уверенностью, так это о том, что к прежним значениям курс в ближайшее время вряд ли вернется.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Autokesksus tuleb sellest, et minu arust käib usin venelaste võimete ja võimaluste alahindamine tehnika teemal.
Mis nagu näha, põhineb tegelikult vigasel faktibaasil (antud Volga näide on üks neist). No ei olnud 80ndate teise poole tehnoloogiliste võimaluste näide 50ndate tehnoloogial Gaz-2410.
Vene riik saaks ilmselt hakkama ka nii, et üldse autosid sisse ei veetaks, pannakse need mossede tehased uuesti käima.
Lõppeks sõitis ju kogu NSVL ringi omamaiste sõidukitega, lapsed said kõik kooli ja piim poodi veetud.
Rahulolematutele näidatakse välisvaenlase kuju ja küsitakse küsimus, millele saab ainult üks vastus olla - ega sa ise äkki imperialistide käsilane pole (töötab hästi ka täna).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas:Autokesksus tuleb sellest, et minu arust käib usin venelaste võimete ja võimaluste alahindamine tehnika teemal.
Mis nagu näha, põhineb tegelikult vigasel faktibaasil (antud Volga näide on üks neist). No ei olnud 80ndate teise poole tehnoloogiliste võimaluste näide 50ndate tehnoloogial Gaz-2410.
Vene riik saaks ilmselt hakkama ka nii, et üldse autosid sisse ei veetaks, pannakse need mossede tehased uuesti käima.
Lõppeks sõitis ju kogu NSVL ringi omamaiste sõidukitega, lapsed said kõik kooli ja piim poodi veetud.
Rahulolematutele näidatakse välisvaenlase kuju ja küsitakse küsimus, millele saab ainult üks vastus olla - ega sa ise äkki imperialistide käsilane pole (töötab hästi ka täna).
Mis sa nüüd öelda tahtsid? :lol:
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
soul
Liige
Postitusi: 2898
Liitunud: 12 Nov, 2005 22:59
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas soul »

Küll käib kiiresti!
Kohus otsustas Bashnefti aktsiad riigile tagasi anda.
http://ru.reuters.com/article/businessN ... 30?sp=true

LNR-i ja DNR-i valimiste tunnustamise eest ähvardab Venemaad uued sanktsioonid.
http://www.kommersant.ru/doc/2601656
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Njah, 80-date lõpus, tegelikult siis ikka 90-date alguses, suudeti teha midagi, mida lääne autotööstus on teinud juba aastakümneid. Ja kui aus olla, siis saada 3,4 liitrisest V8 mootorist kätte 125 kW on ikka väga nõrk. Kusjuures huvitav, mitu eksemplari suudeti üldse valmis teha, sest selle kohta ei suutnud ma ühtegi numbrit leida
See kõik on õige, ainult ma õiendasin lihtsalt vale faktoloogia vastu, NSVL autotööstuse tehnoloogilise taseme näide ei olnud kindlasti mitte 1986. a tootmisse läinud Gaz-2410, mis oli sisuliselt kerge facelift 50ndate tehnoloogiale. Selliseid võrdlusi tegev inimene (kui 86 tegi BMW E32, siis Volga tegi 2410) lihtsalt ei valda teemat või väänab fakte. 3105 oli täiesti 80ndate algupoole selle hinnaklassi autode tehnoloogilisele tasemele vastav sõiduk. Kui seda mitte arvestada (seeriasse ei läinud), siis ka näiteks Samara oli tehnoloogiliselt kaugelt arenenum auto kui 2410. Samara vastas tootmisse minekul (vist 1985) enamvähem tolle suurus- ja hinnaklassi autode tehnoloogilisele tasemele ja oli tol hetkel igati moodne väikeauto.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mx77 »

Ära siis ära unusta, et Samara väljatöötamisel oli ikka väga palju abi välismaisetest konsultantidest, kes tegelikult sisuliselt kogu asja välja töötasid. Minu teada, kasutati Porsche abi lisaks mootorile ka veermiku arendamisel. Aga see mis venelased ise tegid oli ikka porno - esimesetel seeriamudelitel oli kere nii vedel, et tuuleklaasid läksid lambist puruks kere väändumise tõttu.
Ilma selle abita oleks neid kopika kloone surmani vorbitud.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Seda välise abi/infivarguse kohta on kirjamees Solonin ütlenud täpselt, et "laenatud" lahenduste kiire juurutamise taga oli asjaolu, et NSVL-s oldi selle probleemiga juba piisavalt kaua tegeletud. :)
See, et autofirmad näiteks teatud sõlmesid (nt karburaatorid) ei leiuta ise, vaid tellivad need spetsfirmast või teevad litsensi järgi, on kasutusel ka tehnoloogiliselt arenenud läänes.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 883
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Tegelane5 »

