Ninarattaga lennuk on maa peal stabiilne, samas sabarattaga Wilgaga on maandutud platsidele, kuhu ninarattaga lennukiga ei tükiks. Ja ka purilennuk oma ainsa ratta peal on maa peal päris hästi juhitav.

Aga nt nii argised lennumasinad nagu B-52 ja M-4?Hydrazine kirjutas: Et mõtisklusteks, tiibade all olevate abiratastega meenuvad kohe Harrier ja U2, mis on märkimisväärsed tehnikaimed mõlemad, ja teps mitte lihtsad piloteerida.
Misasi see M-4 on?Kapten Trumm kirjutas:Aga nt nii argised lennumasinad nagu B-52 ja M-4?Hydrazine kirjutas: Et mõtisklusteks, tiibade all olevate abiratastega meenuvad kohe Harrier ja U2, mis on märkimisväärsed tehnikaimed mõlemad, ja teps mitte lihtsad piloteerida.
Keegi Mjashitchevi nimeline venelane tegi omal ajal valmis ainukese vene reaktiivpommitaja, mis suutis vahetankimiseta USA-s ära käia.Kilo Tango kirjutas:
Misasi see M-4 on?
Harrier ei stardi kunagi püststardiga kui selleks pole ilmtingimata vajadust, sest see rezhiim on kütusenõudlik, koormav ja seotud suuremate riskidega.Kilo Tango kirjutas:Sama kehtib ka Harrieri kohta. Viimane on püststardiga lennuk ja selle puhul ei mängi ülaltoodud tiivaotsateliku arutlus üldse mingit rolli.
Kuna sellise tegevuse ilmne idee on "tooge midagi ruttu kohale", siis startis see C-130 sealt arvatavasti tühjalt. Ja 20 tonnise kandevõimega lennuk läheb tühjalt väga kergesti õhku. Eriti kui lennukikandja sõidab täiskäigul edasi.Lemet kirjutas:Huvitav, kuidas nad selle juraka sealt pärast uuesti lendu said?Muide. Ka C-130 on maandunud lennukiemalaevale.
Tõsi ta on. Teisalt tuleb tõele au anda, et ega Harrieri rattad ei ole ka täiesti tiiva otstes. Pigem u. poole peal. Samuti ei kanna need rattad seal lennuki raskust, vaid on pigem stabiliseerival otstarbel ümbermineku vältimiseks.Hydrazine kirjutas:Harrier ei stardi kunagi püststardiga kui selleks pole ilmtingimata vajadust, sest see rezhiim on kütusenõudlik, koormav ja seotud suuremate riskidega.Kilo Tango kirjutas:Sama kehtib ka Harrieri kohta. Viimane on püststardiga lennuk ja selle puhul ei mängi ülaltoodud tiivaotsateliku arutlus üldse mingit rolli.
Mul on iseenda tehtud pilt, kus kolm Harrieri on kõrvuti startimas TLL 08 rajalt ja neil on abirattad maas. Suht unikaalne pilt, sest ma viitsisin oodata kuni nad lahkuvad ja passisin, kedagi teist sellest rakursist pildistamas polnud.
Mul kadus peale paari minutit huvi propagandafilmi vaadata.Sporrenberg kirjutas:Teemasse ja lihtsalt tore vaadata...
1. osa http://www.youtube.com/watch?v=CMANuNAF ... re=related
2. osa http://www.youtube.com/watch?v=NHXTMn6c ... re=related
3. osa http://www.youtube.com/watch?v=tiMaB56U ... re=related
Kolmanda osa lõpus võite pilgu heita sakslaste poolt ekshumeeritud Katõni ühishauale....kui see detail välja arvata siis suhteliselt tasakaalukas dokumentfilm.
Sedand küll, kuid see ei tõesta ikkagi kuskilt otsast, et sabarattaga ja tiivaotstes oleva tugitelikuga lennuk oleks lihtne maanduda.Lemet kirjutas:Peale 3M ja M-4 olid veel olemas ja isegi lendasid sellised masinad nagu M-50 ja M-52. Ikka kõhualuse tandemteliku ja tiibade otsas olevate kaherattaliste tugitelikutega.
http://www.airwar.ru/enc/bomber/m50.html
http://www.testpilot.ru/russia/myasishchev/m/50/m50.htm
http://www.testpilot.ru/russia/myasishchev/m/52/m52.htm
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline