
Numbrimärk...
Sain vahepeal oma kogusse saksmannide kiivri,see isend ei ole küll kuidagi seotud meie Tapiku retkega,aga ei hakka eraldi teemat tegema.
Too kiiver oli Nõukaajal teenistuses sibikopana.



Lakast tuli päevavalgele padrunitasku,kuid nüüdseks on õnnetuseks suht armetus olukorras.Sellega kah selline halenaljakas lugu,et pistsin kunagi laste eest kiiruga mingi tünni sisse(taskud olid moona täis) ja väga korralik nägi kogu see kraam välja.Kuid unustasin ja kui meelde tuli,oli selline ussipuru järel.Juurdlesin asja kallal,et kuidas saab puutünnis selline häving tomunud olla,kuid siis saabus karm tõde:
Nimelt oli see kuramuse tünn liha soolamiseks kasutusel olnud ja topeltpõhja all soolgi olemas.

Too kiiver oli Nõukaajal teenistuses sibikopana.




Lakast tuli päevavalgele padrunitasku,kuid nüüdseks on õnnetuseks suht armetus olukorras.Sellega kah selline halenaljakas lugu,et pistsin kunagi laste eest kiiruga mingi tünni sisse(taskud olid moona täis) ja väga korralik nägi kogu see kraam välja.Kuid unustasin ja kui meelde tuli,oli selline ussipuru järel.Juurdlesin asja kallal,et kuidas saab puutünnis selline häving tomunud olla,kuid siis saabus karm tõde:
Nimelt oli see kuramuse tünn liha soolamiseks kasutusel olnud ja topeltpõhja all soolgi olemas.

Nii, esimene postitus foorumis. Juhhei.
Suhteliselt vana teema küll, kuid läheb siiski abi vaja. Nimelt, need metsamasina detailid kuuluvad Oneški Traktoritehase traktorile TDT-40(M). Kuna valmistan praegu maketti sellest masinast, oleksin üli-ülitänulik, kui nende rataste omanik mõõdaks ära ratta diameetri, laiuse ning ka muud täpsemad mõõdud. Kasulik oleks ka, kui saaksin teada rataste omavahelise laiuse (kui kaugel asuvad rullikud teineteisest). TDT-40't on Eestis teadaolevalt kaks eksemplari, seega tegemist on üsna haruldaste juppidega:)
Vabandades OT eest ning juba ette tänades, Timo.
Suhteliselt vana teema küll, kuid läheb siiski abi vaja. Nimelt, need metsamasina detailid kuuluvad Oneški Traktoritehase traktorile TDT-40(M). Kuna valmistan praegu maketti sellest masinast, oleksin üli-ülitänulik, kui nende rataste omanik mõõdaks ära ratta diameetri, laiuse ning ka muud täpsemad mõõdud. Kasulik oleks ka, kui saaksin teada rataste omavahelise laiuse (kui kaugel asuvad rullikud teineteisest). TDT-40't on Eestis teadaolevalt kaks eksemplari, seega tegemist on üsna haruldaste juppidega:)
Vabandades OT eest ning juba ette tänades, Timo.
See viimane peaks olema Druźba 4. mootori ja reduktori vaheline kinnitus +käepide
oihh,vabandust
näpukas oli
Druźba 4. on mootorsaag mis on tehtud siberis EESTLATE poolt !!!



