Selle "täissöönud põrsaga" on sihuke lugu, et M8 läks seeriatootmisse 1942 aasta septembris, M5 veermikule ehitatult, seega siis ilma külgekraanideta. M5 A1 hakati tootma 1942 aasta novembris ja see masin sai endale komplekti kaasa veermiku külgekraanid, umbkaudu samast ajahetkest võisid need lisanduda ka M8 -le, kuigi enamus fotosid on ilma ekraanideta masinatest. Nii et ilma ekraanideta peaks olema teoorias varasem versioon, ekraanidega hilisem, tugirattad võisid olla juba stantsitud, kuid ekraane ei pruugitud külge panna - muuseumides olevatel masinatel on igatahes kinnituskohad olemas.
Mõnel lehel pakutakse peale M8 välja ka M8 A1 variant, et üks on toodetud M5 ja teine siis M5 A1 veermikul, kuid peale külgekraanide ma mingit erinevust ei ole leidnud, Hunnicutt -il pole kah sellist tähistust märganud, nii et arvatavalt pannakse omaloomingut.
Interjöör tundub olevat üleni sama värvi,mis väljastki, avatud torni puhul on see täiesti loogiline lahendus, ainult Saumuris oleval masinal on kere alumine pool seest valge, kuid kuna prantslased olid ainsad, kes M8 -id said (ja sedagi peale teist ilmasõda), siis on see arvatavasti nende looming.
Pilte on veidi - kusagil 45 mega ringis, teata, kui on võimalik millalgi läbi astuda, kärsatan valmis. Selle kuldse värvi koha pealt arvan, et sellega värvitud hülss tuleb ilmselt kõige sarnasem messingist hülsile....
Urmas.
Ahjaa, leidsin ühe päris ülevaatliku asja, kuigi ilmselt oled juba kursis, kuid igaks juhuks siiski:
http://www.perthmilitarymodelling.com/m ... m35110.htm