+ 53 või 130 ne V8 pritsungiga varustamine, kas siis kahe uaziku pritse või megasquirti kasutamise teel on ju täielik guliibinlus, garaazi iseehitajate tase. Samas sõjakaotanud sakslastel on vähemalt kolmel autotootjal selle sajandi sõiduka v8 välja panna.mx77 kirjutas:ülanukkvõllidel ja kütusekulul küll otsene ja ka kaudne seos puudub, aga see selleks.
Vette mootor on jah pusheritega, aga see viimaselt kompressoriga Z-06 650 heppa on ka praktiliselt max mis sealt võtta on ilma, et vastupidavus väga kannataks. Samas on Vette mootor täis high-tech materjale ja lahendusi, mida ma mitte ei usu, et venelased niisama sõrmenipsuga valmis teevad. Selleks on ikka veidikegi kogemusi vaja.
Väga hea võrdlus oli Volgaklubis, 86nda aasta sügiseks sai valmis GAZil järjekordne Gaz24ja edasiarendus, Saksa LV autotootjal BMW aga e32. Ja Volga on vist ikka veel tootmises