Viimati muutis The*Siim, 03 Mai, 2009 21:37, muudetud 3 korda kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 236
- Liitunud: 23 Okt, 2005 20:43
- Kontakt:
Mis masinale kuulus on raskem öelda, kuid ...arvan, et seda numbrimärki tulev vaadelda KOOS teema algul näidatud märgiga.
Mõlema tähekombinatsioon, ER, peaks viitama siiski Eesti päritolule. Eesti + näiteks maakond. Kuna R- ga maakonda tolal polnud (või oli?) võiks R- viidata mõnele asutusele.
Arvatavasti on tegu peidetud vähemtähtsa esemega, mida ei tassitud sündmuskohalt kohe koju. Sest nagu mälestused räägivad...
..."Vaat seal oli juba rahvast koos nagu Palamuse laadal. Kõik otsisid diviisi rahakassat. Ümberringi vedelesid riigikassa obligatsioonid. Üle ühe metsakraavi oli tehtud isegi sinelitest sild. Pärast oli kuulda, et keegi külamees oligi väeosa rahakassa üles leidnud ja selle sisuga terve sõjaaja sulaseid ülal pidanud. Võtsin sealt kirurgiriistu ja medikamente ja andsin need sõber Veervaldi Otile, kes läks Tartu ülikooli õppima.
Talu juures oli ka väliköök,, mille tõime koju puskariaparaadiks. Konservidest sai meie küla tükk aega süüa.. Mõnes pehmemas kohas olid haubitsad koos veotraktoritega sisse jäänud. Nõmme Juku tõi 2-3 vene Natti Sorti, millega maad hariti. Töötasid teised petrooleumi jõul. Hiljem viisid sakslased kõik riistvara minema. Pidada trofeed olema...
...varsti tuligi Veervaldi Ott, (temast sai pärast Ameerikas arst) et lähme veel mõnd sihti takseerima. Kõpu viimase, ummik sihi peal oli üks 2 silla-veoline ZIS auto õhutõrjeks ümber tehtud, neli Maksimit peal. Seal sai ikka pauku ka tehtud. Mina võtsin ainult ühe autoistme ära. Selle sihi peal oli ainult üks auto. Eespool, ühe ristsihi peal oli GAZ AI-AI rattaid ja kumme..."
Ehk Auto Moto foorumi mehed oskavad EW numbrimärkide kohta täpsemalt seletada. Endalgi oleks põnev teada.
Mõlema tähekombinatsioon, ER, peaks viitama siiski Eesti päritolule. Eesti + näiteks maakond. Kuna R- ga maakonda tolal polnud (või oli?) võiks R- viidata mõnele asutusele.
Arvatavasti on tegu peidetud vähemtähtsa esemega, mida ei tassitud sündmuskohalt kohe koju. Sest nagu mälestused räägivad...
..."Vaat seal oli juba rahvast koos nagu Palamuse laadal. Kõik otsisid diviisi rahakassat. Ümberringi vedelesid riigikassa obligatsioonid. Üle ühe metsakraavi oli tehtud isegi sinelitest sild. Pärast oli kuulda, et keegi külamees oligi väeosa rahakassa üles leidnud ja selle sisuga terve sõjaaja sulaseid ülal pidanud. Võtsin sealt kirurgiriistu ja medikamente ja andsin need sõber Veervaldi Otile, kes läks Tartu ülikooli õppima.
Talu juures oli ka väliköök,, mille tõime koju puskariaparaadiks. Konservidest sai meie küla tükk aega süüa.. Mõnes pehmemas kohas olid haubitsad koos veotraktoritega sisse jäänud. Nõmme Juku tõi 2-3 vene Natti Sorti, millega maad hariti. Töötasid teised petrooleumi jõul. Hiljem viisid sakslased kõik riistvara minema. Pidada trofeed olema...
...varsti tuligi Veervaldi Ott, (temast sai pärast Ameerikas arst) et lähme veel mõnd sihti takseerima. Kõpu viimase, ummik sihi peal oli üks 2 silla-veoline ZIS auto õhutõrjeks ümber tehtud, neli Maksimit peal. Seal sai ikka pauku ka tehtud. Mina võtsin ainult ühe autoistme ära. Selle sihi peal oli ainult üks auto. Eespool, ühe ristsihi peal oli GAZ AI-AI rattaid ja kumme..."
Ehk Auto Moto foorumi mehed oskavad EW numbrimärkide kohta täpsemalt seletada. Endalgi oleks põnev teada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist