5. leht 39-st
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 17 Aug, 2013 15:09
Postitas Lemet
Hiina ajakirjaniku üllitis kirjeldamaks NSVL lagunemist võrdlevalt Hiinas toimuvaga...
http://inosmi.ru/world/20130814/211858034.html
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 07 Okt, 2013 11:14
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 07 Okt, 2013 11:20
Postitas kaur3
Kuidas läheb see kokku teise tänase uudisega?
Venemaa suurima sadama juht soovib Eestist töölisi palgata, et oma ettevõttes palgakulusid vaos hoida.
Palkade hoogne kasv ja energia kallinemine ähvardavad Venemaa majanduse stagnatsiooni paisata, tunnistas Ust-Luga kompanii direktorite nõukogu esimees Valeri Izrailit.
Hoolimata sellest, et Ust-Luga sadam kasvab lähiaastatel Läänemere suurimaks, lubab Izrailit kaubavoogude jätkumist ka Eesti sadamatele, sest idanaabri ekspordivajadused ületavad endiselt nendele kuuluvate sadamate võimsust.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/us ... d=66854471
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 07 Okt, 2013 11:25
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
kaur3 kirjutas:Kuidas läheb see kokku teise tänase uudisega?
Venemaa suurima sadama juht soovib Eestist töölisi palgata, et oma ettevõttes palgakulusid vaos hoida.
Palkade hoogne kasv ja energia kallinemine ähvardavad Venemaa majanduse stagnatsiooni paisata, tunnistas Ust-Luga kompanii direktorite nõukogu esimees Valeri Izrailit.
Hoolimata sellest, et Ust-Luga sadam kasvab lähiaastatel Läänemere suurimaks, lubab Izrailit kaubavoogude jätkumist ka Eesti sadamatele, sest idanaabri ekspordivajadused ületavad endiselt nendele kuuluvate sadamate võimsust.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/us ... d=66854471
Hästi läheb - 2030. aastani veel aega küll

Re: Geopoliitika.
Postitatud: 08 Okt, 2013 8:42
Postitas Kapten Trumm
Ust-Luuga sadamat huvitav sihtgrupp saavad olema kahtlemata Ida-Virumaa ja Tallinna piirkonna venelased, kelle Soome minekut on seni seganud nii keeleoskus kui ilmselt ka hall pass(?).
Kui seal need räägitud pudrumäed ka reaalis olemas on, siis lähevad paljud vast ka alatiseks. On see hea või paha - see on nüüd küsimus.
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 08 Okt, 2013 11:53
Postitas piirivalvur
Ust-Luga sadamas leiduvate töökohtade täitmisega kui sellisega poleks venelastel mingit probleemi. Küll on aga nad hädas oma tõhususega. Ühesuguse laeva töötlus võib Peterburis/Ust-Lugal võtta aega lausa 3 korda kauem kui Muugal/Paldiskis. Uute autode veoga kaasnev on veel omaette teema Sellepärast Eesti sadamate kaudu liikuvad kaubavood lihtsalt ei saa täitsa ära kuivada. Toimib nö "bardaki vihmavari" Siit värvatavate inimeste oskusteabe ja töökultuuriga püütakse viga parandada.
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 08 Okt, 2013 12:48
Postitas Kapten Trumm
Pole muidugi nii väga kindel, et sinna keskkonda sattudes Ida-Viru tegelastel väga teistsugused kombed olema saavad

Re: Geopoliitika.
Postitatud: 11 Okt, 2013 13:24
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 15 Okt, 2013 14:37
Postitas kaur3
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 15 Okt, 2013 21:07
Postitas tommy
Midagi, mida eeldaks nägevat kusagil lõunamaa linnades....mitte slaaviriigi pealinnas.
Ja iga aastaga üha võimsam.
http://zyalt.livejournal.com/904226.html
Ma saan täitsa aru tavavenelase vihast ja meeleheitest.
Lisada juurde totaalselt korrumpeerunud riigi/omavalitsus-ja jõustruktuurid.....
Ongi tulemuseks...
http://drugoi.livejournal.com/3904998.html
Kohalikud üritavad seletada paari päeva taguseid sündmusi, mida võiks nimetada rassistlikuks pogrommiks..
http://ibigdan.livejournal.com/13865968.html
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 21 Veebr, 2014 10:50
Postitas Lemet
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 21 Veebr, 2014 14:46
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
Tuues selle teemaarenduse tagasi Maarjamaa manu - oli vist paar päeva tagasi, kui kohalik meedia meile teatas, et Eesti raudtee naftatransiidi mahud on jaanuaris 2014 langenud ALLA pronksiööjärgse jaanuari taset... ja prognoositakse, et veebruaris langeb veel...
Siin saab olla AINULT üks järeldus - idanaabril töötavad mõlemad, nii geopoliitika kui Luuga sadam (m.o.t.t)

Re: Geopoliitika.
Postitatud: 21 Veebr, 2014 15:04
Postitas Lemet
Üks järeldus tõuseb veel meelde- olematu tali. Koos sama olematu jääkattega Soome lahel. Ja ei saa ju Venemaad süüdistada, kui ta ei soovi omaenda sadamat tööta jätta. Isegi kui sealsed hinnad meie omadest kallimad on. Hetkest, mil Ust-Luuga rajamine plaani võeti, oli selge, et siinkandi transiidiäri saab edaspidi kõvasti sõltuma Venemaa suvast.
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 21 Veebr, 2014 15:24
Postitas Kilo Tango
Borja kirjutas:Tuues selle teemaarenduse tagasi Maarjamaa manu - oli vist paar päeva tagasi, kui kohalik meedia meile teatas, et Eesti raudtee naftatransiidi mahud on jaanuaris 2014 langenud ALLA pronksiööjärgse jaanuari taset... ja prognoositakse, et veebruaris langeb veel...
Siin saab olla AINULT üks järeldus - idanaabril töötavad mõlemad, nii geopoliitika kui Luuga sadam (m.o.t.t)

Raudtee transiidimahud peavadki vähenema, sest nüüd veetakse (väidetavalt) UL-st Muugale (Või Soome) väiksemate tankeritega ette ja sealt suurematega edasi. Nimelt on meri sealpool otsas suhteliselt madal.
Re: Geopoliitika.
Postitatud: 21 Veebr, 2014 15:58
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
Lemet kirjutas:Üks järeldus tõuseb veel meelde- olematu tali. Koos sama olematu jääkattega Soome lahel. Ja ei saa ju Venemaad süüdistada, kui ta ei soovi omaenda sadamat tööta jätta. Isegi kui sealsed hinnad meie omadest kallimad on. Hetkest, mil Ust-Luuga rajamine plaani võeti, oli selge, et siinkandi transiidiäri saab edaspidi kõvasti sõltuma Venemaa suvast.
No kama kaks, mihuke jää seal lahe peal parajasti hulbib - kui puutja suure pildi kavatsus // lõppeesmärk on nagunii Baltimaade väljalülitamine vene transiidiskeemist