mx77 kirjutas:Ära siis ära unusta, et Samara väljatöötamisel oli ikka väga palju abi välismaisetest konsultantidest, kes tegelikult sisuliselt kogu asja välja töötasid. Minu teada, kasutati Porsche abi lisaks mootorile ka veermiku arendamisel. Aga see mis venelased ise tegid oli ikka porno - esimesetel seeriamudelitel oli kere nii vedel, et tuuleklaasid läksid lambist puruks kere väändumise tõttu.
Ilma selle abita oleks neid kopika kloone surmani vorbitud.
Kere oli ka Porsche looming ainult salong oli Lada poolt väljatöötatud. Kusagilt lugesin et tootmisliinid olid Golf1st ülejäänud ja osteti VAG grupilt.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas:Seda välise abi/infivarguse kohta on kirjamees Solonin ütlenud täpselt, et "laenatud" lahenduste kiire juurutamise taga oli asjaolu, et NSVL-s oldi selle probleemiga juba piisavalt kaua tegeletud. :)
See, et autofirmad näiteks teatud sõlmesid (nt karburaatorid) ei leiuta ise, vaid tellivad need spetsfirmast või teevad litsensi järgi, on kasutusel ka tehnoloogiliselt arenenud läänes.
ei varastatud seal samara juures mitte midagi, osteti kõik kenasti sisse - Porschepoisid andsid mootori joonistepaki dollaripaki vastu üle.
loomulikult ei tee ükski autofirma ise karburaatoreid :), aga ... ükski vene karburaatoritootja ei suutnudki üldse kunagi normaalset karburaatorit välja töötada.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
vk1
Liige
Postitusi: 1669
Liitunud: 02 Juul, 2007 22:18
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas vk1 »

mx77 kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:80ndate vene autoehituse juures peaks silmas pidama, et derzaaval hakkas toss välja juba minema ja koos sellega ka riiklikul tööstusel.
Gorkii autotehase tipptasemeks polnud aga Gaz-24 optiline uuendamine Gaz-2410 näol, vaid Gaz-3105.
Ära nimetamist vast tasuks sissepritsega ülanukkvõllide ja hüdrotõukuritega V8 mootor ja nelivedu ja nelja ratta sõltumatu vedrustus.
See oli tegelikkuses vene autotööstuse tehnoloogia demonstraator 80ndate lõpust.

http://www.dailymotion.com/video/xwdsey ... volga_auto
Njah, 80-date lõpus, tegelikult siis ikka 90-date alguses, suudeti teha midagi, mida lääne autotööstus on teinud juba aastakümneid. Ja kui aus olla, siis saada 3,4 liitrisest V8 mootorist kätte 125 kW on ikka väga nõrk.
Kusjuures huvitav, mitu eksemplari suudeti üldse valmis teha, sest selle kohta ei suutnud ma ühtegi numbrit leida
vaatan aknast välja, vastu vaatab rootsi 90-da aasta tase volvo 850. kuidagi jube sarnane on kõik, kui neljarattavedu välja jätta, isegi võimsus sama, vaid liitri väiksema töömahuga....
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas vanahalb »

Kapten Trumm kirjutas:
mx77 kirjutas:Trumm, vankeliga Ladad siiski seeriasse vist ei jõudnudki.
Ja no need KGB volgad - sisuliselt ikka käsitöö korras tehtud üksikud masinad. Ei saa kah päris seeriatooteks lugeda.
V8 mootoriga Volgasid toodeti paari tuhande ringis, kokku 4 eri mudelit.
Eestis kasutas KGB mingit 21015 nimelist erimudelit, kas see oli vankeli või mis mootoriga - internet vaikib.
Vankelmootoriga Lada oli 21018 ja selle allika järgi - oma 50 tükki tehti ikka valmis
http://www.veneraud.ee/romula/vaz/vaz-21018vaz21019/

Mina mäletan kuskil 1980-1985 ajast "Tehnika ja Tootmise" numbrit kus sellest kirjutati ja müüdi Eestis ka eraisikule. Vähemalt oli pildil õnnelik pereema, võtmed näpus, kes niisuguse auto just ostuloaga oli soetanud.
Nädala pärast ta ilmselt enam nii õnnelik ei olnud. Vankelmootori on kõik perspektiivituks tunnistanud, Peale Mazda ja neil läheb samuti mootoreid nagu leiba.
Taaniel Tina
Liige
Postitusi: 1078
Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Taaniel Tina »

Bombardier loobus lennukitehase ehitamisest Venemaale
http://glavnoe.ua/news/n198234
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline